Werd gelijk geholpen en goede uitleg over navigatie. Aardige monteur

Slechte service

Voor kapotte sensor van auto van nog geen 3 jaar oud moet betalen

prima!

Fijne kleine garage en gewoon aardige mensen. Mooi op tijd. niks op aan te merken!

GOED

Prettig geholpen. Kreeg, volgens afspraak, leenauto mee. Auto was op tijd klaar.

Topservice

Het voelt als een warm bad, niets is te veel gevraagd.

Keurig en volledig.

Gewoon goed inclusief communicatie

Bij Zeeuw Automotive is de klant nog steeds koning!

Zeer professionele en vriendelijke benadering!

motorkap was open gelaten

Op zich tevreden, maar toen ik thuis kwam zag ik dat mijn motorkap openstond. Weliswaar een beetje vast maar heb wel naar Papendrecht gereden op de snelweg. Beetje erg slordig van de garage!

klantvriedelijk

ben goed geholpen.in sommige gevallen kon ik direct worden geholpen.ik kreeg ook nog koffie.

accuraat en klantvriendelijk

Ook nu weer tevreden. Alleen na de grote beurt op 15 juli lag een " zomerweken" schrijven in de brievenbus. Beurt al gedaan en dus geen badlaken om mee te showen. Of hebben jullie nog een over?

Goede service , niks mis mee.

Jammer genoeg sinds de aanschaf van de fiat 500L met kenteken 6-TPN-29 een half jaar geleden zijn wij wel elke maand een keer terug geweest voor diverse dingen. Ook hebben we al eens langs de snel weg stil gestaan. Aan komende 29 juli is alweer een een afspraak voor een niet werkende cruisecontrol en de linker spiegel die uit de behuizing valt. Het is dat we tot en met augustus garantie hebben maar anders hadden we na aanschaf al een behoorlijken kosten post gehad we houden dan ook ons hart vast voor de periode hierna. In onze ogen is dit een miskoop . Maar we hopen dat hierna alles is opgelost . Met vriendelijke groeten fam. V. Leeuwen

Vriendelijk personeel & goede service

Vriendelijk personeel, luistert naar wensen en mooie auto afgeleverd!

Snelle en correcte afhandeling

Zoals het hoort

Prima response, goed geluisterd naar klant en uitgevoerd zoals afgesproken.

prima!

Prima naar verwachting geholpen

ondanks dubbele afspraak goed geholpen

2 keer een afspraak gemaakt voor apk monteur kon niet afmelden ivm certeficaat

Gastvrij, vriendelijk, humor en snelle afwikkeling.

De ontvangst door de junior verkoper is als zeer prettig ervaren. Hij was goed op de hoogte, wist zich goed te presenteren en verzorgde ons goed. Na overleg met de hoofd verkoper is er een proef rit gemaakt. Daarna is de aankoop snel afgerond en papieren opgemaakt. Bij de aflevering van de auto had wel iets meer aandacht aan de UconnectLIVE gegeven kunnen worden. Bij een tweede bezoek over dit onderwerp was de toen aanwezige verkoper niet instaat dit uit te leggen. Zelfstudie en Internet heeft uitkomst geboden. Hoewel het nog steeds niet 100% voldoet.

Zeer professioneel en behulpzaam geholpen!

Heel behulpzaam geholpen. Altijd antwoord op vragen. Erg leuk ook om de auto op zon feestelijke wijze op te halen!

Totaal niks mee opgeschoten

Geld verspilling , het uitlezen heeft mij niks gebracht.

redelijke service maar wat opmerkingen.

Auto kreeg een kleine beurt bij 58.000 km vond ik wel wat duur voor 330 euro De auto is nog geen 3 jaar en de temperatuur meter is stuk, geeft ongeveer 10 gr te veel aan Mij werd verteld dat hiervoor een nieuwe spiegel van een paar honderd euro geplaatst moet worden Niet echt service gericht vind ik. Ik heb een aanvullend service pakket. Omdat mijn banden zijn verwisseld krijg ik nu regelmatig een signaal dat de bandenspanning niet correct zou zijn. bij controle blijkt dan dat overal net zo veel lucht in zit. Wat kan hier de oorzaak van zijn? verder alles naar tevredenheid Michel Spanbroek

Prima ondanks afkeuring, APK.

Bij de APK is tot mijn verbazing een slechte dwarsbalk geconstateerd, die bij vorige keuringen totaal niet is opgemerkt. Dus , een goede keurmeester. Na reparatie is de camper alsnog goedgekeurd. Ben blij dat dit mankement naar voren is gekomen, ik houd graag de wat oudere camper in optimale conditie.

Zeer goed geholpen door kundige medewerkers.

De datum van aflevering liep moet geheel volgens plan, maar dat hebben de medewerkers heel goed opgelost. Blij dat ik voor dit bedrijf gekozen heb.

Snel, prettig en doeltreffend geholpen.

Mijn auto komt hier in onderhoud.

Wat een lekker autotje.

ok