super goed geholpen

wij zijn geholpen door Corne. Hij gaf ons een heel serieus gevoel. Voor ons is het een 10.

Top garage

Wij zijn uitstekend geholpen bij de aankoop van onze Alfa Romeo. Vanaf de proefrit tot en met de afleverering zijn wij zeer vriendelijk en deskundig geadviseerd door Thomas bij Zeeuw Zwijndrecht. De Giulia rijdt heerlijk.

Fantastische service!!

Mijn Fiat 500 die ik in juni 2021 bij Zeeuw Automotive Zwijndrecht had gekocht werd in december 2021 gestolen. Toen ik belde met dit verhaal werd er meteen met mij meegedacht en meegeleefd. Ook kon ik meteen een vervangende auto voor de 30 wachtdagen na diefstal, ophalen (uiteraard tegen betaling). Omdat ik meteen zo goede service kreeg wilde ik ook de volgende auto hier kopen. Ik ben ook erg blij met mijn “nieuwe” Fiat 500. Het is precies dezelfde als die ik had alleen een andere kleur. Dank jullie wel Zeeuw Automotive Zwijndrecht en in het bijzonder Pieter Zeeuw!

Topbedrijf!!!!

Prima geholpen, veel vakkennis, goede prijs en inruilprijs.

Heel klantvriendelijk, meedenkend en persoonlijk

Ik heb een zeer positieve ervaring bij de aankoop van mijn Jeep. Vanaf het begin is er meegedacht om tot een goede keuze te komen. Meer dan ik had verwacht. Ook toen bleek dat ik de auto graag om wilde ruilen voor een ander type. Robbert heeft vol begrip en geduld mij ook tijdens dit proces volledig bijgestaan. Dit heeft er voor gezorgd dat ik nu zeer tevreden ben met mijn aankoop.

Slechte kwaliteit onderhoud

Tot twee keer toe nu na het laten uitvoeren van onderhoud terug moeten komen omdat mijn auto het niet goed deed! Afgelopen apk met grote beurt 3 banden voor nieuw laten inwisselen, zijn de ventielen niet gewisseld! Kortom 2 dagen na de onderhoud dus een lekke band en 2 banden die langzaam leeglopen. Dat begon toen mijn auto dus niet goed opstarte en ik een de verzekeraar moest bellen dat de auto naar de garage gesleept moest worden. Vorrige keer met onderhoud kon ik terug omdat een kabel die rechts achter niet goed gemonteerd is tegen mijn autoband aankwam en beschadigd was geraakt. Gelukkig viel me een raar geluid op en ben ik gaan kijken wat het was. Heel jammer, want dit is ook zeker niet de goedkoopste garage!

Goede service en niet opdringerig bij aankoop

Met Dennis Stam van vestiging Zeeuw Rotterdam is bijzonder prettig verlopen. Keurige en adequate informatie en service. Op eigen initiatief werd ook meegedacht in een iets complexere verzekeringsoplossing. Wij zijn tevredenen over de aankoop en begeleiding.

Hier is de klant koning en is afspraak afspraak!

Prettige deal in lastige Coronatijd gesloten. Een Stelvio kopen is al een feest, op deze manier zeker.

Zijn gaan kijken voor een abarth, proefrit gemaakt, fijn te woord gestaan. Ondanks de corona maatregelen geen afstandelijk gevoel. Op 29-1 onze abarth op gaan halen. Ook netjes geregeld allemaal, gezellig praatje erbij. Fijn geholpen door Thomas.

Wij zijn goed geholpen met de aanschaf van de auto ondanks de lockdown toch een proefrit kunnen doen en tot aankoop kunnen overgaan

Klant is hier koning.

Prettig ontvangen. We konden rustig rondkijken. Daarna proef gereden alles werd uiteraard eerst uitgelegd en zijn we tot koop overgegaan. Bij ophalen van de auto weer hartstikke leuk ontvangen en was de auto in een doek verpakt. Echt een cadeautje zowel de auto als het personeel wat er werkt. Echt een pluim.

klant vriendelijk

ik ben bij de Zeeuw in prinsenland heel netjes geholpen door Elmer moest wel even wachten op mijn auto maar werd netjes gebeld om de 14 dagen of zoiets

Super vriendelijk en ik kon alles vragen. Super geholpen, fijne ervaring! Ik zal het iedereen aanraden

Super!!

Auto werd volgens afspraak afgeleverd. Prima tekst en uitleg nogmaals

Voor 2e keer dit jaar een auto gekocht. Goede servive, en vriendelijke verkoper. Zeker een aanrader.

Klant op nr1

Vrijdag 14-01-2022 onze 2 fiat 500 op wezen halen. Super goede uitleg niets is te veel. Wij zijn tot op heden zeer tevreden. Een aanrader om zeker eens langs te gaan. Fam.Elzerman

Aankoop snel en goed geregeld bij ophalen miste ik goed uitleg

Prima nagekomen afspraken met de aankoop en aflevering. Echter de uitleg van de Jeep Wrangler was minimaal, mijn inziens te weinig ervaring met deze auto. Wel jammer als je zo een dure aanschaf doet.

Ik ben best content

Alleen begrijp ik de app niet voor de auto

Een dealer met passie

Zeer goed ontvangen, goede service

Zeer aan te bevelen.

Zeer goede ervaring. Vriendelijkheid en deskundigheid. Als zeer prettig ervaren.

verkoop zeer vriendelijk en open

ervaring is zeer positief allen de genen die de auto heeft nagezien en heeft gepoetst moet ook het dak goed nazien daar ik daar bij thuis komst zelf een roof rek ging monteren zag er diversen deuken in het dak die er op 21 januari zullen worden verwijdert dat is het enige minpunt van de aflevering moet er speciaal voor naar Zwijndrecht komen kom zelf uit Ouderkerk aan de Amstel

Goed en deskundig geholpen.

Uitstekende ervaring.

F&F fijn en fantastisch geholpen

Auto voor onze dochter leuk gedaan de aflevering

Heel goed geholpen

Robbert heeft ons goed geholpen met een private lease auto voor onze dochter Eerlijk en duidelijk advies en een leuke aflevering Ze is erg blij met haar Fiat 500

Gastvrij en zeer behulpzaam.

Volgens afspraak stond een auto klaar voor de proefrit. Verteld wat mijn plan is en bij terugkomst waren keurig enkele prijzen gereed gemaakt. Zonder verder aandringen weer vertrokken. Bij tonen interesse voor een ander model ook prima geholpen daarom de juiste keus te maken. De verkoper krijgt van mij en 10+

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht