Goede en persoonlijke service!

Prettig geholpen door net even iets meer persoonlijke aandacht!

Zeer goed.

De Jeep werd geleverd zonder dat het alarm ingebouwd was. Prima opgelost door de wagen op mijn werk op te halen de week erop en de auto is de volgende dag met volle tank weer afgeleverd op mijn woonadres. Kortom zeer tevreden.

Op 6 januari 2022 onze mooie Kia Xceed in ontvangst genomen. Verkoper Patrick heeft ons gedurende het aankoopproces bijzonder correct en deskundig geholpen. Ook bij de aflevering duidelijke uitleg en nadat wij later nog wat vragen hadden kregen wij een snelle reactie hierop. Excuus aan Zeeuw Automotive! Deze review was bestemd voor Zeeuw en Zeeuw!

Prettig geholpen en goede service!

Eind 2021 een mooie Fiat 500C aangeschaft. Vanuit verkoop en service erg goed geholpen. Dag voor kerst nog even langsgereden voor een paar vragen. Er miste een dopje van de matten set en deze werd gelijk voor een nieuwe set vervangen, top service!

Vakgarage met fijne klanten service.

Bij deze auto garage een ander merk auto voor reparatie gebracht. Prima geholpen voor een nette prijs.

Zeer goed geholpen.

Zeer goed geholpen en afspraak is afspraak.

Je wordt keurig, netjes en vriendelijk te woord gestaan en er wordt naar je geluisterd. Vooraf reparatie opgave gedaan na uitlezen bleek achteraf geen vervangend onderdeel nodig te zijn en is ook niet in rekening gebracht, top.

Altijd goede service

Altijd nemen ze de tijd voor je zowel bij aanschaf van een auto en bij het onderhoud. De sfeer in het bedrijf is altijd gezellig je wordt hier nog altijd als een goede klant behandelt

Serieus bedrijf, goede service

Uitstekend en zeer vakkundig

Zeer vakkundige en zeer vriendelijke service. Zeer attent en een goede after sales. Zeer betrokken bij klant en zeker geen push verkoop.

Fantastich

Verkoper was heel vriendelijk heeft alles goed uitgelegd.

Ben goed geholpen, auto werd super netjes afgeleverd!

Uitstekend kreeg er nog een paar sokken bij

Was weer een hoop geld, maar de uitleg maakte veel goed en kreeg er nog een paar sokken bij! Whahaha

Klantvriendelijk service uitstekend

Wordt altijd door Rob correct geholpen.

Hele fijne ervaring

Op korte termijn afspraak kunnen maken, waarna fantastische ontvangst , alle aandacht en tijd. Ook bij de aflevering van de auto werd alle tijd genomen, erg vriendelijk geholpen. Daags na de aflevering nog een belletje over hoe de auto bevalt en of er nog problemen waren. Ben erg tevreden over de service en met mijn nieuwe auto.

Fijne partij die haar afspraken goed nakomt.

Al jaren klant en zoals gebruikelijk een prima service.

Vakkundige mensen

Top garage

Snelle goede service

Aardig tevreden

Op zich prima ! Kon er op wachten, koffie en tijdschriften binnen handbereik. Alleen kreeg ik een waarschuwing op weg naar huis dat ik mijn banden druk moest controleren. Thuis voor de zekerheid gedaan. Jullie gebeld en waarschijnlijk is de monteur vergeten te resetten. Alleen het lukt mij niet om dit te doen. Wellicht is de functie defect maar dan had de monteur dit beter even kunnen melden… gaf en geeft best wel wat stress !

Geweldige service!!

Geweldige service!! Ben zelfs even naar de bushalte gebracht omdat het regende.

Geweldig enthousiast en vakkundig geholpen!

Alles werd eerlijk en rustig uitgelegd. Als ik iets over de automaat niet meteen snapte werd het geduldig nog een keer verteld. Een paar kleine beschadigingen zijn keurig bijgewerkt. Door mij vergeten papieren bij de garage zijn netjes bij ons thuis gebracht. Na een week een geïnteresseerd telefoontje ontvangen over hoe de auto bevalt. Dit kon ik volmondig bevestigen. Ben zeer tevreden!

Heb een goede ervaring gehad met Jeroen !! heeft me goed geholpen als junior verkoopadviseur. Ik zou U aanbevelen om Jeroen een treetje hoger te plaatsen wand hij heeft de tools om een klant tevreden te stellen.

Super fijn te woord gestaan tijdens aankoop

Hele fijne benadering en zeer goed geholpen tijdens bezoek showroom en aankoop Fiat 500

Vakmanschap en goede service.

Fijne garage en vriendelijk personeel.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht