Altijd goed!

Wij komen hier al heel lang.. Vriendelijke mensen, goeie service, veel vertrouwen in..

Heel veel plezier van mijn Abart

Wij hebben zeer veel plezier van de Abarth die wij hebben aangeschaft bij Zeeuw. De auto wordt veel gebruikt en rijdt fantastisch. Het aankoopproces verliep zeer vlot en ontspannen. Een aanrader!

Fantastiche garage

Zeer bekwaam, vriendelijke verkoper. Alles tot in de puntjes uitgelegd en auto uitgezocht. Aflevering was een feestje; met dank aan Corné Penning. Voor ons nu al de verkoper van het jaar!

Super service voor een super auto!

Super goed geholpen en een fantastische auto gekocht. Tot nu toe geen klachten, de auto rijdt heerlijk, en de service is top. Van de afspraak tot de aflevering het was een hele korte maar prettige ervaring! Contact liep soepel en de auto trekt veel bekijks.

Fabelachtig!

Prettig, vooruitstrevend, meedenkend!

Absoluut TOP !

Zeer attente verkoop adviseur (Peter) die absoluut zeer persoonlijk en attent is ! Leuk bedrijf, goede sfeer, net onze eerste auto bij hen gekocht ( denk niet de laatste !)

Heel positief.

Bij de aanschaf van een nieuwe Fiat 500 door uw verkoper Corne Penning heel goed geadviseerd. Een sympatieke, rustige verkoper, die goed aanvoelt wat de wensen zijn, waardoor de keuze is gevallen op een Fiat 500 Sport. Er was geen onderhandelingsmarge in de prijs ( auto stond l week op kenteken) waardoor mijn zoon en ik het gesprek hebben beeindigd met de opmerking er nog even over te willen nadenken/ c.q. te willen orienteren. Het is de gunfactor geweest die ons deed besluiten na een kwartier terug te gaan en de deal te sluiten. De aflevering van de auto was ook feestelijk, met de italiaanse vlag en een goede!!!! fles wijn.

Top geholpen en super service

Nieuwe fiat 500 gekocht en super behandeld en ook nog terug gebeld later hoe het ging met de auto.

Geweldige service!

Onlangs een prachtige alfa Romeo Giulia gekocht. Speciaal van uit Groningen naar Zwijndrecht voor gereden. Hebben een super goede service gekregen. Nogmaals Corne heel erg bedankt. De auto rijd super. Fam, van Sluis uit Groningen.

Wordt er vriendelijk geholpen krijg zonder problemen nieuwe auto mee en ze bellen wat de kosten zijn

Prettig en goed

Vriendelijk en behulpzaam

Ondanks vriendelijk en behulpzaam geholpen, schrok ik toch van t factuurbedrag dat mij op voorhand niet verteld is. Uit de factuur kan ik ook niet opmaken wat er onder de grote onderhoudsbeurt allemaal valt. Bij navraag aan de balie kon men mij niet helpen. Ik moest de volgende dag bellen. Maar lang gewacht en uiteindelijk ben ik teruggebeld. Ik miste t belletje, belde zelf night voor 16.00u,maar weer geen gehoor. Toch slordig wel.

Altijd prima behandeld.

Snelle en goede afhandeling.

Heel fijn geholpen

Door Thomas geholpen, geduldig en heeft zich aan de afspraken gehouden. Netjes gemaild en nog vloermatten voor achter geregeld.

Je vertrouwt erop dat de servicebeurt goed wordt uitgvoerd

Vriendelijke ontvangst door medewerker receptie, dat kan ook niet anders je komt hier al jaren over de vloer.

K.u.t. kwaliteit uitermate treurig

Wacht al heel lang op een upgrade. 7-6-2021 weer gebeld word opgenomen met een ogenblik na 15 minuten heb ik opgehangen.

uitstekende service

kan niet beter

vriendelijke mensen en goed geholpen

top bedrijf

Weer een geweldige auto gekocht bij Pieter zeeuw .super service .

Gewoon goed

Auto weggebracht voor een grote beurt, fiets stond klaar om te gebruiken voor die dag. Tussendoor ben ik gebeld over de stand van zaken en laat in de middag de fiets weer ingeruild voor de auto. Prima geregeld. Het zou 5 sterren zijn geworden als de auto gepoetst afgeleverd zou zijn. Smiley! (Emoticon mag niet) Goed is goed! Ben tevreden en ga weer terug wanneer nodig.

Ik ben erg vriendelijk geholpen ook nadat ik de auto had opgehaald en bleek dat de bekleding gescheurd was. Is meteen goed opgepakt en het wordt volgende week gemaakt.

Garantie geval via externe prima opgelost

Ik had garantie echter via externe partij. Deze is door hun netjes opgelost

Hele goede service!

Super leuk geholpen door Thomas!! Vanaf binnenkomst in de mooie, grote showroom tot aan de leuke aflevering van de auto super goed geholpen. Wat ben ik blij met mijn nieuwe Fiat 500. Thomas bedankt voor alles. Zeeuw Zwijndrecht zeker een aanrader!!!

na verkeerde entree uitstekend geholpen

Eerste indruk was niet goed. Had gereageerd via website op twee auto's; er werd niet gereageerd door sales afdeling. Ik moest zelf bellen en daarna volgde pas eerste reaktie; een afspraak voor proefrit. Het gebeurt niet wekelijks dat je een auto koopt en dat deze, zonder dat je het weet, wordt doorverkocht. 1e indruk autoverkoper was ook "schimmig en ongeinteresseerd". Na weer een week wachten gereageerd op mijn email, waarna ik werd gebeld door Zeeuw Zwijndrecht met uitleg en oplossing. Hier zit uiteindelijk een tevreden klant met een fijne auto (500 Star), leuk geholpen door uw nieuwe medewerker, lekkere fles wijn van hem gekregen, beiden een verhaal te vertellen :). Aflevering ging vlot. Heb nu ervaring met alle drie de vestigingen, krijg indruk dat er onderlinge concurrentie is, maar wel een gezonde, daar hou ik van. Twee tips: de mailbox van de oud-werknemer is eigendom van het bedrijf, juridisch had deze geopend mogen worden (geen AVG). Vond dat een zwak excuus. En zorg dat de afwikkeling van de ingekomen emails via de website beter wordt opgevolgd. Ik had een (eerste) afspraak, via de website uitleg gegeven, maar de verkoper had zich helemaal niet ingelezen toen ik ontvangen werd voorafgaand aan de proefrit .

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht