fijne garage

keurig en heel correcte behandeling

Altijd keurig geregeld.

Prima ervaring. Netjes en vriendelijk geholpen, zoals altijd.

Je wordt vriendelijk geholpen

?

uitstekend geregeld

Correct en zorgvuldig

Betrouwbare garage

Altijd prima service!

Gewoon goed. Vriendelijk, duidelijk en snel.

een deskundig - betrouwbaar & betrokken dealer

Je gaat altijd met positieve energie naar dit fantastische bedrijf, waar de koffie altijd gereed staat. Op al je vragen is er een deskundig antwoord en advies, en ontvang je het beste voor jou auto! Even wachten bij een korte cheque is een moment uitstappen uit de waan van de dag en plaats nemen aan de koffie tafel in de zithoek. Maar toch bij deze een vraag: 'wanneer komt de nieuwe Q4?

Ik ben netjes opgebeld, wat de bevindingen waren. Mij is een voorstel gedaan, waarmee ik akkoord ben gegaan. Auto was binnen 2 dagen gerepareerd.

Prima service !

Altijd snelle reactie en auto is snel weer klaar

Super service ik rij er 70km voor om

Ik kom uit de ‘s-Hertogenbosch regio en rij graag naar Zwijndrecht voor de fantastische de Zeeuw service.

Goede after-sales

De dealer heeft nadat Fiat Nederland geen noodzaak zag de klacht te verhelpen zelf op mijn verzoek de klacht verholpen

Prima geregeld bij Zeeuw

Van het moment afspraak maken tot het moment auto weer ophalen alles netjes en prima geregeld.

Ook in Coronatijd: prima service!

Na afspraak gemaakt te hebben: Prima contact ook tijdens de servicebeurt, alle extra dingen werden duidelijk gecommuniceerd, zodat je niet voor verrassingen komt te staan bij afrekenen.

Uitstekende service, binnen en op de afgesproken tijd.

Goede garage met zeer klantvriendelijk personeel

De service van Zeeuw is uitstekend ondanks dat het euvel (nog steeds) niet is verholpen.

Geweldige service.

Na aan schaf van onze fiat 500L zijn we wel 10 x terug geweest omdat er wel iets mankeerde. Wij kochten deze auto als occasion met een half jaar garantie en daar waren wij blij mee . Keer op keer werden de problemen opgelost , en wij weten dat dat de Zeeuw aardig wat gekost heefd en daarom verdient de Zeeuw bij ons de hoogste score . Bijna oneindige SERVICE !!! Ik zou de Zeeuw bij iedereen aanbevelen. Ga zo door gr. Fam. V. Leeuwen.

Klant vriendelijk en deskundig

Ze deden alles zoals verwacht

Deze garage is heel goed

Wordt heel goed geholpen personeel is ook heel vriendelijk.

Klantvriendelijk

Mijn eerste werkplaats contact is goed. Prima advies en deskundigheid van de medewerker. Het probleem werd heel klantvriendelijk opgelost. Top!!!

Een professioneel familiebedrijf.

De aankoop van de nieuwe auto verliep vlot en probleemloos. Keurig netjes op tijd geleverd en, heel belangrijk, een 2021-kenteken. Zeeuw verleent prima service. Ook de inruil verliep naar behoren. ik ben tevreden.

Keurig

Van het maken van de service afspraak met toelichting op de specifiek te vervangen onderdelen is bij de grote beurt van onze Fiat alles keurig verlopen. Per item een correcte kostenspecificatie vooraf tijden en na. Ook bij het maken van de afspraak werd gekeken naar de combinatiemogelijkheid van de beurt met de APK zodat deze laatste gratis was.

Prettig/zakelijk

Goede ontvangen door een vriendelijke medewerker, door de Corona regels helaas heel basic.

Vlot en netjes

goede service