Goede service en vriendelijke medewerkers

Zeer professioneel geholpen

Zoals het hoort te zijn.

Afhandeling zoals het hoort te zijn. Makkelijk afspraak maken, werkzaamheden worden goed en snel uitgevoerd. Kortom, geen klachten.

Slechte organisatie en communicatie

Maanden moeten wachten op (spatlappenl Toen het er was werd ik niet gebeld dat ze er waren. Het is dat ik af en toe zelf belde. Het vervangen van de buiten spiegel verliep alles behalve van soepel. Mijn verzekeraar het me vooraf meerdere keren gebeld voor prijs opgave die niet kwam. Toen zou spiegel gemonteerd worden, maar was het spuit werk niet gedaan. Na montage bleek de verkeerde spiegel geleverd te zijn (zonder inklapbaar motor) en na afloop belde mijn verzekeraar weer meerdere malen om een eindafrekening. In totaal moesten we 6 x naar de schadeherstel vanwege die spiegel, beetje waardeloos.

Klantvriendelijk, uitstekende service en topkwaliteit onderhoud

Vriendelijk ontvangst, duidelijke afspraken, goed geïnformeerd en topkwaliteit op onderhoud - inclusief de communicatie daarover - op mijn Fiat Panda, en dat voor een hele redelijke prijs!

Alles keurig en vlot volgens afspraak verlopen.

Een eerste en heel goede ervaring bij Zeeuw met de eerste beurt van onze auto. De piepende ruitenwissers die buiten de garantie van drie maanden vielen zijn gratis vervangen omdat de auto pas een jaar oud was.

Super netjes.

Ik ben perfect geholpen. Aardig en kundig personeel.

Keurig en netjes geholpen

Goede service en altijd goed en vakkundig geholpen

Fantastisch!!!!!

Vanaf mijn eerste bezoek tot aan de geweldig leuke aflevering van mijn Giulia (4 maanden wachten) waren helemaal geweldig. Geweldig leuk en fijn contact!!! Dat houeden we er maar in!!! En ja....die Giulia....wat anders dan "FANTASTISCH" kan ik zeggen!!!! Ik ben een blij man....

Snel, vriendelijk en okay.

Werkplaatsbezoek ging keurig op tijd; tussendoor overleg bij kleine dingetjes. Heel vriendelijk en verzorgd; Dank!

Vriendelijk, snelle service, prettig contact

Ontzettend prettig en snel geholpen op een vakkundige manier. Ik ben zeer tevreden over deze garage.

Bij mijn eerste bezoek deze maand werd het ruitenwisserblad achter vervangen, want kennelijk versleten. Was me niet opgevallen. Het nieuwe blad leverde geen verbetering op; had die ouwe maar laten zitten, denk ik dan. Melding van gemaakt bij mijn tweede bezoek. Alsnog is toen gratis een wel goed functionerend blad geplaatst.

Geweldige Sevice en de beste onderhoud voor de auto.

Een garage waar ze nog luisteren naar dat wat de klant belangrijk vindt.

Twee keer uitstekend geholpen.

Een terugkerend technisch probleem is direct en op een zeer vriendelijke manier verholpen.

Naar wens geholpen

Probleem opgelost.vriendelijke medewerkers.snel geholpen.

goed en deskundig geholpen

Ik rij al jaren Jeep en kocht deze altijd bij de dealer waar ik ooit mijn eerste Jeep kocht. Dit was inmiddels wat ver van mijn woonplaats dus heb ik het nu wat dichter bij huis gezocht. Ben bij twee vestigingen van Zeeuw Automitive geweest waar ik goed geadviseerd ben. Uiteindelijk geslaagd in Zwijndrecht omdat ik daar de modellen en kleur kon zien die ik wilde. De verkoper heeft mijn goed geholpen waardoor ik gelijk heb besloten.

Prima service en goed geholpen

Prijsindicatie tevoren wat de kosten zijn en hoe lang de werkbeurt duurt. Vriendelijke baliemedewerkster.

Fijne mensen met de juiste auto hart

super goed geholpen door verkopers Dennis en Jaimy bij Zeeuw automotive in Rotterdam

vriendelijk, goede service, duidelijke uitleg

Top autobedrijf

Helemaal super jaimie hele super verkoper steld je op je gemak en ontzorgt je voor alle rompslomp een topper

snel en goed gekeurd

jaarlijkse APK-keuring. geen mankementen. ik kon erop wachten. alleen keuringskosten hoeven betalen. top!

Verkoper Corne is echt top

Mijn problemen met eerdere auto’s zijn super opgelost

Mijn wensen werden gehoord, serieus genomen en er werd meegedacht. en

Ik blijf bij deze garage, want ze nemen mij hier serieus en denken mee met wat ik nodig heb en wens.

geweldig & top geregeld

Pieter de zeeuw heeft ons perfect geholpen, wij zijn zeer tevreden over de zeeuw dordrecht. dit in tegenstelling tot de zeeuw in rotterdam. hier is de service dramatisch.

Ben helemaal niet geweest

Wilde alleen een afspraak maken en zelfs dat was niet simpel maar hopelijk gaat t nu goed komen

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht