Wat een super service en wat een heerlijke auto! Ben ontzettend blij en tevreden.

Vriendelijke verkopers en goede service

Een korte maar prima servicebeurt

zie in één zin

Wordt netjes en correct geholpen

Zie hier boven

Redelijk

Ze waren vergeten te bellen dat de auto klaar was. Van de leenfiets waren de handvaten zo smerig en plakkerig wel zo fijn als ze die schoon meegeven. De werkplaats was gewoon goed auto is goed afgeleverd

Klantvriendelijk goed geholpen

lampje motor

Mijn lampje van motor controleren ging branden. Ik gebeld met Zeeuw Automotive en meteen geholpen.

Zeer fijne sfeer en fijne klik met verkoper Edwin Bakker

Goede uitleg van auto en als er vragen waren gelijk antwoord , wilde nog iets aan auto toevoegen en binnen een week alles geregeld

Altijd netjes geholpen

Armsteun geplaatst deukje eruit gehaald en alles snel afgehandeld prima

snel en accuraat werk

snelle en accurate afhandeling van mijn prob;leem

Heerlijke auto

Wij zijn heel prettig geholpen bij de aankoop van mijn nieuwe Fiat

Super bedrijf

Hele goede service en een fijne dealer

fiat 500

vorige week heb ik fiat 500 gekocht ben top te vrede goede service vriendelijke mensen.

Super vakkundig geholpen met de aankoop van een Fiat 500

Zeer vakkundig personeel weten waarover ze praten.

Betrokken en persoonlijke service

Wordt meegedacht en geen onnodige kosten gemaakt

Je beleeft hier het echte Alfa gevoel

De entree, showroom en de deskundigheid van het verkoopteam ademt professionaliteit uit.

Goede service en zeer correct

Auto niet gekocht bij Zeeuw maar desondanks toch enkele garantie punten correct opgelost.

goed ingespeeld op de wens en het budget!

prima meegedacht, heb precies de auto gekregen waar ik naar vroeg. Goed afgeleverd, ook de striping is mooi uitgevoerd. Dit is een fijne dealer met een goede service!

Heel fijn en goed geholpen door Corné Penning bij de aanschaf van een nieuw Fiat 500. Ook de communicatie over de verdere afhandeling verliep zeer goed. Onze ervaring was goed en zeker aan te raden.

Over het algemeen tevreden

Ik vond dat de medewerker die mij de auto verkocht, er zeer op gebrand was mij de auto te verkopen. Degene die mij de auto afleverde was veel informatiever over de auto en erg behulpzaam. Beetje jammer dat ik zelf nog achter de reservesleutel aan moet tot op heden, omdat hij bij aflevering er niet bij zat.

Direct geholpen

Ivm bandendruk garage gebeld, kon direct langskomen bleek bitje in mijn band te hebben en door medewerkers direct prop erin gezet. Super blij met deze snelle service

Netjes en vakkundig geholpen

Netjes geholpen en vakkundig geadviseerd door de verkoper tevens werden afspraken netjes nagekomen.!!!

Altijd goed geholpen

Alleen vind ik het erg vervelend als mijn auto terug komt van een beurt dat mijn stoel altijd verkeerd staat

Medewerkers in Spijk m’n de monteurs en de baliemedewerker zijn vriendelijk en servicegericht.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht