Wisselend

Vriendelijk en goed bereikbaar goede uitleg en advies rond financiering. Oplevering verliep echter niet gladjes door in mijn ogen vermijdbare vertragingen doordat de trekhaak er niet op tijd was en de verkeerde banden onder de auto zaten. Erg laag bod op inruilauto en daarom geen deal wat ook extra organisatie van mijn kant vergde.

Aardig behulpzaam enthousiast

Professioneel en betrokken.

Uitleg, advies en klantvriendelijkheid zijn sterke punten bij de vestiging in Rotterdam. Die ervaring had ik niet in Spijkenisse, waar ik een keer geweest ben.

Netjes en goede uitleg over de aankoop.

Prima service en uitleg over de werking van de nieuwe auto.

Goede service en verstand van zaken !

Binnen een dag klaar en het probleem zo gevonden

Professioneel en goed geholpen

Keurig geholpen, dienstverlenende instelling en meedenken met de klant. Ook een mooie showroom.

Makkelijke en snelle afspraak

Ik kon op een snelle en makkelijke manier direct langs komen

Wel tevreden over de service ,maar niet over de prijs

Ik moest zelf een afspraak maken voor deze zgn.(kleine)beurt .Terwijl in de door mij ontvangen mail van de Zeeuw gezegd werd dat zij met mij contact zouden opnemen. Dus niet ,ik vond de prijs van 187,98 Euro excl. BTW voor deze beurt aan de hoge kant , terwijl je deze beurt bij andere voor 99 Euro incl. kunt laten doen. Dat zijn dan wel geen Fiat dealers maar toch. Mijn ??? zie onderstaande de Zeeuw mail van 15/9/2020 Geachte heer ducoffre, Bedankt voor uw bericht. We hebben alle gegevens in goede orde ontvangen en zullen spoedig contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Zeeuw Automotive

Perfecte service, klantvriendelijk en uiterst professioneel !

Zaterdagmiddag telefonisch een Fiat 500 C besteld, Maandag opgehaald vanuit Limburg, super snel, uiterst tevreden, pluim voor Peter Jan & zijn team, Daan bedankt voor de vakkundige uitleg en aflevering met Suprisedoek, fles wijn en alle extra's. Anita & Chris Steevens Elsloo - Zuid Limburg

Uitstekend!

Ik ben super geholpen. Hele ontspannen omgang. Goed gehoor naar onze wensen. We zijn uitermate tevreden en zeker een tevreden klant van uw bedrijf geworden en we zullen dit andere ook zeker aanraden!

We zjn door Pieter echt super fijn geholpen bij de aankoop van onze Guilia.

Wij twijfelden nog welk type Alfa de opvolger zou worden van onze Alfa 159 Ti. Pieter heeft hierin goede mogelijkheden geboden om proef te rijden in verschillende auto's. Daarbij het gevoel gevende dat de klant echt voorop staat. Heel fijn en inmiddels al veel fijne kilometers gemaakt in onze tot 242 PK getunede Guilia 2.2 diesel.

Uitmuntend!

Als je bevangen door schrik door toedoen van een natuurramp, wegens een boom die op je Fiat 500 is gevallen en deze total-loss wordt verklaard je dealer in wanhoop opbelt en deze binnen een uur met een passend resultaat komt, dan ben je meer dan dankbaar. Mijn huidige Fiat voldoet aan al mijn wensen, zelfs de ‘leer-dokter’ is er aan te pas gekomen om de paar beschadigingen aan de lederen bekleding te laten verdwijnen als sneeuw voor de zon. Ik kan niets anders zeggen dat de afabele benadering, professionaliteit en enorme vriendelijkheid van Jan-Peter mijn schrik heeft verzacht. Een aanrader te meer na helaas ook mindere ervaringen.

korte lijnen en snel schakelen!

geen ellen-lange discussies over een deal, gewoon gelijk een goed voorstel gekregen! ook afleveren verliep keurig met een goede uitleg van de auto

Super service

Bij Zeeuw werd ik enorm prettig geholpen door Corne. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en goed geïnformeerd. Door uitzonderlijke omstandigheden kon ik de auto zelf niet ophalen, Corne stelde voor om de auto te brengen en kwam de auto persoonlijk bij mij thuis afleveren. Extreem prettig ervaring, ik zou het aan mijn vrienden aanraden om hierheen te gaan. Enorm goeie service !!!!

Super goed geholpen

Na een minder goede eerste ervaring met de Zeeuw in Spijkenisse kwamen we terecht bij Dennis Stam van de Zeeuw in Zwijndrecht en die heeft ons echt super goed en vriendelijk geholpen. We zijn ontzettend tevreden over de door hem geleverde service!

zeer zeer slecht

ik belde voor de rechter buiten spiegel van mijn Jeep om deze te laten repareren na een klein ongelukje. na de eerste keer gebeld te hebben met de vraag wat het kost en wanneer ik de auto kon brengen werd er tegen mij gezegd dat er later op de dag nog even contact met mij zou worden opgenomen. dit is niet gebeurt en heb zelf de volgende ochtend terug gebeld om te kijken of ze al antwoord hadden op mn vragen. na de 2e keer bellen werd er weer gezegd dat zei mij later in de ochtend nog even terug zouden bellen. helaas is dit ook niet gebeurt. ik heb uiteindelijk een andere oplossing kunnen vinden voor mijn probleem en heb voor de 3e keer gebeld om te vermelden dat het niet meer nodig was en dat ik zeer teleurgesteld was mbt hoe dit in behandeling is genomen.

Snelle afhandeling

Staan altijd klaar voor je

Lamp kapot zonder afspraak langs gereden en gelijk geholpen. En nog gratis ook (lamp in bezit) maar toch TOP

Vriendelijk en alles opgelost

Het was even langer wachten dan ik had gepland, maar het probleem is nu in ieder geval verholpen en alles geüpdatet. Prima service, vriendelijk personeel.

De auto rijdt weer als een zonnetje!

Normaal vraag ik mij na elke grote of kleine beurt af wat er nu eigenlijk gedaan is aan de auto. Je merkt namelijk niet echt een verschil tijdens het rijden. Maar dit jaar was dat toch anders. De auto sputtert niet meer bij het stoplicht en het stuur trilt niet meer tijdens het remmen. Prima werk!

Bedenkingen, en zeer hoge prijs motorolie !

Motorolie 21 Euro per liter gerekend. Dit heb ik nog nergens meegemaakt en van niemand gehoord. 3.1 liter motorolie kost 65.10 Euro, met BTW 78,7 Euro. Voordat grote beurt was gedaan, stond koelvloeistof op laagste niveau. Na de grote beurt zelfde niveau, dus mijn conclusie is, dat er geen koelvloeistof is toegevoegd.

Goed en fijn geholpen door Corné. Heel blij met de auto. Een tevreden klant :-)

Zeer goed en ik wordt herkend als persoon bij naam.

Altijd vriendelijk en kundig

Ohmstraat 1