Vriendelijke medewerkers

Service gericht, vriendelijk, mooie auto's

Uitstekende dealer en garage. Top! Zij hebben mij uitstekend geholpen. Perfecte service en inzet.

Geweldige survice

Ik ben keurig en snel geholpen.

geen klachten.

Geen klachten

Grote servicebeurt prima gedaan

Grote servicebeurt prima gedaan

Net bedrijf, goed georganiseerd en goed contact.

We zijn goed geholpen bij de aanschaf van onze nieuwe auto, was een fijne ervaring.

Meer dan tevreden

Ik ben in de werkplaats geweest in verband met een storing, die is inmiddels verholpen. Dit was een fijne ervaring, goed geholpen en vriendelijk personeel, een 10!

Uitstekende services

Services beurt uitgevoerd aan onze 500L. Alles conform afspraak en excellent uitgevoerd. Vriendelijk bedrijf en uitstekend te woord gestaan.

Zoals altijd hartelijk en klantvriendelijk

We komen er al 20 jaar zo hartelijk ontvangen goed geholpen en zo klantvriendelijk toppie de Zeeuw zwijndrecht

Waarom ben ik al aan mijn 4e of 5e Panda bij Zeeuw???

Super tevreden met behandeling en service.

Prima 1e kennismaking

Keurig te woord gestaan en geholpen bij de werkplaats balie, Werkzaamheden aan mijn auto zijn netjes uitgevoerd. Waarom geen 10? Na spanningloos ff het klokje bij zetten. Ik ben vanaf nu klant bij de Zeeuw.

Onpersoonlijk

Werd onpersoonlijk geholpen aan de balie, toen ik auto op wilde halen, was er niemand achter de balie en na een paar minuten wachten heb ik maar iemand in de showroom aangesproken terwijl de dame van de balie buiten liep te geinen met een paar werknemers

uitstekende service

gewelding

Bij Jan Peter een Fiat 500 aangeschaft, geweldig geholpen door Jan Peter hij neemt echt de tijd voor jou als klant. ik zou Zeeuw Automotive aan iedereen aanbevelen.

Superservice

Mooie gebruikte Renegade. Goede voorlichting nette introductie en zeker goede prijs.

Top service!

Na een aantal bezoeken uiteindelijk toch een auto gekocht bij Zeeuw Zwijndrecht, beste service en auto 's zien er altijd verzorgt uit. Alle afspraken die we hadden gemaakt tijdens de verkoop hadden ze netjes opgepakt voor de aflevering. Super blij met mijn nieuwe gebruikte Fiat 500!

Prima. Achteruit camera laten plaatsen.

Op mijn verzoek achteruit camera laten plaatsen in mijn Jeep Renegade. Afspraak ingepland. Vervangende auto beschikbaar. Op woensdag auto ingeleverd. Op zaterdagmorgen auto weer opgehaald. Vriendelijke omgang met medewerkers.

Vriendelijk en deskundig

Wij zijn zeer correct behandeld door een zeer vriendelijke en deskundige verkoper. De correcte communicatie viel ons op.

slecht

Het is al een tijd geleden dat ik ben geweest servicebeurt ging goed maar ik had al een paar keer door gegeven dat cruisecontrol het niet doet 2x voor geweest onderdeel moest besteld worden maar niets meer gehoord ik heb er nog 2 x voor gebeld zou terug gebeld worden maar helaas nooit meer wat gehoord. dus ik ben er klaar mee.

Mijn ervaring met niet alleen met de Garage maar ook met de Dealer is altijd goed geweest. Ze zijn altijd bereid jouw vragen te beantwoorden. Als klant voel je altijd welkom.

Vriendelijk personeel. Snel geholpen. Komen afspreken na.

Snelle en goede informatie en afhandeling

Mijn ervaring was zeer positief.

Probleem is naar alle tevredenheid opgelost.

Prima opgelost.

Oplossingsgericht denken doen ze hier!

Fijn contact, vlotte afwikkeling!

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht