Prima merkdealer

Goede service en vriendelijk personeel. Jammer dat ik door COVID niet door de showroom kom wandelen om de auto’s te bewonderen. Volgende keer dan maar weer.

Goed geholpen kon er op wachten

Tevreden

Zoals altijd probleemloos alles geregeld!

Zeer goede service

Je krijgt gelijk auto mee als je voor een beurt komt helemaal top

Servicebeurt, software update en winterbanden. Alles prima geregeld en vervangend vervoer. Top

Rijd fantastisch

Van een grote auto naar fiat 500..... rijd geweldig!!

Fantastische service

Gisteren om 15.00 startte mijn auto niet meer (ik heb ‘m nu 4 maanden dus hij valt nog in de garantie). Ik heb De Zeeuw gebeld en er werd gelijk een monteur mijn kant op gestuurd. Met startkabels heeft hij mijn auto weer aan gekregen. Vervolgens ben ik mee gereden naar de garage zodat ze mijn accu even na konden kijken. De accu bleek niet goed meer te zijn en ze hebben er gelijk een nieuwe ingezet! 30 minuten later kon ik weer rijden! Bedankt voor de topservice!!

Super goed geholpen zowel bij aankoop als bij de service

We werden door Corne zeer goed geholpen en hij was overal erg goed van op de hoogte. In de afgelopen jaren hebben we meerdere autoverkopers meegemaakt die geen interesse in hun eigen product hadden en ik de verkoper zelfs dingen over de auto kon vertellen maar bij Corne is dat niet aan de orde. Indien hij iets niet wist ging hij dat uitzoeken. Complimenten voor de hele aankoop en afwikkeling! Als ik iemand een compliment geef meen ik dat ook echt. Auto was volledig nagekeken bij aflevering en ook enkele reparaties waren uitgevoerd die de monteurs hadden ontdekt. 1 ding die ik bij de proefrit had gemerkt was niet opgelost maar dat is vandaag gerepareerd. Ik heb er een paar dagen op moeten wachten, omdat de monteur nog niet tevreden was en wilde de auto zo niet aan mij meegeven. Ook hier een compliment voor! Ik kreeg ook kosteloos vervangend vervoer mee dus geen probleem voor ons. We hebben nog niet veel gereden na de reparatie maar de 1e indruk is goed.

Zeer klantvriendelijk

Ben zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen

Top bedrijf!

Hier tweede hands Landrover Discovery gekocht. Super goed geholpen door vakkundig personeel. En dat terwijl het niet eens hun eigen merk is. En daarbij....ze hebben lekkere koffie.. Ik zou er zeker nog eens een auto kopen en/of dit bedrijf aanbevelen!

zoals altijd erg welkom

idem

Meedenkend prijsbewust technische team

Omdat mijn wagen een keuring nodig had wilde ik mijn kilometer stand doorgeven maar mijn meters gaven niets aan ANWB langs geweest en afgesleept naar de Garage Daar eerst de storing opgelost daarna gekeurd maar daar kwamen wel diverse problemen boven Meedenken over mijn probleem een goede prijs neergelegd

Perfect geholpen, service was heel goed.

Zeer klantvriendelijk.

Vriendelijk, kundig, zakelijk en betrouwbaar. Kortom uitstekend.

Prima service. Je weet de auto is in goede handen.

De Alfa gebracht voor regulier onderhoud. Ondanks de beperkingen wegens de Corona maatregelen is de service als vanouds onverminderd goed. De koffie is verzorgd en je wordt op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Voel mij thuis

Houden zich aan afspraken en zijn flexible

Zoals afgesproken gehandeld

Heel goede afspraak geregeld zoals gezegd weinig wacht tijd zoals altijd op de Duthilweg altijd vriendelijk en correct.

Superklantgericht en vriendelijk

Zeer klantgericht. Erg vriendelijk. Transparant en informatief. Behuy.

Prima services

Ook zonder afspraak direct geholpen . TOP

het was een prettig bezoek

Het was een prettig bezoek, zoals een bezoek aan een garage moet zijn.

Goed en deskundig geholpen

Goede service en vriendelijk en vakkundig personeel!

De ALFA Romeo dealer bij uitstek!

Vriendelijk personeel. Komt afspraken na. Perfecte auto!

Snel en goed geholpen op vertrouwd adres

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht