na verkeerde entree uitstekend geholpen
Eerste indruk was niet goed. Had gereageerd via website op twee auto's; er werd niet gereageerd door sales afdeling. Ik moest zelf bellen en daarna volgde pas eerste reaktie; een afspraak voor proefrit.
Het gebeurt niet wekelijks dat je een auto koopt en dat deze, zonder dat je het weet, wordt doorverkocht.
1e indruk autoverkoper was ook "schimmig en ongeinteresseerd".
Na weer een week wachten gereageerd op mijn email, waarna ik werd gebeld door Zeeuw Zwijndrecht met uitleg en oplossing.
Hier zit uiteindelijk een tevreden klant met een fijne auto (500 Star), leuk geholpen door uw nieuwe medewerker, lekkere fles wijn van hem gekregen, beiden een verhaal te vertellen :).
Aflevering ging vlot. Heb nu ervaring met alle drie de vestigingen, krijg indruk dat er onderlinge concurrentie is, maar wel een gezonde, daar hou ik van. Twee tips: de mailbox van de oud-werknemer is eigendom van het bedrijf, juridisch had deze geopend mogen worden (geen AVG). Vond dat een zwak excuus. En zorg dat de afwikkeling van de ingekomen emails via de website beter wordt opgevolgd. Ik had een (eerste) afspraak, via de website uitleg gegeven, maar de verkoper had zich helemaal niet ingelezen toen ik ontvangen werd voorafgaand aan de proefrit .