grote beurt goed uitgevoerd. Na week nog geen bericht terug over werk onder garantie.

Zoals vorige week zondag ook in een mail aangegeven, vinden wij dat het herstellen van de richtingaanwijzerinstallatie onder garantie valt. De betaling van de grote beurt hebben wij direct voldaan. Wij hebben vorige week een mail gezonden om dit te bespreken. Na een week nog geen reactie terug. Volgens ons is er een direct verband met de reparatie van de airco waarvoor het dashboard volledig los is geweest en de knipperlichtinstallatie die nu telkens ook het grootlicht aan zet. We rijden ondertussen niet fijn in onze auto omdat we niet durven te knipperen. Graag zsm reactie wanneer de knipperlichtinstallatie onder garantie wordt gerepareerd.

Niet geweldig

Zie mail

Uitstekend, deskundig en vriendelijk

Zeeuw is een betrouwbare en kundige garage.

Goede ontvangst, snelle afhandeling en keurige aflevering na de beurt.

Geen communicatie

Al 3 keer geweest voor zelfde probleem steeds telefonisch contact gehad zou terug gebeld worden gebeurd ook niet en er word niet gecommuniceerd met andere winkel in Rotterdam

Alles is perfect gegaan en gedaan

Alles is perfect gegaan en gedaan.

Wederom alles prima gedaan

Tevreden.

Afspraak gemaakt, leen auto. 's Morgens al bijtijds gebeld, voor de reparaties. Eind van de dag klaar en APK gekeurd.

Vanaf het eerste mailcontact goede ervaringen met jullie bedrijf . Pro actieve verkoper en duidelijke communicatie

Prima service bij de bandenwissel

Snelle afhandeling. Lekkere koffie tijdens het wachten.

Goed en vriendelijk geholpen maar klacht niet opgelost.

Mijn lampje van remlichten controleren branden en was opgelost maar Direkt erna ging hij weer branden nu een nieuwe afspraak gemaakt.

Zeer goed geholpen.

Zeer goed en begripvol geholpen door Pieter.

Super geholpen door pieter! Van aankoop tot ophalen!

Vriendelijk en zeer correct verkoop proces

Op plezierige wijze kennis gemaakt met het garage bedrijf Zeeuw. Zakelijk correct. Niet in de laatste plaats door de professionele houding van de heer Corné Penning en prima technische ondersteuning van monteur Bastiaan. Absoluut een aanrader.

zeer corret en keurig geholpen

prima een voor kan dienen als voorbeeld voor veeldealer bedrijven

Betrouwbaar

Betrouwbaar en goed in afspraken maken én nakomen!

Jammer dat er altijd een enquête volgt

Oke

Een service met een +

Zoals het zou moeten een fijne afstemming voor mij als klant. Dus duidelijk zijn ook als je geen verstand heb van techniek.

extreem prettige ervaring

Bij Zeeuw werd ik enorm prettig geholpen. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd door Corne. Door uitzonderlijke omstandigheden kon ik de auto zelf niet ophalen, Corne zag hier echter geen probleem en kwam de auto persoonlijk bij mij thuis afleveren. Extreem prettig ervaring, ik zou het aan mijn vrienden aanraden om hierheen te gaan!!

Zoals vertrouwd goed

Zoals vertrouwd goed

Top bedrijf

Fijne garage. Jammer dat Alfa Romeo weinig modellen heeft voor gezinnen. Werkplaats is prima en mensen zijn erg vriendelijk.

Prima, vriendelijke service

Onderhoudsbeurt en 1e keuring, afspraak op tijd, die goed uitkwam, direct geholpen, ik kon er op wachten. De afgesproken prijs werd ook aangehouden, en iedereen is even vriendelijk. Ik kreeg nog een aardigheidje mee. Ik ben blij met de mensen, kennis en service bij Zeeuw.

Goed geholpen. Geen opdringerige verkoop maar aardige medewerkers die zich niet opdringen. Goede uitleg toen we de auto gingen ophalen. Een fijn bedrijf.

Prima onderhoud

Jammer dat mijn afspraak via de website was zoekgeraakt

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht