Hele goede service duidelijke afspraken en een goedkope leenauto gehad

Zoals ik gewend ben wederom snel en vakkundig

Ik ben al sinds jaar en dag bij v/h Wimoca en nu Zeeuw klant en altijd uiterst tevreden

Behulpzaam en prima geholpen. Doen wat ze beloven.

Kan snel terecht met een probleem

Vriendelijk personeel en kunnen snel langs komen Goede service .

Goede ouderwetse sevice ,vind je niet veel meer.

Een prettige benadering leidde tot een snelle koop

Onderhoud goed, reactie op mijn vraagstelling onder de maat

Op 11-02-2021 een mail aan u verzonden, mail terug ontvangen op dezelfde dag mail terug ontvangen dat zo spoedig mogelijk reactie zo komen op mijn vraag. Geen reactie ontvangen.20-02-2021 maar gebeld, werknemers wist nergens van zou het een en ander per mail aan Pieter doorgeven, echter nog steeds geen reactie. Graag reactie op mijn vraagstelling, als zo met cliënten wordt omgegaan dan moet ik nogmaals zeggen geen beste service. Met groeten Cees Monster tel 0653299255.

Tevreden klant.

Dhr. J.P. Zeeuw heeft goed naar ons en onze wensen geluisterd toen wij ons aan het oriënteren waren in Spijkenisse. Hebben nog nooit een Jeep gehad maar vinden de Jeep Compass erg mooi om te zien. Tijdens een proefrit besloten we om een Jeep Compass aan te schaffen. Mooi model, wij hebben voor type S gekozen en hij rijdt perfect. Aflevering is aan huis gedaan vanwege de Corona crisis. Service en aftersales ook prima, Tot nu toe zeer tevreden klant.

Makkelijk afspraak maken en vlotte service

Vlotte service beurt.

Eerlijk en meedenkend

Mijn Gt is een beetje op. Kwam voor een temperatuurprobleem, maar bij onderzoek kwamen nog tal van problemen aan het licht. Ze hebben me geadviseerd naar een andere auto uit te kijken.

Een dealer die moeite doet om alles tot de puntjes voor je te regelen

Pas geleden een nieuwe auto gekocht bij Zeeuw. Meer dan 200km van huis, maar was het absoluut waard. Fijn contact, goede en correcte afhandeling en er werd serieus moeite gestoken om te zorgen dat alle afspraken nagekomen werden. Niets anders dan lof voor Zeeuw.

Echt een aanrader!

Top service! Erg vriendelijk geholpen. Het voelde direct goed om hier een auto te kopen. Een goede inruilprijs gekregen voor onze inruilauto en een Fiat 500 gekocht die super rijdt. Ik ben erg blij met onze keuze om naar Zeeuw Automotive te gaan al lag dit voor ons niet om de hoek.

Gewoon prima en duidelijk !

Uitleg over de servicebeurt van duidelijk, ook de kosten werden van te voren duidelijk besproken. Geen opmerkingen :)

Super geholpen!

Flexibel en goede service, blij dat ik de leukste auto bij jullie heb gekocht!

prima service

Tijdens de vorstperiode problemen met ruitenwisser gratis verholpen

Kundig en vriendelijk geholpen

Perfecte afhandeling aanschaf nieuwe Fiat.

Ik heb de hele afhandeling zelf toen mij eigen auto nog op marktplaats stond als positief ervaren en zijn tot een snelle besluitvorming gekomen.

Redelijk

Maken van afspraak vind ik een drama, derde keer dat het mis ging. Het is dat ik er deze keer op voorbereid was en zelf nog heb gebeld maar anders was er weer niks van terecht gekomen. Werkplaats voor zover ik kan beoordelen gaat wel goed!

Kwalitatief sterke wagen

Fantastische eigenschap heel fijne auto om in te rijden. Uitstekend weggedrag in de sneeuw

Er wordt goed geluisterd naar het probleem.

Snel geholpen

Staan altijd direct voor je klaar

Voldoende

Goede service sta altijd klaar

Goede Service en dienstverlening!

Zeeuw Automotive is top familiebedrijf met traditie

Weer prima!!

Afspraak gemakkelijk gemaakt, snelle intake en vervangende auto gereed ... goed telefonische contact en keurig op tijd gereed ... auto weer heerlijk schoon

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht