correcte behandeling voor een moeilijk vindbaar probleem

Klantvriendelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wordt altijd goed geholpen en ze werken oplossings gericht.

APK keuring liep anders dan verwacht

Onze Fiat voor APK, 4 nieuwe banden. Na inspectie bleek dat demper, schokbrekers en handremkabels ook vervangen moesten worden. De totale kosten stegen naar een bedrag van €1495,- tegenvaller maar het is niet anders. Wel duurde het een week voordat de auto klaar was, wat een beetje tegenviel dat de auto niet even gewassen en uitgestofzuigd was. Ik moet eerlijk zeggen dat na zo een fors bedrag ik dat wel verwacht had.

Gewoon super goed

Professionele mensen, die vakkundig en klantvriendelijk zijn!!

Topservice!

Top auto en topservice bij een top dealer!

Zeer vriendelijk en verstand van zaken

Verkoper weet waarover hij praat is niet opdringerig en zeer voorkomend

Prima garantie service

Mijn 159 TBI stond scheef op een gegeven moment. Ik dacht eerst dat de veer was gebroken maar het bleek de veerschotel te zijn die was verzakt. Beide schokbrekers achter werden onder garantie vervangen en de gummie stukken (bovenste stuk schokbreker) kon ik ook mee laten vervangen tegen materiaalkosten. Ze zijn immers toch bezig. Ik heb tevens kostenloos een leenauto meegekregen. Al met al ben ik zeer tevreden over de garantieafhandeling. Er was geen discussie hierover en de werkzaamheden zijn professioneel uitgevoerd.

Mooi bedrijf waar de koffie altijd klaar staat.

Jeep Compass gekocht drie weken geleden ,goed advies gekregen van verkoopadviseur Elmer, zeer tevreden met de auto veel positieve reactie van andere mensen. Zeeuw is een autozaak waar je nog echt klant bent.

Recent een Fiat 500 nieuw gekocht bij Zeeuw Automotive in Rotterdam. Dennis heeft ons goed geholpen, helder gecommuniceerd en gezorgd voor een fijne klantbeleving. Een voorbeeld hiervan is zijn belletje na een week hoe de auto is bevallen. Erg attent!

Weer overgestapt naar Jeep. Service uitstekend en persoonlijk

Ik heb goede ervaring met Zeeuw Automotive

Ik heb in eerste instantie (telefonisch)contact gehad met Dennis Zeeuw van de vestiging Rotterdam maar omdat de auto die ik wilde kopen in Spijkenisse stond ben ik daar in eerste instantie heengegaan, ik ben daar uitstekend geholpen door Lisa. De auto heb ik uiteindelijk opgehaald in Rotterdam. Ook daar uitstekend geholpen. En het allerbelangrijkste: ik ben zo blij met mijn allereerste nieuwe Fiat 500!

uitstekend geholpen door Robbert Schouwenburg

Na een proefrit en wat onderhandelen over de prijs, zijn we het snel eens geworden. Ook alle aandachtpuntjes in de lak keurig opgelost. Ook nog een aantal nadat de koop al gesloten was. Robbert is een fijne verkoper om zaken mee te doen. De FIAT 500S uit 2015 met nog maar 10500km op de klok, blijft dan ook zeker in onderhoud bij Zeeuw.

Mijn ervaring deze keer was uitstekend.

Bij de balie werd ik keurig en vriendelijk ontvangen. Toen de Auto APK gekeurd was werd er uitgelegd wat er in het najaar vervangen moest worden. Het meisje achter de balie was erg aardig en vroeg tevens wat ik wilde drinken. Na dat de auto klaar was werd de rekening even doorgenomen. Ik was na afloop erg tevreden

Netjes ontvangen, werkzaamheden goed en snel uitgevoerd

Bij binnenkomst in de mooie showroom zijn we vriendelijk ontvangen. Vanaf dat moment tot en met de aanschaf ben ik op een prettige en bekwame manier geholpen door Thomas. Door alle informatie heb ik een goede keuze kunnen maken. Ik ben helemaal blij met mijn 500.

Goed bedrijf

Kwamen alle afspraken na, moet alleen mijn fles wijn nog ophalen,

Goede service en je wordt op de hoogte gehouden van het nieuws.

Goede service en advies

De service is heel goed. Zowel voor, tijdens en na de aankoop en afhandeling van de auto word je zeer vakkundig geadviseerd en te woord gestaan. De Zeeuw is zeker een aanrader, zowel de verkoop en inruil als het onderhoud van de auto

eer tevreden over de service

omdat er iets besteld moest worden kon ik niet op de auto wachten. Ik werd thuisgebracht. een of twee dagen later werd er gebeld en werden mij de sleutels en het formulier van de APK gegeven . Mijn auto was zelfs op mijn invalidenplaats gestald door de monteur. Het enige wat ik zelf nog moest doen, was het betalen van de rekening.

Relaxed, prettig en betrouwbaar.

Je kan er rustig binnen lopen en rondkijken. Wordt goed geholpen, vragen worden goed beantwoord en de hele afwikkeling van de koop ging vlot en relaxed.

Een gastvrij onthaal, een klantvriendelijk bedrijf waar men de tijd voor je neemt. Service is top!

Apk snel efficiënt en adequaat

Goed geholpen , fijne mensen

Goed advies , eerlijke prijzen en goede service. .

Picco bello

Vertrouwd en goed als vanouds!

Er wordt goed geluisterd naar wat ik vertelt over de auto

Mijn ervaring is gewoon zeergoed

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht