Medewerkers in Spijk m’n de monteurs en de baliemedewerker zijn vriendelijk en servicegericht.

Traag

Toen ik belde of er een indicatie kon worden gegeven wanneer de auto klaar was, bleek die klaar te zijn. Eenmaal in de zaak moest ik nog geruime tijd wachten omdat de factuur gemaakt moest worden. De auto bleek al langere tijd te hebben gestaan, want die was bloedheet binnen. Was waarschijnlijk veel eerder klaar. Bij de afspraak maken is mij niet verteld, dat ik een vervangde auto kon huren. Nu was ik afhankelijk van een brenger.

Vanuit Groningen hier een 500c gekocht, grote voorraad en super service afspraak is afspraak

Mijn ervaring is zeer positief, een zakelijk relaxte sfeer met een positieve meedenk mentaliteit, de klant staat voorop , en het allerbelangrijkste afpraak is afspraak, ondanks dat het een grote dealer is kun je hier als consument prima een auto kopen.

Zeeuw Automotive geeft extra support voor de ultieme rijderservaring

Optimalisatie van motormanagement nog even snel geregeld voor de vakantie van 2020. De echte specialist die een Alfa maakt tot een persoonlijk Q4 icoon.

Goed geholpen goede service

UITSTEKEND

UITSTEKEND

Professioneel en vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

erg goed!

Service top, kom er al jaren!

Vriendelijk en zakelijk

Er wordt duidelijke afspraken gemaakt En ik was gebeld voor extra werkzaamheden Zo hoort het

Een keurig en net bedrijf

We zijn correct geholpen en de bedrijfsbus is netjes opgeleverd .

Jammer dat de combinatie 15.000 km/ zomercheck niet naar de verlichting is gekeken. Was zelf ook vergeten te melden dat er 1 lampje van de kentekenvelichting niet brand

Correcte,snelle keuring en kleine beurt.

Zie bovenstaande opmerking.

Vriendelijk en een geweldige service

Vriendelijk ontvangst, goed en professioneel geholpen waardoor ik hier een geweldig auto heb gekocht.

Top geholpen en net even dat stapje extra

Onderhousbeurt is weer uitgevoerd. Navigatie ge-update en weer vriendelijk en correct geholpen. Ik was te vroeg want had me vergist in de tijd maar toch direct voor me aan de slag. Fantastisch!

Zeeuw heeft enorm z’n best gedaan om mij te helpen

Door mij alsnog te helpen, ondanks uitval van een monteur Niettemin had ik op vakantie nog wel een probleem met het gele lampje en ben ik opnieuw naar een fiat garage (in Frankrijk) geweest, waar een ‘kleppen-regelaar’ is vervangen.

Prima! Alles verliep zoals afgesproken.

Geen onverwachte verrassingen, duidelijke uitleg.

Goed advies, prachtige auto en goede prijs.

Fijn contact en advies, geen moeite was teveel mbt het vinden van de voor mij perfecte 500c.

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

De verkoopmedewerker is erg vriendelijk en behulpzaam. Hij heeft met in achtneming van de 'social distance' in deze coronatijd, het gebruik van de (voor mij nieuwe) auto rustig en duidelijk uitgelegd.

Zeer goede ervaring

Alle op opdrachten zijn goed uitgevoerd

Prima afgeleverd.

Een hele fijne auto en goede service. Ik hoop dat we de ingeslagen weg kunnen vervolgen met betrekking tot onderhoud enz.

Snel, vriendelijk en goed geholpen

Dit heb ik net verteld.

Uitmuntend

Alles volgens afspraak en een beetje meer. Echt een topbedrijf met aandacht voor de klant.

Een auto koop je niet elke dag. Na achttien jaar trouw geweest te zijn aan mijn Honda HRV leek de Fiat 500 cross een mooie vervanger. Wij kwamen bij de Zeeuw , te Zwijndrecht waar Corne ons ontving. Vriendelijk, kundig en meedenkend. Een vier jaar oude automaat is het uiteindelijk geworden. Met inruil van de Honda konden we een goede deal maken. De dag van ophalen was een feestje. Auto stond mooi ingepakt met strik en zag er uit als nieuw. Mooi gepoetst en klaar voor de nieuwe , trotse eigenaar! Dank Michelle , voor de koffie en Corne voor je goede goede adviezen.... en het lekkere wijntje!

zeer goede service

goed geholpen