Goede service en vriendelijk.

Zeer persoonlijk en overtreft verwachting

Goed ontvangen en geholpen, voelde me echt welkom als klant. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en goed meegedacht om tot een goede deal te komen. Waardevolle informatie gekregen en een heldere uitleg. Ik beveel Zeeuw Automotive zeker aan en specifiek filiaal Zwijndrecht waar ik mijn auto heb gekocht. Mijn eerste ervaring bij Zeeuw Rotterdam Prinsenland was iets minder. Maar dat gevoel is volledig verdwenen na mijn ervaring bij Zwijndrecht. Zodoende bij Zwijndrecht mijn auto gekocht en naar volle tevredenheid.

bijzonder slecht bereikbaar

ik ben afgelopen zomer voor het eerst in contact gekomen met uw garage, prettig ontvangen, wel bereikbaar er werd gekeken wat het euvel was, werden geen kosten berekend ik heb later eea laten herstellen, nu november 202 problemen met remmen, 3 x gebeld voor een afspraak te maken, receptie garage niet bereikbaar, uiteindelijk heeft een medewerker verkoop der afspraak ingepland, bleek achteraf fout te zijn verkeerde datum, werd ik overgebeld was niet thuis wederom drama om garage te bereiken kortom het gaat mijn inziens niet goed, u kunt mij afvoeren als klant overigens de bewuste auto is niet meer in mijn bezit.

veel te lang moeten wachten

Dat ik lang moest wachten om een accu te vervangen.Had om kwart over tien een afspraak en om tien over elf pas klaar.

De ervaring was perfect

Mijn eerste ervaring met de garage was perfect

Net geen 10...

Grote beurt en (winter)bandenwissel. Het was een 10 geweest als het dubbelzijdig plakband vh plaklood op de velgen was verwijderd.

Winterwielen gewisseld

Ik vind het jammer dat 2 centreer naaf ringen bij de opslag zijn kwijt geraakt. Dat heeft veel tijd gekost en daardoor was onze Fiat veel later beschikbaar voor gebruik

Alles netjes volgens afspraak.

Geen opmerkingen.

Klantvriendelijk & benaderbaar - soms wat rommelig in de planning

Een maand terug heb ik mijn nieuwe Giulia bij de Zeeuw aangeschaft. Prettig contact gehad met Pieter, hij blinkt uit in zijn kennis en pragmatisme. Zeer behulpzaam, komt je als klant graag tegemoet. Een aandachtspunt is een stukje 'after sales'. Voor mij waren er nog enkele puntjes die na de aankoop nog geregeld moesten worden (lakstift bestellen, kleine werkzaamheden aan de auto die nog nagekeken moeten worden). Het komen tot een afspraak hiervoor blijkt lastig. We zijn nu een paar keer in contact geweest en laatst ook langs gegaan bij de werkplaats, helaas is er pas in januari een plekje in de planning gevonden. Samenvattend raad ik de Zeeuw zeker aan.

Snel en kundig hersteld

Ik kon op zeer korte termijn een afspraak maken. De schade die ik had was snel en vakkundig gerepareerd.

fantastische service

Prima service, goede, beleefde doch gezellige ontvangst en vakkundige begeleiding en advies. Elmer is top!

Een zeer klant vriendelijk bedrijf

Vanaf het moment van het aanvragen van een offerte tot na het rijden met mijn nieuwe auto, ben ik zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Ook diverse tips gekregen over wat te doen bij het overzetten van verzekering daar het bijna 20 jaar geleden is geweest dat ik een auto heb gekocht. Een bedrijf waarin ik groot vertrouwen heb en zal zeker bij een ieder aan raden om daar eerst te gaan kijken voor een andere auto.

Prachtig bedrijf, fijne mensen.

Mooie auto‘s, mooi bedrijf, mooie mensen. Zeer vriendelijk en een goed luisterend oor.

Makkelijk een afspraak op korte termijn kunnen maken. Prima geholpen, snelle service.

Snel en adequaat

Kon snel terecht voor bandenwissel, extra vraag meteen meegenomen, persoonlijke service en binnen het uur klaar!

Netjes en op tijd

Bandenwissel gehad en gelijk afgerekend. Vond het geen prettige ervaring toen ik thuis de rekening ging opbergen om te zien dat ik een half jaar gelden 90% minder betaalde. Heb de volgende dag gebeld en het werd aan de telefoon uitgelegd en netjes opgelost, maar dit geeft toch geen fijn gevoel. Zou dan inhouden dat het de eerste vier of vijf keren te goedkoop was?? Verder miste ik het vertrouwde gezicht van de meneer die mij normaal altijd hielp. De boterletter die ik had meegenomen voor bij de koffie ,werd aangenomen, doorgegeven en nog net voor bedankt. Het was netjes, maar ik ben gezelliger en beter gewend.

Top Service !

Goed en snel geholpen , perfect !

Prima verzorgd

Makkelijk afspraak gemaakt, auto kreeg volgens afspraak een grote beurt. Kosten besproken en akkoord. Telefoontje ruim voor de gemaakte afspraak dat hij klaar stond om gehaald te worden. Geen extra kosten maar wel netjes uitgezogen en afgespoeld als een extra service. Dik tevreden dus.

Goede service!

Auto gebracht voor beurt en APK-keuring, een paar dagen later ging één van mijn koplampen stuk. Ik kon meteen terecht en als service werden beide koplampen gratis vervangen.

Omdat wij een Jeep Compass wilden die snel geleverd kon worden kwamen we bij Zeeuw Automotive in Zwijndrecht terecht. Het was een goede keuze. Zowel tijdens de proefrit en aflevering zijn we deskundig en zeer klant vriendelijk begeleid door Corne. Alles volgens afspraak en goed geregeld!!

Uitstekende persoonlijke service.

Uitstekende persoonlijke service.

Volgens afspraak keurig geholpen,

Eén misverstand mijnerzijds, opgaaf APK beurt er van uitgaande dat de auto ook een kleine c.q. grote beurt zou krijgen, helaas alleen APK. Dit is nog even wennen aan elkaar.

Tevreden

Om 8 uur auto gebracht, direct eraan begonnen in tussen lekkere koffie gedronken!

Ervaring is goed, vriendelihk geholpen tijdens het wachter lekkere koffie gedronken!

prettig bezoek

Goed overleg met klant over werkzaamheden aan de auto.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht