Super Vriendelijk ontvangen als nieuwe klant

Na afspraak om een proefrit te maken, enthousiast over de auto, en ook de verdere afspraken zeer prettig verlopen..De aflevering met een leuk :showmoment", vonden wij heel bijzonder, Ben je nieuwsgierig, ga zeker langs..Nogmaal Bedankt voor Daan Koster & Team

Geholpen op afgesproken tijdstip en goede service

Geen verder opmerkingen daar het ging om een vervanging van winterbanden met velgen voor normale banden met velgen.

Goede en adequate service

Vakkundig en vriendelijk geholpen. Goed geïnformeerd voor tijdens en na bestelling.

Goede service en eerlijke prijs

De afgesproken punten voor aflevering van de auto netjes nagekomen. En het telefoontje van verkoper corne na een paar weken met de vraag of tot op heden alles naar wens is met de auto, vind ik heel netjes en wordt erg gewaardeerd

Klantvriendelijk, correct en gemoedelijke sfeer in showroom en receptie/werkplaats. Je voelt je op je gemak en wordt de tijd voor je genomen.

Aardig competent personeel dat goede service verleent. We komen graag terug.

tevreden

Recent even een oliecheck laten doen kort voor grote beurt Fiat 500. Liter is niet aangerekend, prima service.

Super !!!!!!!!!!

Wij zijn bij de aanschaf van onze nieuwe Fiat 500 Launch edition hybride, Super goed geholpen door Thomas van de Vestiging Zwijndrecht. Thomas is geen verkoper maar meer een adviseur, denkt mee enz... Wij hadden als klant het gevoel ook echt klant te zijn, De aflevering van onze nieuwe Fiat was binnen een week geregeld . De aflevering was een soort van feestje , Thomas weet als geen ander om daar is leuks van te maken, We willen ook nog onze speciale dank geven aan Maxime. Maxime zorgt ervoor dat je als klant word ontvangen . Wij kunnen iedereen De Zeeuw Zwijndrecht aan bevelen.

bandenwissel was top

Afspraak maken ging super makkelijk, vriendelijk geholpen. Bij wisseling van de banden profiel doorgekregen zodat ik weet waar ik in de toekomst rekening mee kan houden! Goede service

Hartelijke ontvangst, uiterst correcte afhandeling

Mijn ervaringen met de Zeeuw automotive zijn erg prettig! Zowel tijdens de proefrit alsmede de verdere afwikkeling ben ik steeds goed geïnformeerd en werd er met me meegedacht. Ik kan iedereen aanraden er eens langs te gaan voor de aanschaf van een auto!

Altijd goede service!

Goede service, duidelijk omtrent evt extra reparatie’s Een echte Alfa garage!

Vertrouwd, servicegericht en goed

Mijn auto is perfect gerepareerd. Ondertussen heb ik lekker kunnen werken aan een tafel in de hoek van de showroom. Ook voor thee werd gezorgd. Klasse!

Uitstekend geholpen bij aankoop. Bij aflevering keurig geholpen en goede verzekering afgesloten . Volgende bus over drie jaar zeker weer bij jullie kopen

De eerste aflevering van mijn gebruikte Panda gaf mij aanleiding hier een onvoldoende voor te geven.De verkoper heeft aangeboden om de gemaakte fouten te laten herstellen en na overleg heb ik de auto op 7 april j.l. een dag afgegeven en kreeg een keurig gepoetst exemplaar terug afgeleverd!Werkelijk alles waar ik aanvankelijk klachten over had was nagekeken en het interieur was letterlijk uitelkaar genomen om ieder plekje te bereiken. Over de technische tekortkomingen kon ik geen oordeel vellen, de techniek leek mij nu in orde. Verder ben ik best tevreden over de auto. Alleen de levering en installatie van bestelde onderdelen duurt mij te lang!

Top geregeld!

Zoals altijd was het allemaal weer prima geregeld. En voor een heel schappelijke prijs.

Goed geholpen, goede service vriendelijk personeel l.

Perfect geholpen

Goed geholpen. In eerste instantie was de auto niet in orde. Maar deze is perfect zonder problemen in orde gemaakt. Ik benblij met mijn auto

prima en vlot geholpen

idem

Wederom top.

Fijn geholpen en goed overleg voor reparaties.

Meedenkend, flexibel en word altijd heel fijn geholpen en te woord gestaan.

goede service

mijn verzoek om de auto voor een bepaalde tijd klaar te hebben is uitstekend uitgevoerd.

klantvriendelijke, snelle, goede service

telefonische afspraak prima. Afgesproken tijd vriendelijk ontvangen, snelle service. Op tijd weer klaar. Afhandeling ben ik heel tevreden over. Kortom prima garage en deskundig en aardig personeel.

Alles wat je mag verwachten

Prima ervaring, leuke persoonlijke aandacht heldere uitleg. Gelukkig niet bij iedere knopje een verhaal. Rijden en ervaren.

Prettige communicatie bij aankoop

Was weer een prettige en goede afhandeling met de aankoop van de Stelvio. Voelde als waardering voor een vaste klant en alfa liefhebber.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht