Fijne garage

Een geweldig leuke auto gekocht in een nette garage. Alles wordt netjes geregeld. Jammer vind ik het ontbreken van persoonlijke aandacht/contact. Voor iedere stap weer een andere collega.

Heel slecht

Voor de tweede keer in een jaar tijd, mijn afgeleverde auto zonder navigatie, telefoon etc.

Beetje telleurgesteld!!

Spik splinternieuwe Fiat 500 sport gekocht! Kom ik er bij nader inzien achter dat ik 2 automatten heb? Hoezo achter geen? Daarover gebeld, zou terug gebeld worden… niks meer van gehoord dus best telleurgesteld. Voor n bedrag van bijna€20.000.- mag je toch wel verwachten dat de achter passagiers ook netjes hun voetjes op n mat neer kunnen strijken. Of ligt t aan mij?

Onveranderd prima

Onveranderd een prima ervice

In 1 woord geweldig.

Goed geholpen tijdens de afspraak maken en op de dag zelf perfect geholpen en de auto rijd weer als een zonnetje klaar voor de Vakantie .

En lekkere koffie en goede WiFi als je wacht op een kleine beurt aan de Giulia

zo als gewoonlijk alles weer ok

alles keurig afgehandeld

Superbedrijf waar aandacht nog voor de klant is

Wij zijn uitstekend voorgelicht en geholpen bij de aankoop van onze nieuwe Jeep. Net als bij de vorige overigens.

UITMUNTEND

Probleem snel en goed opgelost

Geweldige auto

Goedemiddag, Ik heb vanmorgen met Elmer gesproken over dat mocht ik weer een nieuwe fiat 500 C willen kopen bij jullie en daar een goede deal tegenoverstaat, ik daar voor open sta, mits het voorstel natuurlijk goed is. Ik hoorde dat jullie een grote bestelling gedaan hebben in de kleur groen. (Ik vind de nieuwe kleur lindegroen in combinatie met een Camel dak erg mooi). Graag zou ik daar wat foto’s willen ontvangen. Mvg, Chantal

Super aardig en deskundig personeel. Heel klantvriendelijk

Personeel bleef vriendelijk en snel reageren op alle vragen die ik had. Grote deskundigheid

Fijn bedrijf

De Zeeuw Automotive is een fijn bedrijf met vriendelijke medewerkers voor wie niets te veel is. Wie een betrouwbaar bedrijf zoekt, richt zich tot hen!

Alles wat je mag verwachten van de afhandeling van de aankoop is uitgekomen. Bravo.

Gastvrije ontvangst. Snelle aflevering. Persoonlinke benadering. Beloftes zijn nagekomen. Correcte prijs/kwaliteit.

Prima dervice

Zoal altijd wordt er goed naar je geluisterd en word het probleem netjes opgelost

Toen ik kwam kijken ben ik zeer goed en vakkundig geholpen. En nadat ik de auto gekocht had is de aflevering van auto ook zeer goed en netjes afgehandeld. alles wat we besproken en doorgenomen hadden is ook allemaal netjes en goed uitgevoerd. Ben zeer tevreden over zeeuw automotive

praten met elkaar is een kunst

werklaats weet niet wat er afgespoken is met de verkoper. Is later wel goedgekomen

Aardige verkoper, heeft alles goed uitgelegd belde na een week om te vragen of alles goed beviel.

Behulpzame, Vriendelijk personeel

Men luister goed naar mijn vragen en probeer zo goed mogelijk te helpen.

We belde en konden een dag later komen super

Erg behulpzaam

uitstekende service!

Wij zijn door Thomas van Zeeuw Automotive erg goed geholpen en ook na aflevering van de auto is het contact en de service fantastisch! Zo zou het overal moeten zijn.

Perfect geholpen van aankoop tot aflevering

Bij ons eerste bezoek werden we goed ontvangen en er werd tijd voor ons genomen. De auto waarin we gingen proefrijden stond al klaar. Verder ging de aankoop die dag op een gemoedelijke en vriendelijke manier. Een week later konden we de auto ophalen en ook de aflevering was perfect en alles werd goed uitgelegd. Wij zijn blij met de auto, en hoe de aankoop en aflevering is verlopen.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht