Service met directe aandacht!
In mei heb ik een Audi A6 All Road gekocht. Was door de reclame op tv geattendeerd om een auto met BOVAG garantie 2e hands te kopen en kwam uit bij de Vossenbrink voor de Audi. Was wat ver van huis (ca 200km) maar na een afspraak gemaakt te hebben stond de auto ter plekke klaar voor een proefrit. Een proefrit gewoon alleen, vol vertrouwen. Na de rit gelijk de onderhandeling ingegaan. De aandachtpuntjes (nieuwe APK, wat kleine esthetische zaken in de auto etc.) die ik had, werden direct meegenomen en leverden geen enkel probleem op en over de prijs waren we het snel eens. Bij terugkeer 2 weken later stond de auto er, conform afspraak, keurig bij. Veel auto's gekocht in mijn leven, veel ook 2e hands (ook Audi's) maar zelden in zoveel rust en vertrouwen. Na thuiskomst had ik wat problemen met het stellen bestuurdersstoel, de afstandbediening deuropeners en bluetooth telefoon. Direct contact opgenomen en afspraak gemaakt om langs te komen voor reparatie. Het probleem met de deuropener kostte meer tijd en ik had de auto nodig dus dat kwam later wel een keer. Geen enkele discussie daarbij.
Afgelopen weekend (3 maanden later), met de hitte, houdt de airco ermee op. Contact gelegd met mijn eigen garage en deze moet worden vervangen. Kan gebeuren maar toch even gemeld bij de Vossenbrink. Ik heb tenslotte BOVAG garantie.
Zij hebben direct contact opgenomen met mijn garage om de problemen op te lossen (inclusief gelijk het probleem van het deur openen). Perfect, scheel mij weer 400km rijden en veel tijd.
Kortom: Service optimaal (ze denken mee) maar ook met aandacht!
Een bedrijf waar ik, ondanks de afstand, zo weer een auto zou kopen.