Ik ben zeer klantvriendelijk geholpen.

Ik kwam om een paar dingen onder garantie te laten doen en dat is uitstekend gedaan.

Zeer klantvriendelijk

Al bij de proefrit uitgebreid geïnformeerd over de auto en bij de aflevering menige instelling o.a. telefoon door verkoper uitgelegd en geïnstalleerd.

We kwamen aan, en werden gelijk geholpen, Als werdt perfect gemaakt. Personeel super vriendelijk.

Geweldige service

Wordt fijn geholpen en krijg op alle vragen antwoord en nemen echt de tijd voor je.

Zeer klantvriendelijk en professioneel geholpen.

Ik ben erg tevreden met mijn Fiat en de deal die Dennis mij heeft aangeboden. Dennis heeft zowel op het moment van aankoop als het moment van ophalen alle tijd genomen, uitleg gegeven en uitstekende service verleend! Kortom een zeer tevreden klant!

Uitstekend Bedrijf, betrouwbar en uiterst klantvriendelijk.

Onderdeel vervangen dat onder fabrieks garantie viel,raammechanisme fiat panda.

Top auto na goede service tijdens onderhandelingen

Auto rijdt zeer goed ben er trots op!

Goede vriendelijke service voor onderhoud

Kon mijn auto vroeg brengen volgens afspraak even kopje koffie gedronken voor ik werd opgehaald. Telefoontje in de middag dat hij weer klaar stond. En hij reed weer als een zonnetje .

Snel en vriendelijk

Snel en adequaat

Geld vragen voor een niet geleverde dienst.

Ik wilde een autosleutel voor een Fiat Panda (waarvan de afstandsbediening nog wel werkte) laten inleren. Na 2½uur wachten kreeg ik een sleutel terug, die helemaal niet meer werkte met een rekening van €42,97. Op mijn vraag of dit de service was van Fiat kreeg ik als antwoord dat de garagebedrijf ook geld moest verdienen.

Fantastische service

Ik ben enorm tevreden met de service van Zeeuw Automotive. Bij dit bedrijf zijn ze ontzettend klantvriendelijk, denken ze met je mee en doen ze er alles aan tot de klant tevreden is. Een hele prettige ervaring om hier te komen voor een nieuwe of tweedehands auto.

Behulpzaam, entousiast en oog voor de klant

Het lease contract van mijn vorige Fiat was eerder afgelopen , dan dat ik mijn nieuwe zou krijgen. Dat was geen probleem, want ik kreeg gewoon een leenauto van hun mee als service. Het enige wat ik moest doen, was hem weer vol terug brengen. Top. Verder bij het ophalen van mijn nieuwe 500 ben ik ook heel goed geholpen, is alles mij netjes uitgelegd en ik werd door een enthousiaste Daan geholpen. Een medewerker die ziek naar huis ging, wenste mij ook heel veel rijplezier met de auto. Dan ben je goed bezig. Dus behulpzaam, enthousiast en oog voor de klant

prima en proffesioneel

goede ervaring

Wordt er goed geholpen

De op drachten worden goed gedaan

Prima geholpen !

Prima geholpen bij regelen vervangend vervoer. Ook goed advies gekregen bij de vervanging van de achterbanden. Ben zeer tevreden.

In één woord: prima

Prettige ontvangst, Goede service en snel.

Super goede service

Ik ben super blij en tevreden met de service bij Zeeuw Automotive. Ik ben er goed en vriendelijk ontvangen en geholpen. Waar nodig denken ze met je mee en geven ze je goed advies. Echt een aanrader!

Goed wek geleverd

Auto voor servicebeurten APK. Kon comfortabel wachten terwijl de auto in orde werd gemaakt.

Goede service en klantvriendelijkheid

Altijd goede service op een beurt, en je wordt altijd met erg veel klantvriendelijkheid geholpen en de koffie staat altijd klaar.

Goed personeel, vriendelijk, behulpzaam goede uitleg, niet opdringerig. De showroom is fris, netjes en overzichtelijk. Bij het ophalen van de auto: leuk versiert en met een mooie fles wijn. Een hele goede ervaring!

Fantastisch , niets is te gek ze hebben 6 auto s uit elkaar gehaald om 1 auto te maken . Ik ben een zeer zeer tevreden klant .. bij het ophalen had ik het idee dat ik een heel groot kado kreeg ;)! Doek om de auto ,wijn en bloemen ... helemaal geweldig ! Ik heb een super coole toffe dikke fiat gekregen ;)!!!

Top, veel voorraad, kennis en snel geschakeld

Ik was op zoek naar een 500 maar kwam er met de uitvoeringen niet uit op het net. Edwin heeft ons top geholpen, wensen aangehoord en daarbij het beste aangeboden... wij rijden inmiddels rond in een gave Rockstar met regelmatig lekker het dakje open !

Ontzettend goed geholpen door Edwin bakker. Eerlijk advies, betrouwbaar meedenkend en zeer behulpzaam. Super bedankt van een tevreden klant.

Top service!

Vorige week zaterdag gekeken en informatie opgevraagd voor een Fiat 500. Een week later reed ik weg met mijn mooie hybride Fiat 500. De service is top! Geen vraag was te veel. Warm en gezellig ontvangst. Alles netjes en snel verzorgd! Ik ben echt super blij!

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht