Uitstekende garage en zeer klantvriendelijk

Behulpzaam personeel, schone werkvloer en meedenkend aan de vraag van de klant.

Snelle en correcte service

We zijn vriendelijk ontvangen

We moesten even wachten op de verkoper en kregen koffie aangeboden en goed gesprek gehad met de verkoper

Prima autobedrijf met bijzonder prettige vakmensen.

Bij reparaties en/of onderhoud wordt altijd bij onvoorziene zaken netjes gebeld. Geen verrassingen bij ophalen. Fijn om zo’n garage in de buurt te hebben. O ja…. De koffie is perfect als je even moet wachten.

Snelle en vriendelijke service.

1 telefoontje en ik kon meteen terecht om naar mijn auto te laten kijken. Superfijn

Prima accuraat geholpen

Leenfiets die ik meekreeg kan eigenlijk niet meer!

Vakkundigheid ten top!

Wanneer mijn auto een technisch mankement heeft waarmee ik niet meer kan rijden dan doet de garage altijd zijn best om toch een plekje te vinden in het schema. Ik krijg altijd zeer goede uitleg over de technische ingreep. Zeer vakkundig en ervaren personeel. En niet onbelangrijk bij een garage: de rekening klopt altijd.

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

Goede klantservice, nette en schone zaakpersoneel heeft aandacht voor de klant. .

Snelle service, duidelijke communicatie

Bij onderhoud maar ook als je auto een probleem heeft, staan ze voor je klaar. Vooraf helder in de te verwachten kosten.

prettige garage

Ik ben er nu een paar keer geweest en word altijd netjes en vriendelijk geholpen en ik vind de prijzen redelijk

Betrouwbaar en prettige service

Nemen de tijd eea uit te leggen, en kom er al sinds ik jaar of zes geleden daar mijn Kia Rio kocht.

Voor ons een vertrouwd adres

Voor ons een vertrouwd adres.

Al vele jaren prima service

Al jaren klant , prima service.

Uitstekende service van vakbekwame monteurs

Airco snel gefixt

Altijd goed

super

Mijn oude garage stopte er na vele jaren mee. Dus op zoek naar een nieuwe. Kwam hier terecht. Meteen perfect. Geen blabla.Ze houden je keurig op de hoogte van wat er moet gebeuren, goede uitleg.

Fijne garage, echte vakmensen!

Garage Veldhuizen geeft een goed en betrouwbaar advies! Tijdens het uitvoeren van de grote beurt, geven ze vooraf een duidelijke opgave en uitleg wat er wordt vervangen en/of nagekeken, met het daarbij behorende kostenplaatje. Na akkoord wordt alles volgens afspraak uitgevoerd. Verder zijn alle medewerkers heel vriendelijk en servicegericht!

kwaliteit

Goede transparante uitleg over reparatie

Service gericht

Service gericht

Goede service vriendelijke monteurs

Goed bereikbaar, snel afspraak kunnen maken. Komen betrouwbaar en professioneel over. Aanrader!

Fijne service

Voelt veilig en vertrouwd

Heel prettig en uitstekend!

Heel fijn

alles prima

Goed geregeld, ook nog ff snel lampje vervangen van voorlicht.

goed werk, snel en vriendelijk.

precieze uitvoering reparaties.

Oud-Loosdrechtsedijk 62