Prima geholpen

Zo behoort een bedrijf haar cliënten te behandelen.

Snel en adequaat geholpen.

Klantvriendelijk, servicegericht en snel geholpen. Lekkere koffie en prima plek om even te wachten.

Fijn om weer een bekend gezicht te zien!!!

Prima geholpen; mensen van de werkplaats altijd zeer vriendelijk! Heel erg fijn om een ‘oude’ bekende weer tegen te komen bij de balie; hij werd door mij zeer gemist!!! Mag van mij daar zeker blijven; altijd aardig; oplossingsgericht en goed van geheugen!!

correct en snel

uitstekend

IK vond de heer Willemse aardig

Hij heeft alles voor mij geregeld. Ben niets anders van hem gewend

Snel gemaakt

Snel gemaakt

Zeer goed bedrijf. En heel goed geholpen!

Fiat 500 gekocht .Goeie service en erg tevreden !

Niet zo goed

De wagen is smerig afgeleverd; zelfs niet gestofzuigd! De banden voor afgesleten en achter nog redelijk, heb ik tegen bijbetaling omgeruild voor 4 nieuwe banden! De buitenzijde zit vol met kleine teervlekjes en rond de ramen en rubbers zit groene aanslag evenals tussen carrosseriespleten; dus gewassen is de auto ook al niet, Daarvoor heb ik meer dan 625,00 moeten betalen. Ik vraag mij af hoeverre voldaan is aan de bewering dat er meer dan 80 punten zijn gecontroleerd? Ik heb de indruk dat er maar wat is aangerommeld.

prima - gewoon zoals het hoort.

Ook in Corona tijd fantastische hulp bij het aanschaffen van een nieuwe auto. Veel online en telefonisch contact. Goede service.

Wederom op een prettige & professionele wijze geholpen.

Perfect geholpen bij ruitschade

Mijn Stelvio ruit vervangen door een originele “Alfa ruit”. Perfect geregeld tussen Zeeuw, ruitenspecialist en verzekeraar. Grote dank!

Valt niets op aan te merken, goede service, vriendelijke medewerkers

Fijne complete auto, vertrouw gevoel.

We hadden al de nodige ervaringen met eerdere Jeeps Renegade. De Freedom is een mooie uitvoering, veel leuke opties en de kleur past perfect bij de auto. De 1.0-motor was wel een nieuwe ervaring. Deze doet niet veel onder t.o.v. de vorige Jeeps met 1.4-motor. Een aankoop en levering bij Zeeuw was wederom netjes...kan ik anderen aanbevelen. Tot zover, een tevreden autoliefhebber.

Een heerlijke gebruiksauto

Misschien ben ik wat laat met mijn review maar wilde eerst wat kilometers op de teller hebben. Inmiddels ben ik een aantal malen naar Dtsl. geweest (800km heen/terug) en kom tot het volgende; Op de lange en de korte afstand rijdt de Compass geweldig, zit goed, instrumentarium is overzichtelijk en zit op de juiste plaats. Mis wel wat opbergruimte dat zou wat ruimer kunnen (minor detail). Echt zware terrein omstandigheden heb ik nog niet kunnen uitproberen maar heb het gevoel daar waar de Night Eagle vastliep deze 4X4 mij niet teleur stelt, op vrij steile bospaden klautert hij rustig naar boven en merk dat hij over voldoende power beschikt. Dit geldt ook voor het rijden op de autobahn waar de automaat soepel en snel doorschakelt, ook hier is het verschil tussen 140 en 170 pk goed te merken. Kortom, een fijne auto waar je het gevoel bij hebt dat je er één mee bent waarbij opgemerkt dat ik een 4X4 gebruik waarvoor hij gemaakt is en wat is er heerlijker als je in de nacht met ijskoude handen in de auto komt en het stuur verwarmt je handen. Super.

Zeer professioneel en klant gericht.

Mooie zaak gedaan die zeer plezierig is verlopen. Kan iedereen adviseren dit bedrijf te benaderen voor de aankoop van een Fiat Abarth!!!!

zeer tevreden over de behandeling en afwerking.

prettige service

Prima geregeld, werken op tijd, werkplek met goedwerkende WiFi

Prima snel geregeld..afspraak maken kan wel beter

Klantvriendelijkheid top

Afspraak werd goed nagekomen

Ondanks de corona-maatregelen een uitstekende service

Onlangs een mooie, gebruikte Fiat 500 bij de Zeeuw gekocht. Duidelijke afspraken gemaakt met Elmer en de auto stond op afgesproken tijd als nieuw voor ons klaar. Vriendelijk en servicegericht geholpen door Elmer en zijn collega. Probleempje met ruitenwisser bij thuiskomst is snel en professioneel opgelost.

Super goed geholpen ga er graag naar toe

Vakkundig, klantvriendelijk en top service

We zijn uitstekend geholpen door Dennis Stam en zijn collega Rob Willemse. De aankoop van de FIAT 500c is verlopen zoals dit hoort te verlopen. Dennis zorgt voor een goede customer journey door zeer vakkundig en service gericht te adviseren tijdens en na het verkoopproces. Dit geeft vertrouwen. Ook na de aankoop wilde we nog wat aanvullende dingen en Dennis en Rob reageren zeer snel en accuraat. En altijd even aandacht voor de klant tijdens een gezamenlijk kopje koffie. Echt een top garage die ik iedereen van harte aan kan bevelen.

Goede service prima geholpen

Nog nooit slechte ervaring gehad.

wordt altijd gelijk geholpen door zeer vriendelijk personeel.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht