Nvt

wacht op offerte

Verkoper Daan heb ik een offerte gevraagd voor fiat 500 hybride tot op heden heb ik niets meer vernomen.

Automotive Jacques Dutilhweg Rotterdam

Goed en proffesioneel geholpen

Ik ben goed en professioneel geholpen ondanks de Covid19 beperkingen geven de medewerkers je een welkom en veilig gevoel.

goed gehopen

belde s,morgens en ik kon die zelfde dag nog terecht

Snelle, goede service

goed geholpen

Zoals altijd prima behandeling. Voel me welkom , gehoord en veilig.

Zie boven. Ze geven je een gevoel van veiligheid.

Grote 40.000 beurt ..prima duidelijke communicatie als iets vervangen moet worden.. Fijn personeel vakkundig

Héél netjes behandeld, goede service

Héél netjes behandeld, goede service

Goed en netjes geholpen

Gewoon keurig geholpen en ingelicht als ze iets gevonden hadden en er over twijfelde of ik het nodig vond dat het al vervangen moest worden.

Slordige fout en lange wachttijd

Ik moest best lang wachten tot mijn auto klaar was van de 30.000 km beurt. Vervolgens na wat rijden een naar geluid geconstateerd. Bleek deksel van de luchtfilter los te liggen. Slordig....

Niet goed

Geen mogelijkheid om monteur langs te sturen en niet in staat om auto op te halen

Heel vriendelijk en behulpzaam

Jeroen heeft ons zeer goed geholpen bij de aanschaf van onze Jeep, ook de nazorg ervaren wij als prettig.

Een fijn ontvangst en een goede uitleg

We werden fijn ontvangen met een heerlijk kopje koffie en iets te drinken voor onze dochter. En daarna een goede uitleg over de auto. We zijn zeker tevreden!

Altijd aangenaam

Altijd aangenaam bij Zeeuw

Afspraak door garage afgezegd terwijl ik al onderweg was

In 2018 kocht ik een Volvo S60 bij de Zeeuw. Daarbij gevoegd zat een offerte voor het vervangen van de distributieriem. In januari dit jaar was het tijd om die te laten vervangen. In eerste instantie kon ik terecht met de offerte en werd er een afspraak ingepland. Toen ik bericht werd of ik een foto van de offerte kon opsturen, heb ik dat gedaan. Toen werd ik de dag erna, terwijl ik onderweg was naar de Zeeuw gebeld. Ze konden de afspraak niet door laten gaan, want de offerte was gemaakt door Profile en aangezien ze van naam zijn veranderd vinden zij dat de offerte niet geldig is. Het verbaasde mij behoorlijk aangezien ik prima contact heb gehad in aanloop op de afspraak.

Keuring perfect uitgevoerd ,snel en heb ook nog enkelevtips gekregen waar ik wat mee kan .top

Zeer slechte services

Er zijn gelukkig andere fiat dealers.

Prima behandeling goede service

Zoals altijd een goede en al jaren een prima behandeling.

Warm eerlijk bedrijf

Bij eerste binnenkomst meteen al een positief gevoel. We werden fijn geholpen door Dennis en voelden gelijk dat het goed zat. Ik heb meerdere keren van kleur gewisseld en niks was een probleem. Ook verschillende proefritten mogen maken. Tenslotte een Fiat 500C star gekocht. Bij aflevering was corona een nare bijzaak. Er werd perfect op geanticipeerd en de auto werd keurig buiten de deur gezet en een paar dagen later werd ik gebeld of alles naar wens was. In 1 woord topservice!

Mislukte onderhoudsafspraak.

Eigenlijk kan ik niet beschrijven of het onderhoud goed of slecht was. Ik bracht afgelopen donderdag 21-01-2021 mijn Fiat Punto voor een grote onderhoudsbeurt. Wij waren met 2 auto's van Rozenburg naar Zwijndrecht gereden. Aangekomen kregen wij te horen, dat onze afspraak al op 7 januari geweest zou zijn, dus helaas pindakaas. Geen excuses en we moesten een nieuwe afspraak maken . Intussen is er ruimschoots contact geweest met Autobedrijf Zeeuw, er is een nieuwe afspraak gemaakt in februari, die goed verlopen is en waarbij ons vergeefse bezoek royaal gecompenseerd is. De beurt is goed en naar tevredenheid uitgevoerd. Fouten kunnen overal gemaakt worden en in het correcte herstel van fouten herken je het goede bedrijf. Dus uiteindelijk toch heel tevreden!

Top bedrijf

Ik rijd sinds ‘82 met veel plezier in een Alfa Romeo. Na twee jaar geleden een Giulia diesel bij hen gekocht te hebben, nu een Giulia 2.0 benzine aangeschaft. Eerlijke prijs voor mijn oude wagen gekregen en vakkundig advies mbt de nieuwe. Squadra massimo tuning pakket gelijk bij aflevering op de auto laten zetten mede door het enthousiaste verhaal van Pieter. Overigens niet een man die alleen over auto’s kan praten. Kortom een eerlijk en vakkundig bedrijf waar je gastvrij onthaald wordt. Met hen in contact gekomen omdat mijn vrouw 3 jaar geleden een Punto bij hen kocht en dit beviel goed. Kortom net als mijn trouw aan het merk een bedrijf om trouw aan te blijven

Prima geholpen

Onder deze moeilijke omstandigheden prima geholpen!

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht