Wordt als klant niet serieus genomen.
Bij het maken van de afspraak voor een servicebeurt heb ik gemeld dat de olie van de versnellingsbak vervangen moest worden. Toen ik mijn auto voor de servicebeurt bracht is dit nogmaals ter sprake geweest. Bij het ophalen van mijn auto is niet gemeld dat deze werkzaamheden niet zijn uitgevoerd, daar moest ik bij het doorlezen van de factuur zelf achter komen. Volgens de receptioniste konden deze werkzaamheden niet worden uitgevoerd omdat jullie daar geen geschikte apparatuur voor hadden. Na doorvragen bleek dat dit door derden werd gedaan. Er zou navraag worden gedaan waar dit mogelijk was en ik zou daar donderdag of anders vrijdag worden teruggebeld. Ik heb geen telefoontje mogen ontvangen en heb zelf op maandag maar gebeld. Uiteindelijk werd ik teruggebeld voor het maken van een afspraak maar kon mij niet worden verteld wat een en ander ging kosten. Ook daar werd ik later over teruggebeld. Ik vind dat bij het maken van een afspraak gelijk meegedeeld moet worden of de werkzaamheden uitgevoerd kunnen worden en wat de kosten zijn en dat ik daar niet achteraf zelf achter moet komen. Tot zover mij ervaring met Zeeuw Automotive. Met vriendelijke groet, J.M. van der Kleij