Makkelijk afspraak maken, goed opvolging gegeven aan mijn vooraf aangegeven wensen.

Prima geregeld.

volgens afspraak alles goed geregeld

Vriendelijk en goed geholpen

Prima, snel en vriendelijk

Ik kom nog es langs, auto loopt nog niet helemaal fijn, tot later

Ben zeer tevreden over de onderhoudsbeurt.

Alles ok

Goede vriendelijke service, een gratis leenauto is essentieel vanwege de afstand tussen mijn huis en uw garage (3054VG)

Super ervaring ook qua service

Super service. Bleek winterbanden te hebben en hele zomer doorgereden. Kreeg twee nieuwe als service!!

De ervaring was goed.

Informatie was duidelijk en kreeg mijn lease auto binnen 6 weken.

Altijd goed geholpen zeer fijn

Netjes geholpen lekkere koffie en allemaal vriendelijk..

Mooi geregeld

Na aflevering bleken er beschadigingen te zitten op twee van onze velgen. Kan gebeuren met een demo. Wel tijd om te herstellen want met deze auto zijn we zuinig. Wat wil je anders met een mooie Fiat cabrio... Dankzij de inzet van Corne werd de auto thuis opgehaald, hersteld en weer terug gebracht. Omdat we een glascoating op onze auto hebben, werden de velgen daar ook weer van voorzien. Als mooie plus was de auto gelijk nagelopen door de coater en zag hij er weer uit om door een ringetje te halen. Er was een communicatieglitch bij ophalen, maar dat kan gebeuren waar mensen werken. Zijn we tevreden? Zeker. En de service en afhandeling verdienen een pluim.

Service voldoet volkomen aan de verwachtingen

Heb een technische probleem met de krik van de Fiat Doblo. Deze is op korte termijn vernieuwd.

Keurig, zoals gewend van Zeeuw

Goede service, netjes de opmerkingen bijgehouden die ik eerder telefonisch gemeld had en al vergeten was. Auto in topstaat terug.

Snelle service

Contact opgenomen met auto Zeeuw Rotterdam, omdat ik op hun site een nieuwe fiat hybrid cabrio op kenteken zag staan. Reageerden snel, ook op de app en een week later reed ik mijn nieuwe auto.

Netjes geholpen, goede service en mijn auto ziet er weer top uit

Sportieve leuke auto.

Ik heb voor deze Panda al twee Panda's versleten en dat was mij heel goed bevallen, vandaar deze aankoop en tot nu toe bevalt hij prima. Alleen zit er veel meer elektronica op waar ik aan moest wennen. Het enige wat ik niet goed begrijp is nummer B op het display. Aanduiding inschakeling Dualdrive elektrische stuurbekrachtiging. Begrijp niet goed wat ik hier mee moet.

Na volgende afspraak geef ik mijn mening. Voorlopig cijfer is 6

Onderhoud goed gedaan maar extra probleem niet verholpen ( gasgeven schokkend stotteren niet weg). Andere afspraak gemaak ik hoop dat het goed komt dit keer.

Goede en snelle service, heel erg prettig

prima geholpen

ik kon wachten ,er was koffie, iedereen vriendelijk,dus tevreden

Super snel naar omstandigheden geholpen

Mijn benzinepomp vervangen snel geholpen. Ook mijn expansie vat koel systeem alleen door een misverstand halfjaar vertraagd.

Er wordt nagedacht

Voor het eerst bij de garage

Meneer bij de receptie zeer correct.

Prima service en een goed "oplossend"vermogen.

Een niet geheel succesvolle ingreep tijdens de grote beurt nog 'ns licht overgedaan. De auto rijdt nu weer prima.

Autobeurt correct uitgevoerd en auto netjes achtergelaten

Nette ontvangst met koffie. Beurt goed uitgevoerd en de auto weer netjes teruggekregen.

Goede garage

Wordt altijd goed geholpen en te woord gestaan

Online afspraak voor groot onderhoud en APK gemaakt en de mij bekende prima Zeeuw service weer mogen ervaren in de vestiging Zwijndrecht.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht