Correct en snel geholpen

Had problemen met mijn achterbanden, ze zijn voor een nette prijs vervangen.

Top service!

Top. Klantvriendelijk

Geweldig netjes geholpen, top service!

Als gewoonlijk mijn auto bij De Zeeuw Zwijndrecht onderhoud laten uitvoeren (grote beurt). En word altijd netjes geserviced. Word altijd netjes op de hoogte gehouden en er worden nooit zomaar dingen vervangen of reparaties uitgevoerd zonder op de hoogte gesteld te worden. Heren ga zo door met deze service!!

De klant is koning.

Klant vriendelijk en goede informatie vooraf bij onderhoud.

Een serieus goed bedrijf!

Goeie beoordeling voor de mensen in het filiaal Rotterdam :-) Tijd, aandacht en klantvriendelijkheid is de sleutel om tevreden klanten te maken! Dat snappen zij heel goed in Rotterdam! Heeeel blij met nieuwe JEEP Compass! Martin en Erica uit Ooltgensplaat

Vriendelijk, klantgericht, eerlijk en goede prijs/kwaliteitverhouding!

Na de Fiat 500 op internet gevonden te hebben, hebben wij contact opgenomen met deze dealer. Wij werden keurig te woord gestaan en er werd exact verteld wat de cosmetische en technische staat van de auto was. De auto werd zelfs een week voor ons gereserveerd voor wij konden komen kijken. Ook werd de auto naar het dichtstbijzijnde filiaal gebracht. .Daar werden we uiterst vriendelijk en correct geholpen. De auto bleek precies zo te zijn als omschreven en zag er prachtig uit. Onderhandelen ging moeiteloos tijdens een lekker kop koffie. De aflevering wat TOP! Wat leuk om zo een andere auto te kopen! Veel dealers van topmerken als BMW en Mercedes kunnen hier nog wat van leren! En de Fiat 500........ die bevalt heel goed! Zeeuw Automotive is een aanrader.

Een “ uitje” waard

Goed ontvangen en vooral daarna niet aan ons “lot” overgelaten maar zeer goed geïnformeerd en voorzien van koffie thee

Ben zeer tevreden over de behulpzaamheid!

Echt hele goede service, met perfecte hulp Voor alles!

Een heel fijn band met de familie Zeeuw. Ze staan altijd voor je klaar. Kan iedereen aanraden daar een auto kopen

Goed !!

Correct, vriendelijk. Ik was alleen niet zo te spreken over de werkplaats monteur.

Al jarenlang een uitstekende service!

Al klant sinds 1983, toen het bedrijf nog Wimoca heette.

Vriendelijk personeel, top service, perfecte auto

Prettig contact

Vriendelijke mensen, afspraken nagekomen, persoonlijke sfeer.

Na jarenlang bij andere dealer de overstap gemaakt naar Zeeuw in Zwijndrecht. Informatie vooraf helder en duidelijk. Onderhoud volgens afspraak. Fijn dat vervangend vervoer tegen klein prijsje beschikbaar was.. Na afloop uitleg over de factuur. Al met al top

Bij de Zeeuw doen ze net altijd dat stapje extra

Wat ik geweldig vind aan de service bij de Zeeuw is dat ze doen wat ze beloven en dan nog net dat stapje extra zetten. Zo kwam ik bv net na het verzetten van de klok in de werkplaats voor onderhoud. En toen ik wegreed was niet alleen het onderhoud gedaan, maar ook mijn klok aangepast. Het zijn de kleine dingen die het doen. Ik word er blij van!

Verkoop ging goed, aflevering liet te wensen over, herstel voor een groot gedeelte weer goed

De (aanloop naar de) aankoop van en inruil op de Alfa Stelvio heb ik met de verkoper als zeer prettig ervaren. Afspraken worden nagekomen en de verkoper staat open voor een gesprek, denkt mee en biedt en vraagt (voor een merkdealer) reeele prijzen. Ook wordt er door de verkoper goed geluisterd en handelt hij daarnaar. Top! Helaas was ‘onze’ verkoper op vakantie voorafgaand en bij de aflevering. Zo’n moment is toch altijd een beetje een feestje, zeker als particuliere koper. Echter ging het hier helaas niet helemaal goed: auto werd niet afgeleverd zoals besproken (kras niet weggewerkt en de aftermarket raam tinting vertoonde luchtbubbels) en wist de afleverende medewerker niet hoe het alarm werkte ed. Helaas moest de auto hiervoor later weer terug. Overigens is alles zeer netjes hersteld en zijn ook de Duitse instructieboekjes vervangen, zijn er slotbouten geplaatst, software geüpdatet en is de accu vervangen. Wat dat betreft, prima herstel van de service ondanks de tegenvallende aflevering. Als nabrander is het issue met het alarm dat zo nu en dan willekeurig af ging, prima opgelost door de leverancier bij mij aan huis.

Prima, is dit genoeg?

Duidelijke afspraak gemaakt. Fijne ontvangst door Rob Willemse. Gebruik van een fiets was voor mij voldoende gezien de afstand. Keurige gebeld toen de auto klaar was. Zeer nette rekening voor de uitgevoerde werkzaamheden. Kom hier in de toekomst graag terug.

Zeer prettig!

Klantenservice is goed!

Erg goed

Service is goed en personeel buitengewoon vriendelijk.

een mooi bedrijf ik ben zeer tevreden

als je de showroom in komt voel je je direct thuis . ik ben zeer goed geholpen door de sales manager ( robert schouwenburg ) en ik ben zeer tevreden met de fiat 500 sport .

Prima garage en personeel

Doelgericht klant tevreden stellen al zit het even niet mee!.

Elke rit is een feestje op zich.

Het is een hele comfortabele, complete en plezierige auto. De gastvrijheid, service en klantvriendelijkheid van deze dealer is zeer goed!

Positief

Direct geholpen en probleem opgelost.

Zeer klantvriendelijk

Zelfs mijn fiat Panda was gestofzuigd na een beurt. Wat een kadootje.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht