Goed,netjes en conform afspraak

Goed netjes en conform de afspraak

Goed geholpen en auto volgens afspraak afgeleverd

+Vriendelijke en kundige verkoper. +Auto's voldoen aan omschrijving. +Royale proefrit mogelijk. -Aanschaf trekhaak hoog, bij inruil geen meerwaarde. -Afleverpakket wordt volledig doorberekend ondanks dat de auto 1000 km geleden reeds een onderhoudsbeurt heeft gehad.

Betrouwbaar, passie voor auto's, goede dienstverlening conform afspraken

Vorige week mijn MiTo opgehaald, alles keurig geregeld conform de afspraken. Zeeuw straalt passie uit voor de merken die zij voeren, dit schept vertrouwen. Ze weten waar ze het over hebben. Geen twijfels waar ik mijn MiTo laat onderhouden uiteraard bij Zeeuw, daar is die in goede handen. Welke dealer belt je na een week op of de auto bevalt en of er nog gebreken zijn, Zeeuw dus! In één woord Top, Ga zo door Zeeuw.

Klant vriendelijk

Zonder afspraak olie en koelvloeistof op niveau gebracht. Tijdens het wachten koffie aangeboden.

Gewoon super service

Langsgereden voor een kleine check! Super geholpen!

Goed, maar duur voor 'n 1 ste kleine beurt!

Veel geld voor 'n 1ste kleine beurt Fiat 500.

Top persoonlijk bedrijf

Heel prettig bedrijf

Vriendelijk, snel aangegeven wat er moest gebeuren aan de auto. Geen verassingen en vooral erg klantvriendelijk. Prima

top

heel vertrouwelijk

goed snel en perfect

Snelle afhandeling en behandeling, heerlijke koffie en een perfect rijdende én bovendien ook schoongemaakte auto mee terug gekregen. Dat is toch alles wat je wilt.

Alles in orde.

Oké.

Prettig zakendoen met Zeeuw Automotive

Wij hebben (op afspraak vanwege Covid) een proefrit gemaakt met een jong gebruikte Fiat 500. Verkoopadviseur Thomas was duidelijk en transparant over de staat van de Fiat; bijv. een velg met wat parkeerschade werd zonder meer vervangen voor een gaaf exemplaar. Ook ging de onderhandeling over de prijs op een relaxte en fijne manier. Tot onze verrassing waren bij aflevering van de auto beide achterbanden vervangen voor twee hagelnieuwe. Wij hopen met deze Fiat vele veilige kilometers te kunnen maken.

Geweldig mooi bedrijf met gezellige , vlotte medewerkers en schitterende auto's.

Even kijken naar een mooie ABARTH resulteerde in een vervroegde aankoop vd ABARTH Anniversario. Nu bijna 3 weken in gereden maar : helemaal happy mee. De onderhandeling , aankoop en het ophalen vd auto verliepen op een zeer correcte én gezellige manier dankzij verkoper Jeroen.

Zeer klantvriendelijk

Super goed geholpen door het personeel is heel erg klantvriendelijk. Top bedrijf.

Volgens planning

Alles gedaan volgens afspraak en snel klaar

Kut

Al zoveel keer niet fijn geholpen de service is echt ver te zoeken in dit filiaal maar heb ik al een keer aan gegeven zouden er nog op terug komen wat ook niet gebeurd dus kom daar. Niet meer

snel geholpen aan de storing dashboard

in eerste instantie zou ik met mijn Quadrifoglio naar Zwijndrecht gaan... ik had niet het idee dat Spijkenisse veel met de Giulia deed. er staan tenslotte hoofdzakelijk fiat's in de showroom en buiten een aantal mito's maar Zwijndrecht had geen tijd en in Spijkenisse kon ik snel terecht.. goed geholpen en storing lijkt opgelost.... kreeg de complimenten over mijn super mooie Quadrifoglio dat is natuurlijk altijd leuk... enig klein puntje van kritiek de aangeboden koffie is nooit gekomen.....

Helemaal top geregeld!

Zoals gewoonlijk was het allemaal weer top geregeld door Dennis. En voor een hele schappelijke prijs 4 nieuwe banden onder mijn autootje. Dus weer helemaal happy :)

Snel en goed

werd snel en goed gerepareerd.

Altijd een prima service

Vriendelijk te woord gestaan Technisch prima , in een woord Uitstekende Garage!

Nette behandeling, afhandeling, uitleg.

Goede kwaliteit en service

Werd direct, vriendelijk en goed geholpen

Geweldige vlotte service.

Goede ontvangst en tijdige melding als auto gereed is. Soepele en gezellige afhandeling aan de Bali.

Super geholpen door Dennis!

Fijne ruime zaak en de verkoper neemt alle tijd om uitleg en advies te geven. Ben heel blij met mijn auto en zal zeker het onderhoud laten doen bij Zeeuw

Prima geholpen

Beste Jeroen Gerritsen, Ik heb voor jouw helaas gekozen voor een andere Mercedes C klasse i.p.v. de Fiat c 500. Ik wil je bedanken voor jouw inzet en prettige manier van samenwerking en wie weet in de toekomst koop ik bij jou toch een andere auto. Fijn weekend toe gewenst, Met vriendelijke groet, Bert van oijen

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht