Onlangs een occasion gekocht. Zeer tevreden over de service en klantvriendelijkheid.
Recentelijk voor de 3e keer een auto bij de Vossenbrink aangeschaft. Wederom bevalt de auto zeer goed en ervaar ik de service als uitstekend.
De service en de betrouwbaarheid is altijd uitstekend.
Beste heer Riezebos, bedankt voor deze topcijfers en dat we onderstaande mail van u ook nog mochten plaatsen. Hier doen wij het voor! Beste mijnheer Jan-Willem, Nog even op een rijtje alle gedoe met de Peugeot 306 Cabriolet, die mijn dochter en ik bij jullie kochten. Allereerst willen wij onze grote waardering uitspreken voor wat betreft de service die jullie verleend hebben na het kopen van een tweedehands auto. In een woord klasse! Het klopt wat alle goede reviews op internet over jullie bedrijf zeggen. Bijna alle tenslotte lovend. Nou het klopt allemaal. Via internet kwamen wij op De Vossenbrink uit het voor ons verre oosten Twente uit. Daar stond een mooie cabrio met weinig kilometers ( toen maar drie in het hele land). Zien was kopen. Bij de aflevering liep de kap niet zo lekker tijdens de demonstratie. Dachten aan een verkeerde handeling maar kort daarna is de procedure door mijn dochter nog twee keer uitgevoerd waarbij bleek dat de kap dezelfde kwaal bleef houden en daarna deed hij het helemaal niet meer. Overleg met jullie gepleegd en er werd zeer klantvriendelijk gereageerd terwijl het tenslotte een auto zonder garantie was. Gelijk werd gezegd: "' geen zorg, dit lossen wij op! " En de oplossing werd op afstand gedaan. Diagnose bij een Peugeot dealer ( een zeer klantonvriendelijke receptie! maar monteur erg aardig) gedaan en daar kwam uit dat de regelunit kapot was. De dealer stuurde mij weg met eigenlijk de mededeling "zoek het maar uit". En ik begreep dat ook niet meegedacht werd met ideeen van jullie. Vervolgens maakte u een afspraak met een specialist, Arnoud van Wijk in Alphen a/d Rijn. Daar bleek bij meting het oude kastje inderdaad kapot en de inmiddels gekregen gereviseerde kast die ik erin gezet had ook. De twee kapotte kasten aangetekend retour gezonden aan Ebben met een briefje erbij wat het verloop was en de gegevens van Van Wijk. Ebben stuurde direct weer een nieuwe gereviseerde kast. Afgelopen maandag met nieuw kastje weer naar Alphen a/d Rijn gegaan waar zij hem aansloten. Ja hoor, de kap deed het maar bij het dichtgaan weer niet goed. De achterkant van het doek werd niet ontgrendeld waardoor de metalen afdekplaat op het doek kwam in plaats van er onder. Weer alles gemeten. Na lang zoeken bleek dat bij het dichtgaan de kap aan de voorkant doorschoot ( door de 1/4 stand heen) waardoor een palletje niet goed kwam te staan voor de ontgrendeling door een kabeltje. Nu doet de kap het goed met dan de kleine gebruiksaanwijzing bij het dicht gaan ervan. Als hij bijna dicht is even zorgen dat de knik goed staat. Toen ik naar huis reed deed de radio het ineens niet meer. Die vroeg steeds een code. De spanning was een paar keer van de auto gehaald waardoor de radio opnieuw moest worden gecodeerd. Ook dit loste u zeer snel op. De code die u doorgaf was goed, hij doet het weer! Gelijk maar in een van de boekjes geschreven. En ook heb ik later de krik gevonden. Hij zit inderdaad in het reservewiel onder de auto wat u al zei. Wat een gedoe allemaal maar het is gelukkig, soms wat moeizaam en frustrerend, opgelost. Wij zijn dan ook erg tevreden met de oplossing en medewerking die u heeft gegeven, immers kosten noch moeite werden gespaard. Wat ook leuk was van al die automannen te horen dat wij een voor zijn leeftijd nog heel mooie en goede cabrio hadden gekocht. Motor en leren bekleding zien er nog perfect uit. Hopelijk gaat hij nog lang mee. Zoals door de telefoon al even aangegeven heb ik de facturen die ik kreeg gescand en die doe ik hierbij. In dit speciale geval zouden wij het niet erg vinden als jullie zouden vinden dat wij de fout-diagnose zelf moeten betalen. Nogmaals bedankt voor de fantastische nazorg die jullie gepleegd hebben. Wat jullie zeggen - eerlijkheid en service hoog in het vaandel - is volledig bewaarheid. Ik ga zeker reviews schrijven. (klanten vertellen en ANWB) De Peugeot dealer krijgt een klacht. met vriendelijke groet, mede namens dochter Marlies, Leen Riezebos.
Een tweedehands auto gekocht. Goed geholpen
Afspraken keurig nagekomen. Auto is goed afgeleverd. Zeer tevreden.
Slecht, tweemaal vraag gesteld en tweemaal geen reactie
Jammer dat u zo gereageerd heeft op ons bedrijf. U heeft ons inderdaad 2 mailtjes gestuurd, die in onze ongewenste mail terecht waren gekomen. Hierdoor zijn ze aan onze aandacht ontglipt. Onze excuses hiervoor. Een belletje onze kant op was misschien makkelijker geweest. We hadden u dan graag te woord gestaan!
Betrouwbaar bedrijf waar wij nu al jaren onze auto\'s kopen en laten onderhouden. Altijd fijn dat ze altijd eerst even overleggen voordat ze aan tegenvallende reparatiekosten beginnen.
Een jaar geleden bij Vossenbrink mijn droomauto gevonden en gekocht: een SAAB 9-3 Cabrio uit het jaar 2000. De eerste ervaringen waren prima (zie mijn reviews van maart 2015) en dat is zo gebleven. Na vijf maanden heb ik een garantie-afloopkeuring laten doen bij een SAAB-specialist waarbij een aantal reparatiepunten te voorschijn kwamen. Deze zijn zonder enige discussie door Vossenbrink gerepareerd. De SAAB-specialist stelde vast dat alles goed was gerepareerd en dat Vossenbrink onderdelen van prima kwaliteit heeft gemonteerd. Recent is de auto nauwkeurig geïnspecteerd door de technische commissie van de SAAB Club Nederland. Resultaat: geen enkel afkeurpunt! De conclusie was dat mijn auto in een heel goede staat verkeert. Kortom: een grote pluim voor de mensen van Vossenbrink!
Zeer klantvriendelijk, uiterst vakbekwaam geholpen met aankoop nieuwe auto. Personeel met knowhow en kennis van zaken! Echt een aanrader in de Regio!
een bedrijf welke ons meteen vertrouwen gaf. Een familie bedrijf welke dit vertrouwen uitstraalt. Tot dusver zeer tevreden met de aankoop van de gebruikte auto.
Zeer positieve ervaring. Nette showroom en werkplaats. Er is alle tijd voor jou en de aflevering van de auto is prima.
Klantvriendelijk. Voortreffelijke service. Komt zeer betrouwbaar over. Nu alleen nog afwachten hoe het met de aangeschafte tweedehands auto de komende paar jaar gaat...:-)
Perfecte service!.
Uitstekend! Alles in overleg.Zeer vakbekwame monteurs!!
Gebruikte Megane gekocht. Vossenbrink doet net dat beetje meer om de klant te plezieren. Ik heb een heel goede indruk
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.