Vriendelijke ontvangst met koffie erbij

Na een proefrit erg behulpzaam en vriendelijk te woord gestaan. Goede uitleg en prima service. Deal!

Uitstekende service, vriendelijk

Er wordt geluisterd en het wordt opgelost.

Gewoon fijn

Fijn ontvangen en prima service

Zeer goed.

Zeer goede service.

Prima garage

Prima garage

Uitstekend gedaan

Was,gedaan waar ik om gevraagd heb en gedaan wat de auto nodig had

Prima auto

Erg blij met mijn nieuwe auto, met het mooie weer genoten van het dakje dat helemaal open kan Verder rijdt de auto goed.

vriendelijk, attent, deskundig

vriendelijk geholpen.

Gewoon goed

Goede afspraken prima koffie niet erg om te wachten goede service verlening aan de balie En natuurlijk niet onbelangrijk de auto rijd weer heerlijk na service beurt .

Specht

Heb gevraagd waar 1 Schroef in moest toen omdat Die los gevallen was bij de stoel. De auto zou vóór schade komen en of dit alvast kon want voor de schade was pas plek over 1 maand. Vervolgens een rekening van 25 euro: Voor 1 schroef vast zetten ik kom Nooit meer terug. Werd gezegd dit te retourneren maar ook niet meer gedaan

Knullig en amateuristisch

Na een beurt de service melding niet kunnen resetten. De auto Gewoon met lunchpauze gaan terwijl de auto 'klaar' is en de klant laten wachten. In de week voor de afspraak hadden we een lekke band. Die werd netjes gerepareerd . Alleen niet terug gezet onder de bus en het reserve wiel dus ook niet op zijn plek gehangen. Dus regen we weg met 3 zilveren en 1 zwarte velg. In de andere vestiging in Zwijndrecht is de service super maar in Rotterdam moeten ze daar nog aan werken.

Prima en zeer prettige klantbenadering!

Geen praatjes wel daden!

Buitenaards goede service

De door mij aangeschafte auto bleek bij controle een defect te hebben. Hierdoor werd de aflevering helaas ernstig vertraagd. Dit is meer dan uitstekend opgelost door mij een leenauto ter beschikking te stellen totdat mijn aankoop gerepareerd was. Deze leenauto is ook nog eens persoonlijk in Friesland bij mij thuis afgeleverd, hulde. Verder, uitstekende service, vriendelijk personeel, uitstekende begeleiding en heerlijke koffie. En als laatste een prachtige auto van zes jaar oud die er uitzien als nieuw

Goede service, uitstekende advisering mbt de diverse mogelijkheden.

De verkoop adviseur dhr. Pennings heeft mij uitstekend geholpen met het bepalen van de diverse optie die mogelijk waren op de nieuwe auto. Ik ben hier erg tevreden over.

Positief

Alle minpuntjes aan de auto (kleine beschadigingen) zijn perfect verholpen. Bij het afleveren werd er uitgebreid de tijd genomen en uitgelegd hoe alles in de auto werkt. Super. Wij hebben een heel goed gevoel aan het kopen van de Fiat 500 bij Zeeuw overgehouden. Nette garage.

Zeer goed geholpen

Duidelijke afspraken gemaakt en alles netjes op tijd en volgens afspraak geregeld.

uitstekend

Monteur zie je niet. Door dame van de receptie zeer vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan. Duidelijke uitleg van factuur.

Snel geholpen na klapband

Na een klapband te hebben gehad werd ik direct geholpen.

Keurig geregeld

Alles zoals je het graag, wil als klant, verlopen

Zoeken tot het gevonden wordt

Ik had last van een motorlampje. Na een aantal keer langs te zijn geweest hebben ze het gevonden. Wat ik het meest waardeer is dat ze blijven zoeken tot het gevonden is. Top!

Snel en professioneel geholpen

Goed en snel

Goed en snel

Zoals we gewend zijn wederom snel, vriendelijk, netjes en vakkundig geholpen.

Hoewel de storing best wel vaag was toch zonder aarzeling door de after sales manager een onderdeel vervangen onder garantie. Hiermee is de storing volledig opgelost. Helemaal top

Zeer tevreden.

Ik heb alleen contact gehad met de dame achter de receptie en die is bewonderenswaardig aardig en goed. Zowel informatief als behulpzaam.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht