Helemaal top, keurig afgeleverd! Top Thomas!

Zie boven.

goed en snel

Keurige ontvangst, snel gecontroleerd en onderhouden. Prijs is netjes, niet goedkoop, niet duur. Jammer dat de 'leenfietsen' niet beschikbaar waren.,

zeer goede service

Er werd goed geluisterd naar mijn opmerkingen voor een beurt. De afhandeling daarvan was perfect.

Zeer goede service van de verkoper

Super goede service bij Auto Zeeuw in Spijkenisse. Verkoper Daan denkt mee en is zeer vriendelijk.

Altijd prima service zoals vanouds

Ik kom al sinds jaar en dag bij v/h Wimoca en nu Zeeuw. Altijd snel en acuuraat geholpen.

Duidelijkheid in wat er moet gebeuren

Snel correct en goede service

Zie boven

Helemaal top

Vriendelijk geholpen. De service is prima.

Op zoek naar een stoere hoge niet zo'n hele grote auto kwamen wij bij toeval uit op een Jeep Renegade. 2 x proefrit gemaakt zowel met een automaat als een niet-automaat. Bij autobedrijf Zeeuw Spijkenisse. Prettige medewerker Daan Koster. Het werd een blauwe 2e hands (demo) Jeep Renegade die bij filiaal Zwijndrecht stond. Deze werd naar Spijkenisse gebracht. Reuze blij mee! Hoewel geen enkele Jeep ervaring of met autobedrijf Zeeuw ben ik blij dat ik mijn Seat Ibiza heb ingeruild voor deze top-auto!! Bij aflevering leuk ingepakt! ha..ha...feestelijk! Prima uitleg door Daan Koster. Al aardig wat km gemaakt! Ook het model trekt de aandacht!

Nette levering, goede aftersales

Nette mooie zaak. Klantvriendelijk personeel. We hebben hier een tweedehands auto gekocht, maar je wordt behandeld alsof je een nieuwe koopt.

Goede service.

Ik ben goed en naar tevredenheid geholpen

Zijn geweldig Top

Geen moeite teveel ,komt er wat bij kan gelijk gedaan worden .

Service als vanouds.

Slechts 2000 km gereden het afgelopen jaar.Misschien zou er een aangepaste service beurt ,voor gebruikers met weinig kilometers,kunnen komen tegen een aantrekkelijk tarief.Gezien de werkzaamheden die nu zijn verricht is de rekening zeker niet te hoog,maar misschien zijn niet alle werkzaamheden nodig.Ben overigens zeer tevreden over de service,de servicebalie en de prettige ontvangst.

Top bedrijf

zeer vriendelijke verkoper gehad alles netjes geregeld We zijn zeer tevreden met hoe alles is verlopen zeker een aanrader om hier een auto te kopen .

Zeer vriendelijk

Veel tijd

Reparatie niet goed uitgevoerd, terug moeten komen voor een vervolgreparatie weer kosten gemaakt en nog steeds niet werkend. Vervolgens deel van de kosten teruggekregen maar het lukte Zeeuw Automotive niet dit over te maken dus moest ik het cash ophalen. Daarnaast is de receptie slecht bereikbaar.

Fantastische service.

Deze garage denk met je mee. Super vriendelijk en vakkundig personeel.

Geweldige service!

Enorm goede, snelle en vriendelijke service.

Slechte service.

Ik ernaar deze keer een slechte service voor mijn Alfa. Ik moest €30 betalen om 2 lampen te verwisselen.

Eerlijke service

Auto keurig volgens afspraak afgeleverd.

Helemaal goed

Netjes behandeld goede voorzorgsmaatregelen betreft corona en alles goed afgehandeld en ook nog eens goede koffie ga zo door de Zeeuw

Staan altijd voor je klaar

Gelukkig weer een vertrouwd gezicht aan de receptie en vriendelijk

Super goede service voor een redelijke prijs

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf is echt het doorverwijzen waard. 1 keertje langs geweest voor een diagnose (teller van de auto deed een beetje raar ander bedrijf beweerde dat het aan de accu lag 250 betaald voor een nieuwe accu zonder iets op te lossen). De Zeeuw had het probleem snel vast gesteld en mij mentaal voorbereid op de kosten, liet ook weten dat het geen haast had, maar wel dat het onderdeel bestellen minimaal 3 weken kon duren. Paar weken later heb ik toch aangegeven mijn auto te willen laten maken en keuren. Alles is werd geregeld, op de dag zelf kon ik blijven wachten en was er de mogelijkheid om gewoon door te werken met alle gemakken (koffie, thee, koekje en een Supermarkt in de buurt). Uiteindelijk bleken de kosten zelf met de keuring (en al) lager uit te vallen dan waar ze me op voorbereid hadden. Gewoon echt helemaal top.

Snel en prima geholpen

Vriendelijk en correct geholpen. Korte wachttijd dus ook de planning was uitstekend. Updates gelijk meegenomen en dat scheelt weer in separaat een afspraak maken.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht