Geweldige service en vakmanschap

Ook de laatste keer ben ik weer geweldig geholpen. Terwijl mijn wielen gewisseld worden is er ook tijd en gelegenheid om eventuele probleempjes te verhelpen. Je bent er beslist geen nummer.

Prima service en altijd hulpvaardig!

Gedurende de jarenlange relatie met dit bedrijf krijg je bij een probleem altijd direct hulp. Daarnaast ervaar je een persoonlijke band met de medewerkers wat zeer gewaardeerd wordt.

Vakkundige en zeer vriendelijke monteurs en eigenaren.

Wanneer je je auto hier brengt weet je dat hij onderhouden of gerepareerd wordt zoals jij wilt en hebt gevraagd! Zeer vriendelijk personeel!

Hele goede service

Werd bij storing direct geholpen

super service

gewoon goede service, en de kostenberekening is altijd goed.

prettige en vriendelijke ontmoeting

De wijze van benadering is uitstekend

Alles prima geregeld

Servicegericht, vakkundig, vriendelijk, altijd meedenken. Klant geen onnodige kosten aanrekenen, oa door indien mogelijk iets te repareren ipv gelijk duurdere vervanging. Dit draagt bij aan een keurige prijs-kwaliteit verhouding.

Fantastische service!

Iedereen bij het bedrijf is vriendelijk, meedenkend en heel vakbekwaam!

Klantvriendelijk en service gericht.

Ben zeer tevreden wat service en diensten en klantvriendelijkheid betreft

Mijn ervaring met Autobedrijf Wagemakers zijn positief. Zie verder hierboven.

Zoals altijd weer alles keurig geregeld!

M’n auto weer gebracht voor een kleine onderhoudsbeurt en een vervangende auto meegekregen. Alles prima voor elkaar!

Staan altijd voor de klant klaar.

Vertrouwd familiebedrijf met korte lijnen en goede service.

Al jaren tevreden klant voor service aan lancia's

Snel en goed geholpen

Na mijn hulpvraag werd er direct een afspraak gemaakt voor nog dezelfde dag ! Super!

Super service

Super goede service en vriendelijk personeel !

Hele fijne garage top medewerkers!

Goed , oprecht ,duidelijk , eerlijk snel en punctueel .kortom een garage waar je je auto met een gerust hart kan laten onderhouden en aankopen. Niet voor niks bestaan ze al 60 jaar !

Snelle en correcte / vriendelijke service

Altijd luisterend oor en snelle.doelmatige oplossingen. Meedenkend met de.klant

Alf bijna 40 jaar klant

Altijd een vriendelijk klanten benadering. Zeer goede kwaliteit prijs verhouding. Voelt als thuiskomen . Voor mij een dikke 10. Echt een aanrader, beleef het zelf 🍀

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Sinds twaalf jaar klant bij dit bedrijf. Altijd prima geholpen. Afspraak is afspraak.

Het elektrisch raammechanisme van mijn Panda was defect. Hierdoor bleef het raam openstaan, vervelend omdat er regen voorspeld was. Swagemakers heeft het mechanisme binnen 1 dag vervangen, het onderdeel was op voorraad. Bovendien was de prijs (werk en delen) redelijk te noemen. De vervanging is prima en in goed overleg uitgevoerd.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Goed bedrijf, mijn eerste auto hier gekocht en stap voor stap geholpen om de auto zo optimaal mogelijk te benutten. goede hulp, goede service, gezellige werknemers!

al meer dan 35 jaar de beste autodealer in Bergen op Zoom en omgeving en dus ook meer dan 35 jaar klant sinds 1978

een goede ervaring staan altijd voor me klaar

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Oude Moerstraatsebaan 50