Een fijn bedrijf!

Zeer goede ervaring; prettige, vakkundige verkoper (Corne Penning).

Top ervaring!

Onlangs een gebruikte Fiat 500 gekocht en ben uiterst goed geholpen! Bij Zeeuw merk je dat er naar de klant geluisterd wordt. Ik kom hier zeker terug!

Uitstekend geholpen en geadviseerd!

verkoper Edwin heeft ons zeer rustig en op een klantvriendelijke manier alles verteld en een goed advies gegeven aan ons.

Was weer topservice!

Auto heeft 30.000 beurt gehad. Voor een goede prijsstelling. Communicatie was 100% en leuk. En het vervangend vervoer was onverwacht en geweldig! Mijn zoontje heeft genoten.

Alles i s goed verlopen ,allen de wachttijd door caronna, maar dat lag niet aan jullie..Ben blij met m’n auto en tevreden over het personeel. Vriendelijke groeten Janny Kooiman

vriendelijk klant en service gericht

service hulp en dienstverlening zonder poespas

Goede service Geen opdringende verkoper, vriendelijk( Chris)

Deskundig en vriendelijk

Van mijn Abarth 124 Spyder ging de bekleding van het achterraam los, Hinderlijk, want meer windgeruis en een deel van de bekleding hangt voor het achterraam en beperkt het zicht door de achteruitkijkspiegel. Bij de onderhoudsbeurt in juni was dit al gemaakt, echter niet voldoende. Zonder problemen een afspraak, vriendelijke en hartelijke ontvangst. Ik kon er gewoon op wachten en na een halfuur was alles kosteloos hersteld.

Erg goed!

Erg vriendelijk, goede service en tevreden over mijn inruil en nieuwe aankoop.

netjes geholpen

goed en netjes geholpen

Geen hele zin maar een woord prima

Prima en snel geholpen

Ging voor spijker in band ,ze hebben ook gelijk een lampje vervangen.

Prettig en professioneel

Zeer klantvriendelijk, denken mee en zorgen dat je met een goed gevoel in je nieuwe auto stapt. Echt een topbedrijf met dito medewerkers.

Gewoon heel goed

Van begin tot eind, van het uitkiezen tot en met de oplevering van mijn supergave witte fiat500c, goed en professioneel bijgestaan! Geen opgeklopte verkooppraatjes maar eerlijk en gedegen advies.

Geweldig!!!

Dennis heeft alles super geregeld voor ons! Waarvoor bedankt

redelijk

Ben vriendelijk geholpen .maar alleen jammer dat ik in garantie tijd geweest ben en ze zeiden lucht bel en nu blijkt hij kapot tezijn nu kost ht me een hoop geld

Niet heel best

Aantal x terug geweest met fiat 500 naar de garage omdat de auto kraakt wanneer je over drempels, kuiltjes en kleine hobbeltjes rijdt dan lijkt het of dat er iets los zit. Aantal x terug geweest naar de garage in Rotterdam maar niet opgelost. Volgens de medewerker is dit de karakter van de auto. Hier kan ik mij totaal niet in vinden en volgens mij moet dit gewoon opgelost kunnen worden. Ik hoop dat er volgende x meer moeite genomen word om het probleem te verhelpen..

correct en op tijd

Super service super aflevering

2de auto die ik bij Zeeuw koop, super service, super aflevering, kreeg telefoontje na 1 week of de auto nog beviel en super after sales. Kreeg wijn en gebak omdat ik jarig was die dag. Heb ook nog een schitterende Abarth jas gekregen. Special thx to Edwin B. van de Sales

Erg goed geholpen

Na telefonisch contact kon ik al heel snel terecht voor een afspraak in de garage. De auto viel net buiten de garantie maar het probleem is kosteloos verholpen. De auto rijdt inmiddels weer als een zonnetje.

Uitstekend geholpen

Goed ontvangen en proefrit met de auto heel leuk. We mochten langere tijd wegblijven. Geeft vertrouwen.

Goede ontvangst kon blijven wachten en de koffie stond klaar. Mdw in de verkoop hebben helaas niet begroet.

Fijn geholpen

Goed behandeld en.lekkere koffie