Eerste auto bedrijf waar ik eerlijk advies kreeg wat mij in de kosten scheelde! (Bij verkoop/inruil oude auto). Geweldige service, snel en op maat! Toppers!

Gewoon goed geholpen.

Prima service. Niets op aan te merken.

Vriendelijke en, zover ik het beoordelen kan, vakkundige mensen.

Vriendelijk en professioneel personeel zeer goed.

Wij die uit Lelystad komen hebben voor de 2e keer een Fiat X gekocht in Zwijndrecht. De 1e keer zeer vriendelijk en goed geholpen en zo ook de 2e keer geen verschil in de service en vriendelijkheid. Een bedrijf die zijn afspraken goed nakomt en goede service biedt.

Goede service en fijn daar een te hebben gekocht!

Klant gericht! Goede en vriendelijke service. Goede product kennis! Heel goed en prettig bedrijf om een auto te kopen! Verkoper heeft perfect zijn werk gedaan!

Veel te lang moeten wachten

Omdat ik ben afgegaan op de 20% korting heb ik in Rotterdam een afspraak gemaakt voor een grote beurt; ik woon namelijk in Den Haag. Telefonisch werd mij gemeld dat de beurt hooguit 2,5 uur zou duren en heb ik dan ook een afspraak gemaakt voor de servicebeurt. Toen ik de auto bracht is mij niet gemeld dat ik moest zeggen dat ik erop zou wachten,want dan zouden ze meteen begonnen zijn. Ik heb bijna 4,5 uur met mijn man, die achter mij aan was gereden, door Rotterdam gereden/gewacht. Ik had beter voorgelicht moeten worden, maar na deze slechte ervaring, zal ik geen gebruik meer maken van uw garagebedrijf!

Alles prima geregeld

Jaarlijkse servicebeurt prima uitgevoerd.

Keurig en prima service

Fijne mensen, goede service.

...

Maar gezien de afstand tussen Vogelwaarde en de garage wordt het voor mij een lastig verhaal om nog terug te komen. Zeeland heeft geen alfa Romeo garage voorzover mij bekend. Dus moet ik op zoek naar een alternatief, want om een kleine 2 uur te rijden voor een storing of anders is wel iets te veel van het goede

Vriendelijk, open benadering. Vakkundige begeleiding bij het kopen.

Vertrouwde omgeving. Persoonlijke, vriendelijke benadering heeft een positief effect.

Fijn contact en goede service

Prettig contact, eerlijk en goed voorstel voor inruil auto, kennis van zaken! Kortom tevreden

Vriendelijk, behulpzaam en goed hersteld!

Je wordt altijd goed geholpen. Ik kom al jaren bij dit bedrijf. Overgenomen door de Zeeuw, maar de service, vriendelijkheid en kundigheid is gelukkig hetzelfde gebleven.

Snel en klantvriendelijk

Ik ben snel en klantvriendelijk geholpen.

dikke pluim

zeer goed geholpen.

Onderhoud volgens afspraak uitgevoerd.

Prima geholpen, binnen de tijd en afgesproken kosten. Goede service, klantvriendelijk, gastvrij en lekkere koffie.

Vlot en goed geholpen

Prima service en goede koffie :-)

Helemaal top, zoals altijd

Onderhoudsbeurt incl. APK en verlenging Pechhulp perfect geregeld

Behandeling aan de onderhoudsbalie zoals gewoonlijk bijzonder vriendelijk en efficiënt. Tiende puntje ontbreekt (misschien flauw maar ik zocht naarstig naar een verbeterpuntje) omdat ik de ruilauto moeilijk kon vinden. Volgende keer graag kenteken aan de sleutelhanger. Kortom: ik kom graag bij jullie en ben altijd tevreden met het resultaat.

ik krijg de service die ik van oudsher gewend ben ga zo door!

de korte omschrijving spreekt voor zich neem ik aan heb ik verder niet echt iets aan toe te voegen

service zoals je graag wil krijgen

Gebruik gemaakt van mijn Alfa Romeo Servicepas Plus voor het vervangen van een lamp. Daar bij een eerdere service hieraan was de lamp verkeerd geplaatst. Hiervoor een nieuwe afspraak gemaakt. Alles werd daarbij uitstekend gemaakt. Prima en nogmaals bedankt.

fijn geholpen en duidelijke toelichting van gedane werkzaamheden

fijn geholpen en duidelijke toelichting van gedane werkzaamheden

Juiste service en betrouwbaarheid

Juiste service en betrouwbaarheid, mooie afleveringceromonie.

Altijd prima service

Elke keer als ik daar kom is alles prima geregeld. Constant service niveau, vakmensen.

Goede geholpen

Goed en snel geholpen. Service goed en aardig personeel.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht