Voortvarend en met kennis van zaken

Mijn Fiat500 cabrio was naar zegge niet meer waard te repareren. Ik heb een auto op naam van de zaak en heb 'm voor die zaken nodig. In één dag tijd heeft Robbert Schouwenburg voortvarend en doortastend alternatieven laten zien. 'k Ben daarvoor dezelfde dag nog naar jullie vestigingen in Rotterdam en Spijkenisse gereden en slaagde in Spijkenisse met een rode Fiat500 cabrio. De auto is naar Zwijndrecht gehaald en heb door zijn snelle schakelen en mijn snelle aankoop de afspraken die ik had staan door kunnen laten gaan. De manier waarop Robbert communiceert is klantvriendelijk, gunnend, rustig en met kennis van zaken. Ook aan de werkplaatsreceptie en in de klantenhoek ben ik zorgvuldig en met kennis te woord gestaan.

Altijd goed bij voormalig Wimoca

Tot nu toe voldoet het personeel altijd helemaal aan mijn verwachtingen, persoonlijk en prettig geholpen zoals altijd.

duidelijke afspraken

Prima en snel geholpen

Ein seriöser und unkomplizierter Autokauf in Holland

Gerne möchte ich diesen großartigen Autokauf empfehlen! Alles lief mit einer sehr guten Begleitung von Corne Penning ab, welcher mich mit seinen guten Deutschkenntnissen in allen Belangen bestens unterstützte. Alle abgesprochenen Details wurden bedingungslos eingehalten und ebenfalls die Abholung lief reibungslos. Besonders hervorheben möchte ich, dass ebenfalls die Kurzzeitzulassung vorab vom Autohaus bestens geregelt wurde. Weiter war es anschließend problemlos möglich, für das Fahrzeug einen deutschen Brief zu erhalten. Gerne wieder!

Ben goed behandeld

Kreeg vervangend vervoer toen de auto later werd afgeleverd en toen de navigatie stuk was en een vervangende unit is geplaatst.

Heel goede en fijne ervaring.

Voor mijn vrouw een mooie Fiat 500 Dolcevita aangeschaft in Spijkenisse, geweldig geholpen en zeer snel geregeld door Jan-Willem Zeeuw. Zeer vriendelijk en correcte man die weet wat de mensen willen. Een aanrader en het is dat ik niet elke dag een auto nodig heb anders wist ik waar ik hem zou kopen.

Prettig bedrijf

Vriendelijk en deskundig personeel, prima service, al met al een heel fijn bedrijf.

Zeer betrouwbaar en deskundig over Alfa, Fiat en Jeep

Zeeuw maakte vanaf de start van mijn aankoop van een jong-gebruikte Giulia meteen een zeer transparante indruk. Uitgebreid de betreffende auto mogen controleren en testen. Met een goed bod op m’n inruil-auto was de aankoop dan ook snel een feit. De showroom ziet er prachtig uit en ook de werkplaats ziet er keurig uit: zaken die helpen in de positieve ervaring. De verkoper was plezierig, deskundig en niet opdringerig. Nu enkele weken later met de Giulia op vakantie geweest in Italië en van elke kilometer en elke bocht genoten.

Capabel personeel met een zeer service gerichte instelling

Vriendelijke personeelsleden die de tijd nemen om vragen te beantwoorden. Deskundig en geven graag advies.

Altijd goed!

Ik ben zeer tevreden over de service en het werk wat verricht wordt!

Aankoop niet helemaal vlekkeloos verlopen

Ik heb 8 mei 2021 een proefrit in de Abarth 695 Rivale gemaakt van ruim een uur en ik vond de auto prima. In de overeenkomst is een geschatte levertijd gegeven van één week. En het factuurbedrag was € 15.635,00. De levertijd van een week kon niet waargemaakt worden, ondanks het feit dat ik mijn ongenoegen hierover heb uitgesproken. Pas op 20 mei was de overdracht, terwijl alleen de olie moest worden ververst. Aanvankelijk stond op de factuur dat het motorolie verversen € 175,00 incl. BTW kostte. Dit bedrag vond ik te hoog voor 2,9 liter olie en ook veel hoger dan dat Jeroen Gerritsen mij telefonisch had meegedeeld. De olie moest worden ververst omdat de termijn van een jaar eerder is verstreken dan de eerste 15.000 km. De auto is van 31 januari 2020. Dus het eerste jaar was op 31 januari 2021 verstreken. Toen was Zeeuw nog eigenaar van de auto en had Zeeuw de olie op 31 januari 2021 moeten verversen en de kosten hiervan voor haar rekening moeten nemen. Goed beschouwd is mij het achterstallige onderhoud van Zeeuw in rekening gebracht. Na het bezwaar dat ik heb gemaakt tegen de hoge kosten voor het olie verversen is het bedrag verlaagd naar €75,00 die ik op 20 mei heb afgerekend om de feestvreugde van de aflevering niet te verpesten. Maar ik vind het onterecht dat ik deze kosten heb moeten betalen, mede omdat deze ook niet in de overeenkomst worden genoemd. Al snel bij het rijden in de auto merkte ik dat de remmen piepten. Dit deden ze niet tijdens de proefrit. Ik ben op 6 juli 2021 met de auto terug gegaan naar uw vestiging in Rotterdam en na onderzoek bleek dat de remblokken achter vervangen moesten worden. Deze waren echter niet op voorraad en zijn pas 30 juli vervangen. Helaas piepen de remmen nog enigszins. De afspraak is gemaakt dat ik nu eerst op vakantie ga met de auto en ongeveer 4000 km ga rijden in de hoop dat het piepen dan is verdwenen. Kortom ik ben ondanks de keurige persoonlijke benadering niet geheel tevreden.

