Vriendelijke medewerkers

Ondanks dat men niet wist/vergeten dat wij onze nieuwe auto die dag op kwamen halen hebben ze het vliegensvlug in orde gemaakt. Hey blijft mensenwerk en de manier waarop het probleem is opgelost verdient mijn waardering.

Vriendelijke

Goede service het ging met een paar hobbels maar zeker netjes en vriendelijk geholpen. Zou daar zeker terug gaan. Alles is duidelijk en elke vraag word netjes behandeld.

Goed hoor

Geen opmerkingen.

Voor de 3de keer een auto gekocht bij Zeeuw Automotive. Goede service, zeer vriendelijk, meedenkend.

Heel correct geholpen.

Vanaf het eerste contact zijn we zeer netjes geholpen.

Nette ontvangst. Snelle service.

Kleine beurt in een uurtje uitgevoerd. Achteraf aangegeven wat er volgende keer moet gebeuren en of er nog bijzondere zaken waren ontdekt. Kortom niets op aan te merken.

Top auto

Ik had voor de Stelvio al 5 jaar de giulia gereden en wist wat ik kon verwachten. De Stelvio is ook een topwagen, zeer o0nderschat vindt ik zelf.

Prettige ervaring.

Goede service, snelle reacties, komen afspraken na.

super bedrijf !

Zeer vriendelijk, persoonlijk en adequaat !

Goed, duidelijk en helder advies

Wij hebben de aankoop gedaan, nadat wij goed advies hebben verkregen. Er werd goed met ons mee gedacht.

Slecht

Als eerste een afspraak niet nagekomen. Het onderdeel was niet op voorraad De volgende dag terug. Toen bleek de reparatiekosten 25 % gestegen te zijn. Ik wilde wat vragen in de werkplaats en werd direct wegestuurd met excuses i. V.m. ARBO regels.

Zeer correct en vriendelijk met persoonlijke aandacht

Blij dat telefonisch contact mogelijk blijft om een afspraak te maken. Zo kon dat nog net voor de vakantie, een kleine zomerbeurt. Gevraagde kleine dingen werden opgelost. Snel en zorgvuldig.

Ik heb onlangs mijn Fiat 500 gekocht en ben super goed geholpen! Heel vriendelijk en professioneel personeel die weten waar ze mee bezig zijn en die de klanten bovenaan hebben staan.

uitstekende service

ervaring: goede, betrouwbare en uitstekende service

Goed en netjes geholpen

een bedrijf ,dat de afspraken nog na komt.

Zeeuw & Zeeuw .dit bedrijf zou ik iedereen aanbevelen. een ouderwets bedrijf die de gemaakte afspraken nog na komt . Werk zaamheden gespecialiseerd op papier. door monteur ondertekend. ik wil Sam osseily speciaal benoemen want die is alle gemaakte afspraken nagekomen . Ben.

Vriendelijk geholpen

Erg positief over de afhandeling van de auto!

Goede snelle service

Er werd goed geluisterd en ik kon snel terecht

Hele fijne service!

Ze hebben mij enorm goed geholpen om tot de juiste private lease te komen. Inmiddels rijd ik al 3 weken in mijn nieuwe fiat 500! Het is een droom die uitkomt.

Prima geholpen

Professioneel en laagdrempelig geholpen. Ook toen er bij aflevering iets mis was met de auto.

Redelijk

Even snel een apk dus verder ordeel

Alfa Giulia is als nieuw!

Alfa Giulia al reeds 1,5 maand in bezit en nog steeds tevreden. Nu op vakantie met de Giulia en de eerste 5000 km zijn al gemaakt. Auto is vier jaar oud maar ziet er als nieuw uit en tot nu rijdt het zonder problemen. De Zeeuw heeft een goede occasion geselecteerd en ben tevreden met de aankoop.

Goed gepland. Er werd goed overleg gepleegd.

Het liep wel uit. Ze zeiden een uur en ik had er bijna 2 uur gezeten. Service was goed en er werd goed overlegd, ook werd er geluisterd naar de klant.

goede service

Alles wordt naar wens geleverd en gedaan.

Altijd top!

Van afspraak maken tot aan onderhoudsbeurt, altijd goed. Duidelijke informatie, tijdsduur conform afspraak en er wordt geluisterd naar eventuele piepjes of kraakjes.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht