Goede service en klantvriendelijk

Prettige showroom om in rond te kijken en er wordt goed met de klant omgegaan

Zoals altijd. Prima.

Ik voel me veilig met mijn auto en is dat komt omdat ik de mensen die mijn auto onderhouden vol kan vertrouwen.

Prima geholpen,

Fijne garage, en vakkundig personeel

Altijd vriendelijk en behulpzaam

Alle jaren trouwe klant en perfecte service Top garage

Afspraak goed geregeld en afgehandeld

Afspraak goed geregeld en afgehandeld

Prima geregeld !

Snel vakkundig en professioneel

Tof bedrijf

Proefrit gemaakt , Zeeer vriendleijk geholpen aale tijd gekregen om de auto te ontdekken. Uiteindelijk voor een goede prijs overgegegaan tot aankoop Erg prettig bedrijf

Goede service en je wordt vriendelijk te woord gestaan.

Geweldig in een zin

Ik had een grote schroef in mijn band, ik werd gelijk geholpen, keurig thuis gebracht, en gehaald. Geweldig service.

Doelmatig, klantgericht en een optimale service!!

Doelmatig, klantgericht en een optimale service!! Men denkt met je mee om te komen tot het beste resultaat. Dat geeft vertrouwen!!

Perfect geholpen.

Wij zijn netjes en relex geholpen. Niet opdringerig ons gewoon eerst rond laten kijken. Goede uitleg gekregen. Wij zijn tevreden.

Goede service , duidelijke afspraken en vriendelijke mensen

Bijzonder klantvriendelijk vriendelijk

Mijn spiegel was eraf gereden. Werd tijdens een kop koffie snel vervangen, goedkoop en kreeg ook nog een spuitbus mee om ductape mee te verwijderen.

Goede service!

Onlangs een occasion gekocht bij filiaal Zwijndrecht en erg tevreden over de service! Alles verliep volgens afspraak, er hangt een fijne en persoonlijke sfeer en iedereen is even klantvriendelijk.

Goed en vakkundig

Voor de tweede keer bij Zeeuw Zwijndrecht een occasion aangeschaft. De aanschaf en de bijbehorende administratie verliep vlot, de sfeer was prima.

Vriendelijk en afspraken nakomen.

Via autotrader gevraagd voor proefrit. Eerst volgende werkdag netjes gebeld voor afspraak te bevestigen. Wij waren iets te vroeg, maar meerdere medewerkers vroegen of ze ons konden helpen, gingen op zoek naar collega. Deze was blijkbaar de auto halen want binnen enkele minuten kwam hij voorrijden. Precies op afgesproken tijd. Auto gekocht en bij afhalen was ook alles goed geregeld. De fles wijn laten we ons goed smaken.

top service

goede service en goede kwaliteit

Zoals altijd topservice met altijd een vriendelijke ontvangst

Uitstekend service. Er wordt goed geluisterd en altijd een oplossing geboden. Niet is te veel.

Auto is goed gerepareerd, maar klantvriendelijkheid kan beter

Goede communicatie tijdens het verkoop van de werkzaamheden. Alleen na een reparatie van 2.000 verwacht ik wel dat er ter plekke, bij het ophalen van mijn auto iets meer aandacht is. Ik kreeg de bon mee, bij vragen mocht ik zelf bellen. Het zou fijn zijn als er ook iemand is die even kort met me rond de auto had gelopen om uitleg geven over wat er is gedaan. Nog mooier zou zijn als ik het ook te zien krijgt. En echt heel klantvriendelijk zou het zijn als mijn auto even door de wasstraat was gehaald.

Fijne garage, nette mensen, prima uitleg, alles keurig verzorgd

Zeer goede service

Mijn dak van mijn spider wilde niet meer sluiten maar na een telefoontje naar Zeeuw mocht ik gelijk langskomen ondanks dat ze het heel druk hadden .ze hebben het dak weer kunnen sluiten en toen ik om de rekening vroeg kreeg ik te horen dat het zo goed was . Geweldig goede service top

goed geregeld

goede service

Winterbandenwissel

Winterbandenwissel verliep prima. Alles volgens plan/afspraak. Niets te mopperen.

Prima en adequaat probleem opgelost

Snel enprofessioneel opgelost !

Onnodig hoge onderhoudskosten bij lage km stand.

Al jaren rijden wij beide Fiat, de panda van mijn vrouw is nu 5 jaar, 14500 km stond er op de teller bij de laatste beurt. Bij Zeeuw vond men het nodig om bij deze km stand toch een peperdure 30000 km beurt uit te voeren. Mi volstrekte onzin. Deze Panda heeft in die 5 jaar al een derde van de aanschafprijs aan beurten gekost. Wat gaat hier mis? We waren tot nu zeer tevreden over Zeeuw maar nu gaat er toch iets gruwelijk mis. Ik ga mijn mening pas herzien als de mondelinge toezeggingen schriftelijk zijn bevestigd, en als Zeeuw Automotive meer aandacht schenkt aan het onderhouds schema van Fiat (bv lage km stand dan onderhoud eens in de 2 jaar) ipv de tabelletjes die nu gehanteerd worden zonder de situatie te beoordelen. Overigens werd de terugkoppeling door u op prijs gesteld.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht