Autobedrijf met zorg voor auto en klant
Via Internet een Golf Sportvan, welke qua uitrusting/vraagprijs voldeed, gezien bij autobedrijf van de Velde. Vanaf het eerste contact met Arno van de Velde verliep dit op een vriendelijke en vooral gemoedelijke wijze. Bij bezichtiging van de auto stond deze er verzorgd bij en gereed voor een proefrit. (evenals de auto’s in de showroom voorzien van prijs inclusief afleverpakket en garantie)
Arno nam de tijd voor ons, waarbij hij een duidelijke omschrijving omtrent de “geschiedenis” van de auto gaf. Bij de koffie werd door hem het kostenplaatje (inruil) opgemaakt, waarbij door hem op een klantvriendelijke manier werd meegedacht. Ook met vragen qua technische details werd er toelichting gegeven. Na de proefrit werd niet direct door ons tot aankoop besloten. Zouden de volgende morgen telefonisch contact opnemen.Was geen probleem. Bekijk het rustig en het moet je aanstaan was het antwoord van Arno. De volgende morgen met hem tot overeenkomst gekomen. Bij aflevering stond de auto “showroomnieuw” klaar in de showroom. Aan de afspraken was keurig voldaan en tevens had de auto nog een olieservicebeurt gehad, terwijl dit volgens het onderhoudsboekje nog geen sprake van was. Dit was gedaan, onder het motto “Dan heb je daar voorlopig geen omkijken naar”. Kortom naar mijn inziens tot heden een autobedrijf wat zorg heeft voor de klant en zijn auto.