In een vriendelijke omgeving een keuze maken.

Prettig, vriendelijk, deskundig en ze doen hun best om een maximale inruil voor je te regelen.

Van begin tot eind netjes geholpen en voorzien van het juiste advies. Zelf nog opgehaald thuis om de auto vanaf de dealer naar huis te kunnen rijden. Thomas bedankt!

Onvoldoende aandacht voor probleem bij receptie

Bij het maken van de afspraak was er onvoldoende aandacht voor het aan horen van het probleem. Na diverse misverstanden in de communicatie was het probleem in 10 minuten opgelost. Slecht dat er voor een reparatie geen hulp beschikbaar is en de klant niet de bij aankoop beloofde service krijgt.

Snel en professioneel!

Goede communicatie.

Could NOT be HAPPIER!

I am extremely happy and satisfied with my new auto so far. Everything works perfectly and smoothly, and to be an occasion car, it looks absolutely brand new. It is very a comfortable and easy to drive car, with very nice features inside... one of the things I like the most is I get a very nice feeling of safety while driving it. Super recommendable!!!

Kan niet beter

Had een probleem met m’n auto ( occasion ) Is in 1 woord geweldig opgelost. Wat een goede service. Verdient een rapport cijfer 10 .

Het is nog steeds tekort om iets te zeggen!!

Mijn ervaring tot nu toe is goed

Prima Garage

Hier is de klant nog koning.je bent er Altijd welkom dit word onze tweede Fiat zijn er erg blij mee met dank aan de verkoper Robbert Schouwenburg. En Peet de Zeeuw die ik al 45 jaar ken dit bedrijf heeft en staat van dienst waar ik U tegen zegt met vriendelijke groeten Sjaak van den Hoek.

Niet oké

Auto gebracht voor apk keuring, werd afgekeurd. Reparatie kosten € 1.600,- Voor second opinie naar andere fiat dealer gegaan daar is m’n auto zonder extra kosten gebeurd. Heb altijd een goed gevoel gehad bij jullie maar na deze ervaring voel ik me echt opgelicht.

Zeer klantvriendelijk en prettig contact gehad met verkoper Jeroen Gerritsen.

Half mei 2021 kochten wij bij Zeeuw Automotive een Jeep Renegade uit 2019 met een kilometerstand van 20113. We zijn heel vriendelijk ontvangen door Jeroen Gerritsen en na de auto even goed bekeken te hebben bood hij ons al snel een proefrit aan. Na de proefrit hebben we, tijdens het nuttigen van een kop koffie, heel ontspannen en prettig onderhandeld zonder dat er ook maar enigszins sprake was van pressie of "verkooppraatjes". Inmiddels rijden we al anderhalve maand zeer tevreden in de Jeep en hopen er nog lang plezier van te hebben. Bedankt Jeroen en Zeeuw Automotive. Manon en Otto.

Ondeskundig

Kunnen aanvankelijk garantieklacht niet vinden. Na een tweede keer gebrek gevonden. De accu bleek defect en is vervangen. Voor beide werkplaatsbezoeken kreeg ik een factuur de eerste heb ik betaald en de tweede heb ik niet betaald en bezwaar aangetekend per mail. Hierover heb ik ook nog gebeld en zou antwoord krijgen. Nu na ruim één week nog steeds niets gehoord. Naar aanleiding van mijn negatieve recensie is mijn e-mail ineens heel snel beantwoord. In het weekend de recensie geschreven en maandagochtend voor 8 uur antwoord gekregen. Inhoudelijk worden mijn vragen niet beantwoord. Maar degene die beslist over garantie gevallen van import auto’s is wegens privé omstandigheden niet aanwezig en dus moet ik maar wachten. Wel kreeg ik het verzoek om mijn negatieve recensie aan te passen. Ik zou niet weten waarom? Er is nog niets opgelost. Wordt vervolgd.

Uitstekend met goede service en zeer klantvriendelijk

Bij Zeeuw Rotterdam ben je altijd welkom, altijd ontvangen met een kopje koffie en maakt de verkoper Elmer Willemse altijd voor je. Informeert je goed en komt afspraken na.

Vandaag onze occasion Kia Niro gekocht en opgehaald. Zeer fijn geholpen door Rick van Aken. Denkt in mogelijkheden!

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht