De juiste service

Corne heeft ons perfect begeleid naar de overdracht van onze prachtige jeep renegade. Top bedrijf.

Alles was optijd klaar en netjes opgeleverd. Auto rijdt weer prima na de beurt, apk en de nieuwe winterbanden eronder.

Een absoluut zeer slechte ervaring

Mijn auto ging voor een nieuw schakelsysteem. helaas want de teller geeft 60.000 km aan. Gelijk een kleine buurt. rekening 600 euro. Wel goed naar huis kunnen rijden maar toen kwam er een ernstige storing. het lampje van het motorblok knipperde en de auto viel stil. Ik heb gebeld en moest de auto maar brengen. Ja hoe?? Ik durfde niet meer te rijden. Dus naar een lokale garage gebracht. De codes werden gewist en gaven de dag daarna weer de storing aan. lang verhaal kort. ANWB erbij. weer storing. na een rondje rijden was de storing weg. Het ergste vind ik nog dat ik hoorde dat de storing niets met de kleine beurt te maken had. Ik ben heel boos en heel ontevreden en wil het hier graag bij laten.

Wordt als klant niet serieus genomen.

Bij het maken van de afspraak voor een servicebeurt heb ik gemeld dat de olie van de versnellingsbak vervangen moest worden. Toen ik mijn auto voor de servicebeurt bracht is dit nogmaals ter sprake geweest. Bij het ophalen van mijn auto is niet gemeld dat deze werkzaamheden niet zijn uitgevoerd, daar moest ik bij het doorlezen van de factuur zelf achter komen. Volgens de receptioniste konden deze werkzaamheden niet worden uitgevoerd omdat jullie daar geen geschikte apparatuur voor hadden. Na doorvragen bleek dat dit door derden werd gedaan. Er zou navraag worden gedaan waar dit mogelijk was en ik zou daar donderdag of anders vrijdag worden teruggebeld. Ik heb geen telefoontje mogen ontvangen en heb zelf op maandag maar gebeld. Uiteindelijk werd ik teruggebeld voor het maken van een afspraak maar kon mij niet worden verteld wat een en ander ging kosten. Ook daar werd ik later over teruggebeld. Ik vind dat bij het maken van een afspraak gelijk meegedeeld moet worden of de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden en wat de kosten zijn en dat ik daar niet achteraf zelf achter moet komen. Tot zover mij ervaring met Zeeuw Automotive. Met vriendelijke groet, J.M. van der Kleij

haha, leuk zijn jullie zeg.

Nog niet niet geleverd, wacht nog op de auto. Dus de sterren zijn nog niet van toepassing. gr Erik van leeuwen.

Service aan de auto prima, service aan de balie totaal niet

Sinds het bedrijf is overgenomen door de Zeeuw. Is het personeel en vooral de dame achter de receptie er niet beter opgewonden. 10 minuten wachten omdat ze privé aan de telefoon zit. Dan 20 minuten wachten. Terwijl je auto allang klaar is. Maar andere mensen die binnen komen belangrijker zijn???

Zowel bij de proefrit als bij het ophalen van mijn Fiat 500 ben ik door kundige en klantvriendelijk personeel geholpen. Extra service door mee te denken aan een autoverzekering en een extra pakket. Helaas dat de tank alleen niet tot de helft vol zat. En tot een heerlijke fles wijn meegekregen!

naar tevredenheid geholpen

Goede uitleg over de auto gehad, auto is netjes op tijd geleverd (zelfs iets eerder dan van te voren afgesproken) en de auto rijdt heerlijk!

zeer goede ervaring

Service wordt altijd snel en deskundig geleverd. Zeer tevreden over onderhoud en reparstie afspraken van de afgelopen drie jaren. Niets op aan te merken.

Goede auto

Goede auto, het is niet voor niet de 3e fiat 500

Fijn geholpen en zeer tevreden

Erg goed

Zeer fijne service. Goede uitleg, prettig contact, snelle reactie op vragen en scherpe prijs.

Prettig en vakkundig

Van ontvangst bij binnenkomst voor de eerste keer als bij vertrek met mijn aangeschafte auto heb ik een goed gevoel aan overgehouden. Een bedrijf waar service hoog staat aangeschreven en wat ik tot nu toe alleen maar kan bevestigen.

Warm bad.....................!!!!!!!!

Echt familie bedrijf ; een chronisch warm bad...............

Uitermate vriendelijk en verstand van zaken

Werd vriendelijk ontvangen , ze hebben verstand van zaken . Alles verliep vlot en ze zijn zeer behulpzaam.

SUPER SERVICE

Heel goed geholpen, alle tijd voor je, alles kan je vragen, alles heel snel geregeld, super blij met mijn Fiat 500.

netjes en snel afgehandeld

snelle service

Vertrouwde Zeeuw-service!

Ging op vrijdagmorgen langs i.v.m. storingsmelding aan electronische schokdempers. Ik had al een afspraak voor accucontrole de maandag erop. Moest de auto laten staan, indien het geplande werk het toeliet zou diezelfde vrijdag nog een diagnose worden uitgevoerd. Huurauto voor het weekend was zo geregeld. Aan het einde van de dag kon ik mijn auto alweer ophalen. Diagnose was uitgevoerd, was een draadbreuk en was direct opgelost!

goed geholpen en duidelijkheid in wat ik kan verwachten betreffende de rekening

Prima snel efficient

Duidelijke uitleg mbt kosten

Prima geholpen en tijdens het wachten een lekkere kop koffie

Net bedrijf

Goede service en goede communicatie

Vriendelijk personeel, goede communicatie over de werkzaamheden en fijn dat ik kon werken tijdens het wachten.

Zeer goede ervaring met aflevering nieuwe auto!

Erg netjes en correct benaderd en behandeld (met inachtneming van de RIVM regels), door het personeel van Zeeuw Automotive in Zwijndrecht bij het ophalen van mijn nieuwe Jeep Renegade S.

Eenvoudig afspraak gemaakt via de site, vervangend vervoer geregeld, afspraken nagekomen en vriendelijke ontvangst aan de balie. Niet bijzonder, alles wat je mag verwachten zou je zeggen, maar tegenwoordig niet vanzelfsprekend meer bij veel bedrijven. Hier dus wel!!

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht