Reactie van het bedrijf
Beste David, jammer van je reactie. We snappen jouw telleurstelling, maar voor ons is het van ultiem belang eerlijke, nette en schadevrije auto's in te kopen. Bij verkoop moeten wij ook goede kwaliteit kunnen leveren waar wij achter staan. Nu had jouw 1e eigenaar Honda Jazz in het verleden schade gehad, iets wat jij dus wist en ons niet vooraf hebt gemeld. Je ging er vanuit dat dit netjes was hersteld bij het schadebedrijf waar je heen bent gestuurd door jouw verzekering, wat wij uit jouw oogpunt begrijpen. Een zogenoemde gestuurde schade. Wij weten uit ervaring dat dit in de praktijk niet altijd netjes, maar zo goedkoop mogelijk gebeurd. Ook jouw Honda was zeer slecht hersteld en gespoten. Er zat zelfs roest aan de binnenzijde van het portier. En dat bij zo'n jonge auto. Dit kunnen wij niet verkopen.
We hebben je een financieel voorstel gedaan wat het ons gaat kosten om dit alsnog, met een nieuw portier, vakkundig te laten herstellen. En ja, dit kost serieus geld. Hier ging je niet mee akkoord, wat we van jouw kant ook weer begrijpen, omdat een tegenvaller is.
Alles opsommend is de koop, ook vanuit ons oogpunt, helaas niet doorgegaan. We hadden jouw auto graag willen hebben, maar niet in deze staat. Met vriendelijke groet, Robert Börgeling