Altijd vriendelijk gezellige sfeer altijd staat de koffie klaar

Goed advies en hulp bij de koop van mijn auto

Bij zeeuw zijn ze erg vriendelijk en hulpvaardig een hele goede ervaring gehad

na behoren verlopen goede communicatie

goede benadering gedane zaken goed afgehandelt

Goede communicatie, fijn bedrijf,erg blij met het resultaat, van de reparatie, heel vriendelijk allemaal!

Nette manier van oplevering

Nette, correcte behandeling, het is en blijft een mooie auto

Top bedrijf, top mensen top auto’s

Zeer tevreden maximale score

Perfecte service

Perfecte service

Gewoon netjes

Goed en snel geholpen.

geweldig

Ken het type al, wat had al een vrij nieuwe Compass (nog geen twee jaar oud), het nieuwe model heeft een zuinigere motor, maar is veel krachtiger, explosiever en een genot om in te rijden. Daarbovenop nog de vele extra's, geweldig!

Zeer positief

Goede voorlichting,snelle service

Klantvriendelijk

Vriendelijk, niet opdringerig personeel dat alle tijd voor je neemt om vragen te beantwoorden en je alle mogelijkheden te laten zien. Snelle reactie op vragen, goede informatievoorziening en een vlekkeloze aflevering van de nieuwe auto.

Goed geholpen, leuk ontvangst van mijn nieuwe auto.

Toen ik mijn auto ging ophalen,was ik blij verrast toen hij ingepakt was. Het was echt een cadeautje die ik uit kon pakken. Ik heb inderdaad de eerste kilometers met mijn autootje gereden. Hij bevalt tot nu toe prima.

Erg goed

Zeee tevreden met de ontvangst, hulp en advies. Veel dank Esmeralda.

perfect

best

Flexibel maatwerk.

De APK werd niet op het geplande tijdstip uitgevoerd, maar tussendoor eerdere werkzaamheden. Anders zou ik te lang moeten wachten. Prima dus.

oke uitgevoerd

oke uitgevoerd

Geen voldaan gevoel

Ik heb al een tijd klachten met de versnellingsbak / optrekken. Vorig jaar is mij al verteld dat dit bij de auto hoort. Dit jaar weer aangekaart en antwoord aan telefoon was "dat hebben we vorig jaar natuurlijk al bekeken en geconstateerd dat het zo is en niet anders wordt, maar we gaan er weer naar kijken". Dan krijg je als klant het idee dat je opmerking niet serieus wordt genomen. Ik was zeer (verrast en verbaasd) dat het nu veel beter is geworden. Dus blijkbaar was er wel een aanpassing mogelijk waardoor het verbeterd is, welke vorig jaar niet is opgepakt. Fijn dat het nu beter rijd maar jammer dat ik er een jaar mee gereden heb.......

Goede communicatie,en nette dienstverlening

We werden netjes geholpen,en de presentatie van de auto die we op kwamen halen was top.

Prima begeleiding van A tot Z

Eindelijk eens geen verkoper die meteen naast je staat maar je eerst eens rustig laat rondkijken. Verder een prima begeleiding tijdens het verkoop proces, uitgebreide uitleg van de functies van de auto en goede service.

Professioneel, klantvriendelijk en maatwerk !!!

Het gehele proces van vrijblijvend binnenlopen in de showroom in Zwijndrecht tot de aankoop van de Fiat Talento en de daadwerkelijke levering is een positieve ervaring geweest. Kan niks anders zeggen dan lof voor de klantvriendelijke en professionele benadering. Speciale dank aan Corne en Dennis die ons een betrouwbare bedrijfsauto hebben verkocht waar we weer jaren werkplezier van hebben.

Altijd een goede service

Altijd een goede service Vriendelijk personeel

bijzonder prettig en accuraat geholpen

Er was iets met de turbo van mijn Jeep renegaten, die vervangen moest worden. Het kon op zeer korte termijn, wat prettig was omdat ik een week later terug naar het buitenland moest. Jammer dat de coulanceregeling niet meer gold voor het vervangen van de turbo. Het is een duur onderdeel en een onverwacht defect. Ook de nazorg was geweldig de volgende dag. Er was even iets met de accu maar dat was snel verholpen.

Ik ben door Zeeuw (Remco en Karim) goed geholpen ondanks dat zij de reparatie uiteindelijk niet hebben uitgevoerd i.v.m. garantie verkopende dealer

Geen klachten, alles gedaan als verzocht

...

Ohmstraat 1