Heel goed geholpen door Jaimie

De klant is hier koning!

Klantvriendelijkheid staat hier nog wél hoog in het vaandel. De deskundigheid en uitleg van de verkoper is top. De service tijdens de koop, maar ook na de koop is uitstekend. Kortom, echt een aanrader!

Je word goed geholpen

Prettige medewerkers, die de tijd nemen en je het gevoel geven welkom te zijn. Ook als je je keuze hebt gemaakt nemen ze nog alle tijd. Kom er graag weer terug

Fijne garage.

Fijne garage,vriendelijk geholpen.

Goede service Goede uitleg

prima service

Enige minpuntje was dat de auto niet opgeladen was door een collega.

Mooi bedrijf en goede service.

Goed meegedacht met de keuze en auto is top.

Geweldig goed geholpen

Niets op aan te merken

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen bij de aankoop van de auto. Echter zou ik jullie adviseren om de schoonmaak binnen in de auto iets beter op te pakken. Je betaald er best vee voor bij aflevering en dan horen er geen koekkruimels of simpele vlekken in de auto te zitten die verwijderd worden na 1x eroverheen te gaan met een doekje. Verder super bedrijf en wij komen zeker terug!

Helemaal tevreden!

Supergoed geholpen en helemaal blij met de stoere fiat 500!

Fijne service!

Mijn droomautootje -een Fiat 500C- gekocht. Fijne service, snelle en heldere communicatie. Top!

Heel vriendelijk en behulpzaam

Ik ben goed geholpen, goede voorlichting , betrouwbaar.

top

zoals het moet

super zeeuw garage

super tevreden nette en lieve verkopers en goede levering op afspraak

Persoonlijk.

Uiterst persoonlijke benadering en erg vriendelijk.

Prima geholpen, van eerste contact tot na aflevering!

Er is steeds vlot en netjes gereageerd, geen vraag was te veel. Aflevering keurig volgens afspraak, nazorg ook erg netjes.

Prettig bedrijf

Goede ervaring met het kopen van een demo. Prettige en geduldige ontvangst. Goede deal kunnen doen. Aflevering ook OK. Prima bedrijf.

Top service, fijn bedrijf

Top service met vriendelijk, kundig en behulpzaam personeel.

Zeer positief

Mijn Guilietta QV ingeruild op een mooie Giulia. De aflevering was keurig verzorgd en het hele traject verliep naar tevredenheid. Alle verbeterpuntjes keurig uitgevoerd. Top!

Een geweldig klantvriendelijk bedrijf!

Wij zijn uitermate te spreken over Zeeuw Automotive. Het eerste contact was telefonisch en voelde al meteen goed. Heel klantvriendelijk en behulpzaam. Goede uitleg en een instructie video waarin alles netjes uitgelegd wordt. En de presentatie was ook geweldig op het moment dat we de auto overhandigd kregen. We zijn heel blij met onze nieuwe Jeep!

Klantvriendelijk en deskundig.

Tijdens het gehele aankoopproces zijn we op een deskundige en sympathieke wijze geholpen om te komen tot de aankoop van onze nieuwe Fiat Tipo. We hebben gemerkt dat er grote betrokkenheid is van het personeel van dit goed georganiseerde familiebedrijf. Chapeau dus.

Was weer een goede en leuke ervaring bij aanschaf auto

Zoals altijd geweldig en zeer klantvriendelijk geholpen. Daarnaast prima advies bij de verschillende opties. Ook de persoonlijke begeleiding bij aanvraag van de subsidie en de nazorg bij zowel aflevering als kort na de aanschaf geeft iedere keer weer het gevoel dat je echt klant bent bij Zeeuw Automotive.

Goede garage, aardige en kundige medewerkers

Mijn eerste ervaring met de verkoper, Corné, was zeer prettig. Geen 'gladde autoverkoper', maar gewoon een hele sympathieke, kundige verkoper. Bij het ophalen van mijn nieuwe Jeep Compass ging er al een lampje branden... helaas moet ik er dus mee terug. Ik kreeg wel een prima vervangende auto mee en het probleem was binnen een week verholpen. Tot nu toe bevalt de Jeep (3 weken) erg goed, hij rijdt uitstekend. Het contact met Zeeuw is ook prettig en netjes.

Zeer klantvriendelijk!

Vorige maand onze fiat 500 opgehaald. Heel fijn geholpen door verkoper. Een rustige vriendelijke man met veel kennis van zaken. Na een paar weken ook nog gebeld hoe de auto bevalt. Kortom een dealer om aan te raden.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht