Goed geregeld

Ik had mijn auto enige tijd geleden een beurt laten geven. Ik had een vreemd geluid. Ma de beurt ook nog. Toen kwam belde kon ik gelijk terecht en werd het probleem verholpen.

Goed gewerkt

Beurt vlg afspraak Alleen kostenraming voor het wisselen van de buitenspiegel buitengewoon: Ong 500 euro (Ex?) voor een spiegel van - inkoop 47 euro!

Ook na de fusie/overname nog steeds een zeer goede dealer.

Snelle en goede afwikkeling van levering van auto en papieren.Prima inruilwaarde oude auto en ook nog een extra korting.Uitstekende uitleg over het gebruik van de auto.Al met al binnen een week alles geregeld.Vriendelijke,geduldige en bekwame verkoop/ service medewerkers.

Topservice

Ondanks drukte in de werkplaats was mijn auto snel klaar. Omdat ik als ambulant verpleegkundige afhankelijk ben van mijn auto was dit erg fijn!

Alles loopt gesmeerd

Fijn bedrijf; goed geholpen, goede uitleg en probleem snel verholpen

een service gericht familiebedrijf waar er alles aan gedaan wordt om de klant tevreden te maken

goed contact met verkoop en werkplaats; heldere communicatie en uitleg van do's en don'ts

Helemaal super behandeld door dhr. Penning

Vanaf het eerste contact voelden wij ons als klant super serieus genomen. De verdere afhandeling is uiteraard geheel naar wens verlopen. Het afhalen van de auto die in een stoffen hoes in de showroom stond ingepakt, was gewoon een verrassing. Namens mijn vrouw kan ik ook mededelen dat de wijn voortreffelijk was. Kortom wij zullen jullie ook aanprijzen aan anderen. Nogmaals enorm bedankt voor het geheel.

Geweldige dealer.

Ongedwongen en prettige sfeer. Je wordt geholpen of dat je familie bent. Het voelde voor ons als een warm bad. Vakmanschap top en er wordt met je meegedacht.

Geweldige service

Zondagavond zag ik dat op mijn display stond dat de remlichten gecontroleerd moesten worden, maandag naar deze garage (waar ik overigens altijd mijn auto laat onderhouden) en ik werd direct geholpen. Zelfs zonder dat ik eerst had gebeld voor een afspraak. Dus, ik ben meer dan tevreden.

Stug

Stug omdat ik om 7:55 uur aanwezig was en de officiële ingang nog niet open was, maar de werkplaats wel. Daar behoorlijk stug en afstandelijk ontvangen. Niet voor herhaling vatbaar, erg klant onvriendelijk.

Zeer goede service.

Ontvangst is goed en keurige afstemming ook voor de koffie.

professioneel en bijzonder gastvrij

professionele en gastvrije klantenbehandeling, je voelt je echt thuis bij De Zeeuw

Perfecte service

Onlangs een mooie Fiat 500 mogen afnemen. Alles liep keurig volgens afspraak. Service is uitstekend te noemen. Geen klachten.

Ik ben heel blij dat ik Robbert Schouwenburg via via bij jullie heb gevonden. Hij was voor ons bij zijn vorige werkgever altijd ons aanspreekpunt . Prima kontakten. Ik hoop dat dat bij Uw bedrijf ook zo zal zijn.de entree was,prima. Niets mis mee.de definitieve score weet ik over een poosje goed te beoordelen. Dit is voor nu

Kan niet beter

Zoals altijd weer netjes geholpen

Bij de Zeeuw staat klantvriendelijke zeer hoog en dat merk je ook. Zeer tevreden

Heel goed. Word goed geholpen en vrij snel een afspraak kunnen maken.

Excellent

Zoals gebruikelijk een zeer goede ervaring

Perfect, kan niet beter

Vriendelijk geholpen. Goede service. Werken op tijd, afspraak is afspraak.

Wordt netjes behandeld, niet opdringerig, meedenkend, in een woord Hele goede service van net en vriendelijk personeel. Koop hier graag mijn auto

Positief!!!

Ik ben vriendelijk geholpen en snel, toppie!!! Ben tevreden!!

Zijn erg behulpzaam

Als ze iets beloven staan ze ook gelijk voor je klaar Heel netjes

Goede en vriendelijke service!!

Alles volgens afspraak uitgevoerd. Personeel neemt altijd de tijd voor je, ook met een praatje en geeft je het gevoel geen nummer te zijn.

Klantvriendelijk en goede vakkennis.

Na de servicebeurt die goed verlopen.was waarbij nieuwe voorbanden waren.gemonteerd, bleek de autp boven de 100km te gaan trillen. Terug gegaan en er werd opnieuw gebalamceerd. Proefrijden gaf geen verandering en na emige tojd weer terug nnaar de garage. Opnieuw balanceren andere nieuwe bamden en de auto trilt nog steeds. De achteruitrijcamera hapert regelmatig en de mobile telefoon werkt ook al niet meer. Om gek van te worden. En dat vpor zo'n dure auto.

Perfecte service

Er word gewoon tijd voor je genomen Prettige sfeer

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht