Typisch kleiner maar goed georganiseerd bedrijf. Korte lijnen en dus snelle actie. Goede en noodzakelike communicatie tussen commercie en garage/techniek.
Mooie gebruikte auto\'s en showroom. Onjuiste vermelding van accessoires bij verkoop in showroom. Garantie waarvoor extra moet worden betaald stelt niets voor en gemaakte afspraken worden niet dan wel onvolledige nagekomen zodra daar enige kosten aan verbonden zijn. Bedrijf is er op gericht om als het aankoopbedrag voldaan is zo min mogelijk aan service te verlenen, waarbij niet van de klant wordt uitgegaan, maar van een zo hoog mogelijke winst/rendement voor het bedrijf. Bijna alle kosten in de garantieperiode probeert men door de klant te laten betalen, waarbij men er niet voor schroomt zelfs daaruit nog winst te willen behalen en exorbitant hoge herstelkosten te noemen, zelfs nadat een herstel op kosten van de zaak is toegezegd. Voorbeeld motorkap zou opnieuw gespoten worden; dit bleek kennelijk te duur te zijn (volgens zeggen € 1.500,--). Voorstel: ieder de helft, maar blijkt achteraf slechts € 600,-- te kosten, dus € 150,00 extra winst. Je wordt gewoon voor het blok gezet. Hier ben ik niet op ingegaan en er is een ander compromis overeengekomen. Het herstel heeft meer dan een half jaar in beslag genomen. De in de auto reeds ingebouwde catkit bleek niet geschikt te zijn voor mijn telefoon (hoofdzakelijke voor zakelijk gebruik), maar werkte wel op de telefoon van de monteur en dat was voldoende om te zeggen dat alles goed werkte. Niet de monteur koopt een auto, maar ik (ontevreden dus). Op advies van het bedrijf heb ik desalniettemin een nieuwe telefoon uit het duurdere segment voor zakelijk gebruik aangeschaft. Deze bleek ook niet geschikt voor de reeds ingebouwde carkit. Advies garage: u had ook een ander merk telefoon moeten kopen; wij adviseren een nieuwe carkit, welke vervolgens is ingebouwd, alles op eigen kosten. Alleen met een groot probleem: om de carkit en de radio te gebruiken moet men de motor laten draaien. Dat kon beslist niet anders, terwijl een heel regiment aan deskundigen (merkdealer, vakgarage, catkit inbouwcentra en leverancier carkit zelf) zeggen dat het euvel binnen een half uur is verholpen (twee draden verwisselen). Men hield echter vol dat de carkit correct was ingebouwd en dat men contact had gehad met hetzelfde carkit inbouwcentrum als ik had, en dat die hun visie ondersteunden. Het door derden laten aanpassen van de carkit was ook voor eigen risico en kosten; ook dit was onbespreekbaar. Bij de inbouw van de carkit presteert men het zelfs om een leren bekleding te beschadigen (stukken eruit) en dan doodleuk te zeggen dat dat het risico van de klant is en je voor verhaal bij de vorige eigenaar moet zijn, omdat die de afstandsbediening heeft geplakt c.q. heeft laten vastplakken. Gevolg weer laten uitbouwen, ditmaal op kosten van de zaak en geld terug en blijvende schade aan de lederen middenconsole. Zo kan ik nog een waslijst aan zaken opnoemen. Ik heb me echter beperkt tot de meest ergerlijke zaken. Kortom, mooie auto\'s, bijzonder slechte service en absoluut geen aanrader na 40 jaar auto\'s gekocht te hebben bij merkdealers, waar ik dit soort problemen nooit heb behoeven te ervaren. Als nabrander kreeg ik te horen dat mijn verwachtingspatroon qua service veel te hoog lag en ik begrip moest hebben voor de situatie van de garage. Kortom: met alle bijkomende kosten is de auto aanzienlijk duurder uitgevallen dan dat ik hem bij een merkdealer zou hebben gekocht, met waarschijnlijk een veel betere service. ‘S–middags is een nieuwe carkit ingebouwd door een specialist en werkt perfect. mr. F.W.C. van Geel
Heb verleden week ook al ingevuld lijkt me overdreven. Jacque3s Pepels
ik heb februari 2011 een golf V5 gekocht in deze garagemet een jaar garantie ik ben tot nu toe zeer correct behandeld en geholpen tijdens de garantieperiode. zelfs voor reparaties waarvan ik niet verwacht had dat deze onder de garantie vielen !!!!!!! zeer tevreden !!!!
Een zeer flexibel en deskundige partner in het leveren van mijn mobiliteit.
Ik heb bij Brouns een bmw gekocht. Ondanks dat gemaakte afspraken wat laat werden nagekomen en moest er een aantal keer gebeld worden, hebben ze alles keurig afgewikkeld.
Het voor mij een betrouwbaar bedrijf is, waarbij kwaliteit-prijs goed op elkaar afgestemd is.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.