Goed geluisterd naar de vraag.

Vlotte reparatie. Goed meedenken over aanschaf nieuwe Alfa. Je krijgt demo een weekend mee.

Slecht

Werd niet telefonisch geïnformeerd dat auto klaar stond na onderhoudsbeurt. Die dag volgens afspraak om 11.00 gebracht. Beurt zou ong 1,5 uur duren en zou dan gebeld worden. Omstreeks 17.30 uiteindelijk door mij gebeld en werkplaats bleek gesloten. Uiteindelijk werd auto door een verkoper afgeleverd. Deze wist van niets. Ben zeer teleurgesteld.

Matige ervaring met afspraken uitgevoerde werkzaamheden goed.

Langs geweest om afspraak te maken voor een servicebeurt, vervanging voorruit, APK. De werkzaamheden waren een week later ingepland dan mij verteld. Bij uitvoering servicebeurt en APK was de vervanging voorruit vergeten. Nieuwe afspraak gemaakt een dag van te voren bleek er geen goedkeuring van de autoverzekering AON en moest ik het maar bij Carglass laten doen. Ik heb ook een KIA Niro bij Zeeuw en Zeeuw gekocht en in onderhoud. Een wereld van verschil in de afhandeling. Zegt u zelf maar wat ik er van denk..... ik ben mild geweest met mijn beoordeling.

Als nieuw

Ik zou niet weten wat er precies aan onderhoud aan mijn auto is gedaan. 1 ding is zeker. Ik had het idee weer in een nieuwe auto te rijden.

Werken netjes en de werkplaats is zuinig op je auto.

uitstekend

zoals altijd prettige sfeer met geweldigde service

uitstekend en vriendelijk geholpen en goede inruil

een goed en reëel aanbod voor de inruil van mijn auto en keurige aflevering van de nieuwe auto met alle afgesproken aanpassingen uitgevoerd.

Naast de gewone jaarlijkse onderhoudsbeurt had ik een tweetal zaken waar naar gekeken moest worden. Niet te openen tankklepje en loszittende slotbeugel bij de achterklep.Alle twee opgelost.

De auto rijdt perfect.Ziet er erg goed uit voor zijn leeftijd. Shapo

Top service, vriendelijkheid, duidelijkheid en gewoon goed

Top service, vriendelijkheid, duidelijkheid en gewoon goed Altijd in voor een een praatje. Neemen de tijd voor je. Vriendelijk.

De service die je verwacht (maar helaas niet altijd krijgt)

Vlotte reactie vooraf tijdens het aankoopproces, pro-actief meedenken. En een vlekkeloze en hartelijke aflevering van de auto. Top!

Helaas niet nodig

Het onderhoud was omdat ik een brief had ontvangen over een terugroepactie. Update van de airbag software. De airbag was al up to date, dus wel een jammer. Ik kom niet uit Spijkenisse, dus dit bezoekje koste mij toch 2 uur. Vraag me dan wel af hoe zo’n terugroepactie georganiseerd wordt. Auto is net een half jaar oud. Verder prima. Ik kon aan tafel wachten. Mocht een bakje koffie pakken.

Zoals je het graag wil

Afspraak bij de receptie gemaakt, Prima. Na het inleveren van de sleutel ging de auto vrijwel direct naar de garage. Na een klein uur was alles weer gecontroleerd en ook de APK was uitgevoerd. Groot verschil met mijn vorige dealer, het recent overgenomen bedrijf van Giva. Klantcontact staat hier hoog. Bedankt.

In de factuur zit een fout welke ik zelf thuis heb ontdekt

Ben nu twee weken verder en nog steeds is het teveel in rekening gebrachte bedrag nog niet terug gestort ondanks dat dit wel is toegezegd. Heb gemaild met de vraag wanneer gaat dit nu gebeuren. Jammer dat dit zo gaat. Ik begrijp dat er wel eens iets fout gaat maar los het dan spoedig op en voorkom hiermee onnodige irritatie.

Vriendelijke, goede ontvangst, goede afhandeling

Kort samengevat: Naar aanleiding van een (automatisch) bod van E. 2.800,- voor onze Bravo zijn wij langs geweest om naar de Tipo te kijken c.q. een proefrit te maken. Tot onze teleurstelling bleek het inruilbod uiteindelijk slechts E. 1.000,- te zijn. Een te groot verschil dus. Hoewel ik begrijp dat E. 2.800,- erg hoog was het voor ons gevoel nogal misleidend. Door dat hoge bod zijn we nl bij Zeeuw terecht gekomen. Omdat de Tipo ons beviel zijn wij toch tot aankoop over gegaan. Op de lijst met specificaties van de auto die wij meekregen stond dat er een reservewiel aanwezig zou zijn. Dit is echter niet het geval. Men kon mij dat wel leveren tegen inkoopprijs van E. 193,-. Dat is vreemd, het zou er dus bij moeten zitten. Tot slot, we hebben wel korting op de trekhaak gekregen.

No nonsens onderhoud

Beurt voor de 500C volgens schema. Snel, flexibel in de planning, klantvriendelijk en de auto rijdt net als na de vorige beurt echt weer soepeler en beter. Prijs/ kwaliteit top.

Prima bedrijf

Klantvriendelijk en deskundig personeel zowel in de garage als in de verkoop.

Zeer geslaagd!!

Wij hebben bij zeeuw zwijndrecht een hele leuke fiat 500 aangeschaft in de private lease! Wij zijn zeer goed geholpen door Pieter in dit traject en we konden binnen twee weken rijden met de 500! Onze zoon heeft een maand ervoor ook een giulia gekocht bij zeeuw in zwijndrecht en die rijd ook met heel veel plezier rond!! Bedankt zeeuw automotive Wij kijken alweer uit naar de toekomst voor onze nieuwe auto bij jullie!

Snel en professioneel

Afgesproken tijd klopte, tijdsduur klopte en de prijs klopte met wat er van te voren was afgesproken.

Het was goed geregeld, zeer tevreden met mijn aankoop.

Het was goed geregeld, zeer tevreden over het verloop en mijn aankoop. Ik heb een tweedehandsje gekocht maar ben behandeld of het om een nieuwe auto ging. Dat is toch leuk, je koopt niet dagelijks een auto.

Gewoon goed!

Keurig te woord gestaan, prima service m.b.t. de proefrit. Personeel doet alle moeite. Goede en ook leuke aflevering. Kortom: een aanbeveling!

klantvriendelijk, behulpzaam, vakbekwaam

vlot , duidelijk, deskundig

Alles prima en stipt volgens afspraak verlopen.

Fantastisch!

Vandaag de nieuwe Fiat 500 opgehaald voor mijn vrouw, super goed en persoonlijk geholpen bij Zeeuw. Vanaf het eerste contact gelijk goed, heel blij dat we gekozen hebben voor deze Fiat dealer, met name het persoonlijke contact, de tijd die er voor je genomen wordt en natuurlijk de fantastische onthulling van de nieuwe Fiat, echt een aanrader!

Super goed geholpen

We gingen op zoek naar een andere auto voor mij. Een leuke sportieve fiat 500. We zijn echt super goed en super hartelijk ontvangen en geholpen. Er stond ook een geweldige nieuwe rode fiat 500 welke zeer aantrekkelijk was. Dit was hem.. Dus ipv een andere tweede hands gekozen voor een nieuwe. Wij werden geholpen door Dennis Stam, een zeer klantvriendelijke verkoop adviseur. We voelden ons erg op ons gemak door de manier waarop hij met ons omging. De afhandeling en aflevering heeft hij ook voortreffelijk geregeld. Zouden de auto eerst op vrijdag twee weken na tekenen koopcontract ophalen. Maar omdat op 19 augustus onze trouwdag was had mijn man gevraagd of hij op deze dag geleverd kon worden. En dit kon.. Hier was ik echt super blij mee

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht