Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima. Ik wordt goed geholpen en ik kan er van op aan dat de reparaties nodig zijn en goed worden uitgevoerd. Ik kan dat natuurlijk niet controleren ,want ik heb geen verstand van autotechniek en de prijzen evenmin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Prima ervaring met dit bedrijf, snel geholpen, heel klant vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

service goed alleen het uurtarief word steeds hoger

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed, prima service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Een klantvriendelijke én kundige receptionist, Erik Heijnen + betrouwbare directie en monteurs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ervaringen zijn positief.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goede service, word snel geholpen, vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Top bedrijf Denkt mee overlegt goed Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Snelle en goede service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

In juni 2016 heb ik mijn eerste auto aangeschaft. In het onderhandelingsgesprek prees de verkoper van mijn Suzuki Swift (Ed Ligthart) de auto aan als betrouwbaar en zuinig. Ed zelf had veel vertrouwen in de Swift en durfde er praktisch op te zweren dat ik wellicht een auto kon aanschaffen die binnen mijn budget (2000 EU) lag, maar mijzelf dan zeer waarschijnlijk later op hoge (onderhouds)kosten zou jagen. Kosten waarop ik, als ik voor de Swift zou kiezen, volgens Ed, vrijwel zeker zou besparen. De zekerheid en het vertrouwen van Ed in de, door de henzelf APK-gekeurde, Suzuki Swift hebben mij doen overgaan tot de aankoop van de auto, die ver boven mijn grensbudget lag. Toegegeven: de auto reed als een zonnetje, was inderdaad zuinig en ik was er, ondanks de prijs, blij mee. Echter, reeds een week later vertoonde de auto zijn eerste mankement: de Centrale Vergrendeling aan de bestuurderskant werkte niet meer. Vervelend, maar niet onoverkomelijk voor een auto uit het bouwjaar 2003. Omdat ik de auto niet met garantie gekocht had (door Eds zekerheid en vertrouwen in de auto leek mij dit niet per definitie noodzakelijk), kon dit begrijpelijkerwijs niet hersteld worden. Echter, weer een week later begaven mijn ruitenwissers het. Net in een periode dat het in ons land met bakken uit de lucht kwam vallen. Naast onwijs balen, was het erg gevaarlijk om zo de weg op te gaan met mijn auto. Hoewel dit niet van harte ging, was Ed schappelijk genoeg om mijn ruitenwissers kosteloos door zijn garage te laten maken en kon ik weer de weg op. In september deed zich een ander, serieuzer probleem voor: van onder mijn motorkap kwam een rinkelend geluid, dat verband leek te houden met mijn koppeling. Navraag bij een garage wees uit dat er iets mis was met mijn dynamo, waardoor de accu van de auto niet meer zou worden aangedreven en mijn auto het derhalve op de snelweg volledig begaf. Omdat ik het zeer kwalijk vond dat een dergelijk gevaarlijk mankement zich na drie maanden na aankoop voordeed, heb ik dit wederom bij Ed gemeld. Die beriep zich direct op het feit dat ik de auto zonder garantie gekocht had en was daarom allerminst bereid het defect kosteloos te herstellen. Vanwege zijn allerminst klantvriendelijke houding en zijn gebrek aan bereidheid tot service, heb ik er uit principe voor gekozen de dynamo bij een andere garage te laten maken. Kostenplaatje: 500 euro. Hierdoor zat ik, al met al, feitelijk reeds 2000 EU boven mijn gestelde grensbudget, en dan had ik de auto nog niet eens een halfjaar… Hierna dacht ik alles wel gehad te hebben. Wil het vanmorgen, onderweg naar mijn werk, dat mijn linker ruitenwisser het opnieuw begeeft! Degenen die zich vanmorgen op de weg bevonden, zullen beamen dat de weersomstandigheden dusdanig slecht waren (sneeuw, ijzel, spekgladde wegen), dat het onverantwoord en bovenal levensgevaarlijk zou zijn om met beperkt zicht 72 km op de snelweg af te leggen. Zodoende kan ik mijn Swift voor de derde keer, binnen negen maanden na aankoop, niet gebruiken! Wederom gebeld met Ed, die aangeeft dat het waarschijnlijk door de vorst komt en het probleem gemakkelijk te verhelpen is. Zijn advies: “Als je in de buurt woonde, had ik het zo voor je opgelost. Ga maar naar een garage in de buurt en mocht het geld kosten, bel me dan even terug.” Tevreden met deze reactie heb ik zijn raad opgevolgd, waarna ik hem meld dat de betreffende garage zijn vermoeden bevestigt (vorst is de oorzaak) en inderdaad kosten voor reparatie in rekening zal brengen. Waarop Ed, zichzelf totaal tegensprekend, antwoordt: “Maar als het door de vorst komt, kan ik niet veel voor je betekenen.” Met andere woorden: wederom een loze leus! Uiteindelijk ben ik maar lid geworden van de ANWB en hebben zij het probleem direct, kosteloos, voor me opgelost. Hierna heb ik bij Ed nog mijn teleurstelling kenbaar gemaakt, wat hij in essentie bagatelliseert door te stellen dat dergelijke incidenten nu eenmaal kunnen voorkomen bij een tweedehands auto. Jammerlijk. Mijn ervaring met Auto Totaal, maar met Ed Ligthart in het bijzonder, is op basis van bovenstaande kwalijk te noemen. Ik ging er vanuit dat Ed wist wat hij mij verkocht, maar bovenal had ik gehoopt op wat meer empathie of tenminste klankvriendelijkheid/service. In plaats daarvan heeft Ed alles op een zakelijke, weinig begripvolle wijze willen oplossen, en mij feitelijk zelf op hoge kosten gejaagd met zijn loze beloften en verkoperspraat. Was het dom om mijn auto zonder garantie te kopen? Misschien wel. Was ik naïef om te denken dat Ed het beste met zijn klanten voorhad? Misschien wel. Ben ik slechts getrapt in een verkoperstruc? Wellicht. Maar als we het hebben over het verkopen van een Suzuki Swift in die prijsklasse, die men veilig van A naar B kan brengen en waar de verkoper zo zeker en enthousiast over was, weet ik een ding heel zeker: gefaald!

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

ronduit perfect

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Super snelle en goede service!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Een word top wat een service.klant is koning👍🏻👍🏻

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Industrieweg 15 E

1613KT Grootebroek

[email protected]

Over Bosch Car Service

Bij Bosch Car Service doen we alles voor uw auto. Wij staan niet alleen garant voor deskundig advies en vakkundig onderhoud en reparatiewerk, u kunt bij ons ook andere zaken voor uw auto regelen. Zo kunt u naast de Pechhulp bij ons terecht voor de Autoverzekering, Autofinanciering en betrouwbare tweedehandsauto’s.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.