Geweldige Service

Verkoper begreep de “emotie” om een auto terug in perfecte staat te krijgen, heeft daarbij de relaties goed weten samen te werken tot het eindresultaat

Fantastische service

Ik werd getroffen door de kennis en het enthousiasme van Dennis Stam. Zeer bereidwillig en volgens mij ook een fan van Alfa Romeo.

Heel fijn geholpen zoals altijd!

Zeer betrouwbaar

Zeer betrouwbaar

zeer prettig contact en vlotte afwikkeling

Vanaf het eerste telefonische contact tot en met de aflevering alle contacten als zeer aardig bevonden. Een week na de aflevering ook nog contact hoe de auto beviel: nog niet eerder meegemaakt

Luistert en handelt naar behoefte klant

Ik zou ze ten zeerste aanbevelen. Er wordt geluisterd en gehandeld naar behoefte van de klant. Er wordt altijd gezocht naar oplossingen en ze zijn zeer klantvriendelijk.

Wij zijn voortreffelijk geholpen.

De ontvangst, de voorstellen, de tijd die er voor ons genomen is en de mogelijkheid voor proefritjes waren voortreffelijk. Ook de afhandeling van een kleine beschadiging op onze definitieve keuze en de snelheid van de oplevering was ook prima.

Prima geholpen

Mijn onderhoudsafspraak stond niet goed in het systeem, waardoor er verwarring was. Uiteindelijk netjes opgelost.

Heldere en duidelijke uitleg bij aanschaf en aflevering vande auto. Uiterst vriendelijke benadering door de verkoper.

Zeer klantvriendelijk

Goede uitleg bij het ophalen van de auto Zeer vakkundig advies en service gericht. Betrouwbaar adres.

Betrouwbaar.

De verkoper ( Dennis ) is niet het type gladjakker die voor het snelle geld gaat. Deze gozert wil jouw een goed product verkopen, waar hij zelf achter staat. Hij neemt de tijd om je vragen te beantwoorden, en legt alles goed uit. Al het papierwerk werd snel en correct geregeld. De auto werd schoon en keurig volgens afspraak aangeboden. Leuk presentje!! Prijs-kwaliteit een hele dikke 10. Dit bedrijf zou ik bij familie en vrienden zeker aanbevelen. Ja

Zeer fijne autodealer.

Helemaal top

Paar weken geleden mijn nieuwe giulia JTD opgehaald, aankoop en aflevering waren helemaal top geregeld keurig geholpen door Pieter. Zeeuw is een bedrijf met gevoel en passie voor de Italiaanse auto fanaten ik kijk al weer uit om mijn volgende auto hier weer nieuw te kopen :)

Vriendelijk, staan altijd voor je klaar.

Defect aan ruitensproeier onderdeel werd gelijk besteld uur later mocht ik terugkomen. Wat n service ze zijn er niet alleen als je koopt maar ook met service beurten of mankementen aan je auto. Een aanrader de dealer. Gelukkig is de Wimoca mentaliteit daar niet veranderd.

Keurig netjes

Netjes en correcte behandeling

Wederom top geholpen!

Voor de 3de keer een auto aangeschaft bij Pieter! Top service, snel geregeld!

Super service, super zaak

Alles altijd goed geregeld, voor de 2de x mijn autootje bij hun gekocht... TOP services

Goed bedrijf je hoeft het niet over korting te hebben doen ze zelf al

Denken mee met de klant niets is te veel

Snel en met een goed resultaat

Netjes en snel geholpen

Jan Peter heeft tot in detail de auto en de verschillende modellen uitgelegd.

Prima service van Jan Peter. Door Corona heeft het even gestuurd. Maar dat mocht de pret niet drukken. Door de prettige, klantvriendelijke en vakkundige ervaring hebben we vrienden van ons de Zeeuw aanbeveeld. Zij hebben inmiddels ook een auto gekocht.

Ben prima tevreden over jullie. Goede service en vriendelijk personeel.

Leuk en vriendelijk contact.

Leuk, vriendelijk en spontaan contact. In een heel ongedwongen sfeer.

Goede, eerlijke service

Ik ben goed geadviseerd en geholpen, alles verliep vlotjes en ik ben heel blij met mijn auto!

Top !!

Super blij met mijn Fiat 500 Klein maar fijn tevens makkelijk met parkeren Rijd goed, lekker vel bij het optrekken Kortom een tevreden klant.

Goede ervaring Alleen een klacht er zitten geen achter matjes in de auto.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht