Reactie van het bedrijf
Beste Dave Krijger
Met enige ontzetting lees ik uw review, echter bent u niet geheel eerlijk met u verhaal.
Graag had ik u telefonisch gesproken, echter beëindigd u het gesprek meteen door de verbinding te verbreken.
Om als eerste te beginnen met de inruil van uw huidige auto een Honda Civic bouwjaar 2004 volledig met voor, zij en achter schade en een kapotte voorruit, helaas heeft u mij deze informatie telefonisch niet gegeven, wanneer ik deze auto in het echt beoordeel heb ik u netjes aan gegeven dat de auto in deze staat recycling voor ons is, u heeft daardoor besloten de auto niet in te ruilen.
Wij adverteren onze auto’s marktconform, en u heeft keuze uit 3 verschillende afleverpakketten deze keuze is overigens niet verplicht ook dit is aan u kenbaar gemaakt, u heeft besloten om hier geen gebruik van te maken omdat de auto een volledig aantoonbaar onderhoudshistorie heeft en nog een geruime tijd een apk keuring bezit. Zonder enige twijfel bent u overgegaan tot aankoop van deze auto.
Een paar dagen later staat de aflevering gepland,
U belde mij om 17.00 op met het verhaal dat er problemen waren met het OV waardoor ik u heb aangeboden u op te halen op het station in ‘s-Hertogenbosch, hierin stemde u mee in, eenmaal aangekomen op het station +/- 25 minuten na u telefoontje, heeft u dan toch besloten om dan toch de bus te nemen richting Den Dungen, waardoor ik voor niks na het station ben gereden. Eenmaal op mijn weg terug naar de garage rijd ik een file met een vertraging van ruim 1 uur.
Inmiddels bent u aangekomen bij ons op het bedrijf en reageert u direct geagiteerd naar mijn collega’s die van niks kunnen weten omdat ik de auto aan u zou afleveren, dit zou u toch moeten weten gezien dat u mij uit eindelijk voor niks na het station in ‘s-Hertogenbosch laat rijden! Mijn collega levert u de auto af zoals het hoort.
Echter uw agressieve houding en verbale uitbarsting is gelukkig iets wat wij zelden meemaken, daarom verbaast mij deze recensie ook enorm,
We proberen u van alle services te voorzien, we denken mee in oplossingen en het enige wat wij van u krijgen is een negatieve recensie!
Dit is een typisch geval van de wereld op zijn kop!
Met vriendelijke groet,
Garage van Uden