erg prettig

goed en vriendelijk

Snelle reactie

Foutief had ik een beoordeling geschreven over Zeeuw Automotive en zeer snel en terecht werd er contact met me opgenomen. Zo hoort dat!

Kleine onderhoudsbeurt uitgevoerd

Keurige afhandeling van het uit te voeren onderhoud

Teleurgesteld in prijs voor wielwissel

Erg duur

Afdeling verkoop heeft na enig overleg er voor gezorgd dat de problemen zijn opgelost.

Auto gekocht bij Corne Penning: de verkoop van de eerste auto Jeep Compass night eagle ging zeer goed, Na klachten met vocht in de auto is dit door middel van omruilen voor gelijkwaardige auto netjes opgelost. Bij de 2e auto bleken er problemen met de banden en uitlijning te zijn, ook dit is mede door de inzet van de perfecte after sale ( Peter zwerver ) super opgelost we konden de klachten in onze woonplaats laten oplossen op kosten van de Zeeuw.

Hele goede persoonlijke service.

Graag wil ik mijn bijzondere waardering en complimenten geven aan de receptioniste!

Direct en uitstekend geholpen

Prima garage

Super fijn!

Onwijs goed geholpen bij jullie, het was mijn eerste auto die ik kocht. Ik heb nog lang niet genoeg van mijn nieuwe auto maar mocht ik ooit voor een nieuwe auto gaan, kom ik zeker weer bij jullie! Onwijs bedankt voor de goede service!

Het probleem snel en vakkundig uitgevoerd. Het eea uitgelegd wat betreft de boordcomputer. Vriendelijke medewerkers.

Hersteld wat aangegeven was, apk goed afgerond in vlot tijdsbestek

Garage Zeeuw monteur heeft goed de wensen uitgevoerd. Ipv van een kostbaar onderdeel te vervangen, is het weer gangbaar gemaakt. (Dit naar aanleiding vd leeftijd vd auto) Op aanwijzing laten uitlijnen om extra bandenslijtage te voorkomen. Vriendelijke receptiedame, alles werd duidelijk verwoord. Op de bon is duidelijk gespeciveerd hoe de kosten zijn opgebouwd. De leenfiets met versnellingen was zgan. Fijn als je auto dealer onderhouden wordt.

Zeer goede service

Goede verkoper. Goede informatie.

Prima service!

Na 18 jaar in een 146 1.6 IE boxer te hebben gereden (en nog steeds) mijn 2e auto gekocht bij Zeeuw . In januari heb ik een gebruikte 159 TBI Berlina (sedan) 2009 met 133.xxx km gekocht bij Zeeuw vestiging Zwijndrecht. Ik was al een tijd op zoek naar een TBI sedan die erg zeldzaam zijn. Na een geslaagde proefrit de auto 3 weken later opgehaald. Ik heb een comfort pakket genomen. Daarnaast heb ik nieuwe badges voor en achter gekregen, is er een deukje uitgehaald en een sterretje in de voorruit gerepareerd. De auto is geleverd met een set nieuwe banden rondom en opnieuw gespoten velgen. Verleden week heb ik de auto teruggebracht om een duidelijke rammel te laten onderzoeken die zich een week na oplevering zich spontaan zich voordeed. Het bleek de draagarm linksvoor te zijn en is onder garantie vervangen. De auto is 2 dagen bij Zeeuw geweest en in de tussentijd heb ik leenauto meegekregen. De auto rijdt reedt al geweldig en nu de rammel weg is helemaal. Ik ben uiterst tevreden over de service van Zeeuw

Zeeuw is een topbedrijf

Na ruim een half jaar klein probleempje met de Fiat Punto van Zeeuw; langsgereden en gelijk geholpen. Het bakkie koffie stond klaar en er was ruimte voor een praatje ondanks Corona. Naar alle tevredenheid weer weggereden! Onderhoud gaat hier zeker gebeuren ondanks de afstand. Ik hoop dat Zeeuw meedenkt in vervangend vervoer, we gaan het zien. Heel fijn en kleinschalig bedrijf al met al, dit is dealer-waardig gedrag.

vriendelijke klantgerichte mensen

Prima bedrijf, jammer dat ivm corona de aflevering niet kon zoals we allemaal wilden.

Woon zelf nogal uit de buurt maar de eerste en ook de latere kontakten verliepen soepel. Er was duidelijkheid over dat wat afgesproken was. Gelukkig was, ondanks Covid-19 problematiek, ook een proefrit mogelijk. Al met al zeer tevreden over de wijze waarop de transacties tot stand is gekomen. Een punt: de parkeergelegenheid was toen beperkt. Over de auto zelf: jammer dat Covid-19 e.e.a. beperkt, maar tot nu toe: een fijne auto, ben er blij mee!

Ik ben blij met de manier waarop ik bij jullie de mogelijkheid had in deze corona tijd, de Jeep Compass te mogen proberen. Het bedrijf is een familie bedrijf met een filosofie en dat sprak mij direct aan. Je voelt je als klant direct welkom en dat is zo belangrijk! Dank Pieter voor de fijne samenwerking!! Ik ben heel blij met mijn te gekke Jeep.

Zeeuw heeft mij fantastisch geholpen met het vervangen van mijn remmen!

Er werd de tijd genomen voor mijn auto, want ik bracht de auto in de ochtend en kreeg een telefoontje wanneer het klaar was. Dus geen tijdsdruk, omdat de cliënt moet wachten.

Professioneel

Een nette Fiat500 gekocht voor me dochter. Was al een tijdje aan het kijken op internet maar dan zie je toch een hoop van die rommelaars. En dan is goedkoop vaak duurkoop. En daarom zijn we bij de Zeeuw terecht gekomen een strak en professioneel bedrijf. En daar worden we blij van....

Een team waar je op kunt bouwen!

Stipt op tijd werd ik geholpen. En wel voor een bijzondere klus; mijn Stelvio updaten door een Italiaans product te monteren; een ander uitlaat systeem. Vooraf had ik kennis gemaakt door met de Gulia te sturen in beoogde uitvoering. Dat geeft goed beeld. Super tevreden op Zeeuw Automotive

Goede deal en goede klantenservice!

prima service

helemaal goed, was nog iets waar ik tegenaan liep na de onderhouds beurt. werd serieus genomen. ben zeer tevreden met de serive en de Fiat. een negen om jullie scherp te houden zodat de service zo blijft

Super, snel , goede communicatie. Klant wordt serieus genomen.

Klacht wordt gratis verholpen. Top!

Toppie

Zowel tijdens de sales afspraken als tijdens de service afspraken vriendelijk personeel en lekkere espresso’s!

Top geholpen geen agressieve verkoop

Goede en nette showroom,netjes geholpen en absoluut geen agressieve verkoop.Goede service.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht