Onze oude caravan ingeruild voor " nieuwe " occasion . We zijn erg tevreden met onze Knaus Sudwind 450 FU , prima geholpen en geadviseerd door Sjaak , ook service bleek later ok !!!
Net een camper gekocht bij Witoma! Heerlijk om daar in de showroom te komen,een warm onthaal en heerlijke koffie. Meteen een ontspannen “ vakantie” sfeer! Met passie en hartelijkheid geholpen door Sjors! Goede adviezen en begeleiding. Wij voelden ons heel prettig bij Witoma! Kortom,een aanrader!!
Afspraak gemaakt om de Weinsberg Caraloft en de Caracompact te bekijken en te vergelijken. Geholpen door Tom. Eerst de Caracompoact bekeken. Heel veel vragen werden beantwoord met "ja" zonder verdere toelichting. Op de vraag wat er in de bank zat werd kort geantwoord dat daar de boiler inzit. Opgemerkt dat er toch wel meer in zou zitten werd geantwoord dat er wat electra ed in zat, maar de klep werd niet geopend om te laten zien wat er precies inzat,,, Corona?? TV hing er doelloos bij, zag later op Youtube dat die ook uitgeschoven en gedraaid kon worden zodat er op bed ook gekeken kon worden. Verder moest overal naar gevraagd worden, (veelal antwoord "ja") er werd niets spontaan uitgelegd. Gelukkig is Youtube er nog!!! Dan maar naar de Caraloft. Helaas was de verlichting van de Caraloft geleend.?. Ik had toch een afspraak om de Caracompact en de caraloft te bekijken? Wat mag er dan wel niet nog belangrijker zijn dan een camper verkopen zodat het geoorloofd is om de verlichting even te lenen??? Daarna maar weer even terug naar de Caracompact, gevraagd of er nog een aan te bevelen extra was. Antwoord de platte ramen (daar was ik dus wel blij mee want dat is echt veel mooier). Ook had Tom het over een bearlock??? Dat was een slot waarmee de camper echt niet mee gestolen kon worden. Documentatie niet voorhanden denk ik, want ook daar moest ik het weer mee doen. Wanneer leverbaar? midden 2022 voor de Caracompact. Er werd dus niets besloten, kennelijk daarom werd er ook geen documentatie van de Camper of van de bearlock meegegeven. Van Tom ook geen kaartje, maar na dit bezoek had ik daar toch niets meer mee gedaan. Tom wist dat ik in 2021 een Eriba Feeling in Duitsland gekocht had en ging er gemakshalve maar van uit dat ik alleen maar kwam kijken en niet kopen. Denk er nu idd over om maar weer bij onze Oosterburen te gaan shoppen. Ik beveel bedrijven graag aan, maar gezien bovenstaande kan ik dat niet voor mekaar krijgen
Je ziet dat de mensen van Witoma met enthousiasme en passie werken en er alles aan doen om je te helpen en te zorgen dat jij een onbezorgde vakantie kunt hebben. Onze camper had in de garantie-periode een paar aandachtspunten die prima en zonder discussie of zo op een professionele manier opgelost zijn. Prima bedrijf dat ik zeker kan aanraden.
heel slecht bedrijf ga er niks kopen want de garantie is slecht en ze behandelen je niet eerlijk daar zijwand van mijn eriba caravan zit los maar ze accepteren geen aansprakelijkheid en ik werd zo buiten gezet
U hebt deze caravan gekocht als handelaar tegen handelscondities zonder enige vorm van garantie. U verkoopt meerdere caravans en campers per jaar, u bent geen particulier. Wie uit de rij met handelscaravans een caravan koopt tegen deze expliciete voorwaarden kan hier inderdaad niet later op terugkomen dat de caravan niet klaargemaakt is zoals u van Witoma mag verwachten. Wie dan zo tekeergaat tegen mijn medewerkers en de rust in de zaak verstoord wordt niet geduld. Wie als consument een Bovag occasion bij ons koopt tegen de normale tarieven, is altijd welkom, ook voor garantie.
Tweede caravan gekocht bij Witome. Denken met je mee.
Er valt zoveel te zeggen over Witoma. Een ontzettend gastvrije organisatie waarbij de kennis en de passie voor het vak duidelijk zichtbaar zijn. Toch valt dit in een review lastig te omschrijven, ik zou zeggen breng een bezoekje aan Witoma en ervaar het enthousiasme binnen het bedrijf zelf!
Garantie netjes nagekomen Zonder zeuren gewoon hersteld o onkosten Dat na 11 mnd
De mensen van witoma hebben echt hart voor de zaak. De service is ongekend goed. Wij waren na sluitingstijd pas aangekomen, maar daar werd zeer vriendelijk een mouw aan gepast. Waar kom je dat nog tegen.? Groet, Maarte Maastricht
Zeer slecht en trage behandeling bij schade onze camper. Afwerking en beloofde zeer slecht gedaan. Dak onder kit gesmeerd, deur en ramen die slecht meer sluiten etc zeer afstandelijk en arrogante behandeling en beslist niet klantvriendelijk, door zeker aanspreek persoon schadebehandelaar en schade opnemer. Ben naar ander bedrijf gegaan wens geen behandeling of contact meer met Witoma.
Op 23 maart hebben wij onze nieuwe camper opgehaald in Rosmalen. Na best wel lange tijd wikken en wegen hebben wij uiteindelijk toch voor onze “droomcamper” gekozen (zie foto). Wij zijn diverse keren wezen kijken, zowel in Rosmalen, maar ook op de beurs in Düsseldorf. Steeds had men ruim de tijd voor ons en werd er niet op een uurtje meer of minder gekeken, hetgeen als zeer prettig overkwam. De kennis van zaken over alles was ruimschoots aanwezig. Wij zijn heel blij met onze aankoop, maar zijn er (nog) niet echt veel mee op uit geweest. Wel een paar keer rond wezen rijden. Deze week nemen wij de sprong in het diepe. Kortom: Witoma in Rosmalen is wat ons betreft zeker een aanrader. Groeten en anderen ook veel camperplezier gewenst, Rob en Janneke van Doorne
Ik stond met een lege accu in een camper die ik niet bij Witoma gekocht heb tegenover het bedrijf van Witoma. Toevallig kwam Willen Jan langs en hij startte mijn camper met startkabels zodat ik ermee op weg kon. Hij wilde er niks voor hebben. Dat noem ik topservice!
Wij wonen in Oostenrijk en hebben er spijt van dat we in Duitsland een Nieuwe Knaus 900 I gekocht hebben bij de firma Schneider in Heidelberg. We hebben hem daar opgehaald wordt vlug alles uitgelegd en wat blijkt 2 accu’s waren kapot , niet goed schoongemaakt niet goed àlles gecheckt Voor Garantie waren ze niet thuis en we hebben nog steeds geen geld ontvangen van de kapotte accu’s We hebben steeds aan Witoma (Wim v d Leun ) moeten vragen waar alles zit en hoe alles functioneert CHAPEAU VOOR WITOMA We geven Witoma 10 punten Fam de Groot
Via internet de caravan gevonden. Omdat wij ver weg wonen hebben ze de caravan gereserveerd zodat we niet voor niets kwamen. Alles werd zeer duidelijk uitgelegd, ook toen we de caravan ophaalden werd er heel veel tijd aan besteedt. Een groot compliment! Daar uit blijkt dat ze veel verstand hebben van caravans en ook veel meedachten met onze wensen en vragen. Écht een aanrader om heen te gaan!
WITOMA… NOOIT MEER! We zijn voorgelogen door WITOMA en de te repareren afgesproken punten zijn gedeeltelijk respectloos in elkaar geflanst. We kochten (met meer hart en emotie dan verstand) in de zomer van 2019 een TROLL GT 530 van bouwjaar 2001. We bemerkte een paar punten die gerepareerd moesten worden, niets ernstigs. Zo zaten vijf midden panelen van de deurkastjes los, van de keukenlade was het houten voorfront afgebroken van de lade zelf, dat voorfront viel er nog net niet af. De wastafel in de badkamer was in tweeën gebroken. Ik vroeg om een nieuwe wastafel en dat men alles wilde repareren. Ook vroeg ik hoe het zat met garantie. Garantie is alleen mogelijk als er een grote beurt werd uitgevoerd, het zogenaamde afleveringspakket. Daar zit tevens het BOVAG onderhoudspakket bij. Kosten grote beurt € 395,00 incl. een jaar garantie waarbij men ook de remmen controleerden. Bij het later afhalen van de TROLL bleek dat de wastafel niet meer leverbaar was “de TROLL is tenslotte 18 jaar oud” zo werd ons vertelt. Met emoties hebben we de TROLL afgehaald. Wat waren en zijn we nog steeds blij met onze investering. Thuis aangekomen wilde we de houten panelen van de kastjes in de bijenwas zetten, maar wat we toen zagen is verschrikkelijk. Twee van vijf de middenpanelen zaten met wel geteld 36 (zesendertig) kleine schroefjes vast geboord. De lade van het keukenblok zat met twee beugels en te kleine schroeven in het houten voorfront gedraaid. “Een schroef van drie millimeter doet niets vastzetten in een gat van tien millimeter”. Het gehele keukenblok zat los en met een in tweeën gebroken wastafel is de conclusie dat dat komt door de banden te pompen op 4 bar. (Alles is losgetrild door de banden op 4 bar te pompen). Het effect met die te hard opgepompte banden als je door een kuil rijdt is, als of je met een hamer op een aambeeld slaat. Dat veert ook niet. De middenpanelen heb ik er zelf uitgehaald, schoongemaakt en ze er opnieuw in gelijmd met houtlijm. Het keukenblok heb ik
Wij hebben een nieuwe Knaus gekocht, na de deal bij het wegbrengen van onze oude en in te ruilen caravan had ik flinke schade gereden. Witoma heeft op basis van vertrouwen het geheel zeer netjes geregeld/afgehandeld en de nieuwe bevalt perfect.
Wij hebben onze eerste caravan gekocht en zijn heel fijn geholpen, zowel bij aankoop en bij aflevering. Onze caravan is van 2004 maar is werkelijk tot in de puntjes afgeleverd. Wij zijn ook bij andere dealers geweest, maar het gevoel bij Witoma is top. Eerlijk advies bij de oriëntatie, geen druk om te beslissen en een faire deal. Wij zijn erg tevreden!
Als eerste een professionele uitstraling qua bedrijf. Bijna elk model nieuwe Knaus aanwezig in de showroom. Op die manier kun je echt kijken wat de verschillen zijn per caravan en wat het beste bij je past. Wij kwamen onze caravan met schade (hagel), brengen en er werd een passende oplossing samen bedacht. Hierdoor was het mogelijk om onze droomcaravan te kunnen kopen en helemaal te personaliseren. Indeling, tent, airco en alle andere opties werd samen over nagedacht en dankzij hele leuke actie van zowel Knaus als Witoma een caravan samen kunnen stellen die vrijwel all Inn is. Van vloerverwarming tot Airco. Mijn ervaring is dat dit bedrijf echt gaat kijken waar jij op zoek naar bent en gaat dan kijken wat het beste en voordeligste past. Witoma bedankt.
Het aanschaffen van een camper of caravan betekent vaak diverse bezoeken aan verschillende dealers/verkopers. Onze ervaring is dat met name de firma Witoma zich wist te onderscheiden in positieve zin. TOP. \'n Aangename begeleiding in het aankoop proces van alle Witoma medewerkers waar wij mee te maken kregen. Deskundig advies, weten wat camperen/kamperen is. Oplossing en service gericht. PASSIE voor hun produkt en terecht. Het was echt \"n feestje\"
Nieuwe caravan gekocht en oude ingeruild. Kort voor vertrek bleek een gasbrander niet te functioneren. Kon meteen langskomen en tijdens bezoek gerepareerd. Goede uitleg wat er mankeerde en wat eraan was gedaan
Wij hebben goede ervaringen met Witoma. Open, eerlijke en duidelijke communicatie.
Zeer goede service en begeleiding bij vervanging van R.zijraam van onze Hymer Bsl 674.
Tijdens de paasdagen lekker weg met de camper, en jawel, lekkende kraan. Dus op de eerstvolgende werkdag wij met de camper langs Witoma in Rosmalen, de dichtstbijzijnde Hymer dealer, maar niet de dealer waar wij onze camper gekocht hebben. Dus maar hopen dat zij ons willen helpen. Daar aangekomen een vriendelijk ontvangst met koffie, en een luisterend oor voor ons probleem. Tegelijk een ander probleem voorgelegd, het zeer vaak moeten vervangen van de LED-lampen welke geïntegreerd zijn in het dakvenster. Voor beide problemen werd alle moeite gedaan om ons te helpen, waarbij wij erg gecharmeerd werden van het actief meedenken. Moet wel zo eerlijk zijn dat ik zelf bij machte ben om de kraan te vervangen, dus het ging hoofdzakelijk om het advies en de aankoop van de benodigde artikelen. Maar wij voelden ons zeer geholpen.
Na gesprekken met diverse dealers en klantenreviews zijn wij uitgekomen bij Witoma. Wij wisten redelijk precies welk type camper wij zochten, maar Willem en het Witoma team hebben ons uitstekend ondersteund bij het beantwoorden van onze vele detail vragen en het invullen van de uiteindelijke configuratie van onze mooie Hymer BMC 680T. Na aflevering werden de kwaliteits punten snel en vakkundig opgepakt zodat wij volgens plan op vakantie konden vertrekken. Wij bevelen Witoma van harte aan, zij zijn gericht op service en klanten tevredenheid en dat was voor ons doorslaggevend om vanuit Leiden te kiezen voor Rosmalen.
Wat een beleving onderga je daar als Willem met zijn enthousiasme begint te praten over de camper en wat je er allemaal mee kunt doen. Dit heeft ons over de streep getrokken om onze nieuwe camper bij Witoma te kopen.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.