Vriendelijke mensen

Goede service.

Goed geholpen en een goed advies.

Alles goed gedaan

Goede uitleg tevoren over de hoogte kosten van de beurt. Beurt goed gedaan en controlelijst geleverd. Goede afhandeling aan de receptie daarna.

Goed ontvangst door receptie en prima service

Was voor mij de eerste maal daar . Prima ontvangst en uitleg. Onderhoud en Apk netjes uitgevoerd. Zie weinig verschil met mercedes dealer . Vind klantvriendelijkheid zelf beter. Ga voortaan onderhoud bij de Zeeuw laten doen

Zoals je mag verwachten.

No nonsense, prijs akkoord.

prima a la minuut service

Autodak van mijn auto Jeep Renegade wilde niet meer dicht. Uiteindelijk met veel moeite zelf gelukt. Garage benadert via formulier werkplaats, telefonisch lukte niet. Werd teruggebeld. Kon de volgende dag terecht. Kleine 10 minuten. Opgelucht.

Prima contact en zeer betrokken medewerkers

De ervaring met de Zeeuw is uitstekend. Bij de aanschaf van mijn Alfa Spider ben ik uitstekend geholpen. Goede informatie en zeer betrokken.

snelle service

zie hierboven

Prima goed geregeld

1e APK keuring achter de rug met kleine beurt. Goed geregeld duidelijke uitleg wat er is gebeurd met mijn auto. Ik ben zeer tevreden.

goeie service

goed ontvangst en goed geholpen

Prettig behandeld door vriendelijk personeel.

Prettig behandeld door vriendelijk personeel.

Deskundige, efficiënte en vriendelijke service.

Het betrof een APK-keuring. Ik kreeg een leenfiets mee en een telefoontje dat de auto weer was goedgekeurd en klaar stond.

Geweldig geholpen.

Ondanks een misverstand over de gemaakte afspraak, kon ik toch , na een poosje met de receptioniste te hebben gepraat, terwijl ik al op weg naar huis was, de sleutels achterlaten van de camper. Ze probeerde om de camper er tussendoor nog te doen. Receptioniste was zeer begaand met mijn prive situatie, en ben haar hiervoor zeer dankbaar .

De gebruikelijke fijne service en klantvriendelijkheid die wij al meer als 25 jaar ( wimoca ) kennen

staan altijd voor je klaar.

Ja gewoon uitstekend dus!

Supervriendelijke verkopers en uitleg! Top:)

Prima, profesioneel en service met een lach

Al jaren onze steun en toeverlaat bij het onderhoud en ook voor aankoop van auto's

Uitstekend, wordt Altijd zo snel mogelijkheid geholpen!

Uitstekend!!

zeer ontevreden over de communicatie betreft de rekening!

ik bracht mijn fiat 124 cabrio omdat er vocht/water op de bodem bleef liggen. Aan het einde van de dag werd ik gebeld dat ze het na 8.5 uur de oorzaak hadden gevonden namelijk het afvoer gaatje zat verstopt. ik vind het onbegrijpelijk dat een z.g. Fiat garage 8.5 uur nodig heeft om deze diagnose te stellen! Deze 8.5 uur hebben ze ook zondermeer in rekening gebracht. Na mijn klacht vonden ze dat zelf ook wel veel en vervolgens is er 2 uur van de rekening gehaald. Er is mij bij aanvang verteld dat het werkplaats tarief 90 euro is maar bij de afrekening bleek dit opeens exclusief btw te zijn. Kortom 707.85 euro voor doorprikken en schoonmaken van een afvoer gaatje vind ik niet normaal en veel te duur. In mijn ogen onkunde en zeer slechte communicatie.

Mooie showroom & goede service

Super fijn geholpen met een mooie fiat 500 als gevolg !

Fijne dealer

Altijd vriendelijke ontvangst. Men neemt uitgebreid de tijd om alle vragen te beantwoorden. De auto bevalt ook uitstekend :-).

Prima geholpen

De APK en de jaarlijkse beurt zijn prima verlopen. De service was geheel volgens verwachting. Geweldig geholpen.

Top Top Top!

Dit is alweer mijn 4e achtereenvolgende auto bij Zeeuw. Pieter wederom super bedankt! Top Top Top!

Fijne garage

Verkoper Dennis een zeer vriendelijke verkoper. Kijkt naar de klant en geeft een rustige indruk. Dat hebben we als zeer prettig ervaren. Geen agressieve verkoop. Ik ben blij met m'n Fiat. Ga m ook zeker in onderhoud houden daar.

Goede service.

Mijn Fiat weer als nieuw na reparatie van draagarm. Snel gerepareerd.

Prima verzorgt

Goede verkoper en prettig ontvangst.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht