Zeer tevreden!

Ik werd heel prettig geholpen, zowel voor de proefrit als de koop van de auto. Wat ik erg fijn vond was het contact met één vaste verkoopmedewerker. Zelfs met de Corona maatregelen die keurig in acht genomen werden voelde ik mij welkom en zeker niet ongemakkelijk. Het ophalen van de auto was een klein feestje. Ik ben zeer tevreden over Zeeuw Automotive.

Erg blij met mijn Fiat 500

De verkoper, Pieter, begreep precies wat mijn wensen waren en speelde daar goed op in. Geen gezeur, meteen goed!

Vriendelijk, behulpzaam

Welkome ontvangst en prettige (werk) plek om te wachten tot de onderhoudsbeurt klaar is. Heldere toelichting op de rekening. Jammer dat het bekleding van het cabriodek al na twee dagen weer los zat (is garantie). Komt wel OK bij mijn volgende bezoek

tevreden , alles werd duidelijk verteld

positief , was bijna net zo gezellig als vroeger , toen de oude baas er met pijp en sigaar rond liep .Netjes geholpen , zou het bedrijf aanraden aan derden , wat inmiddels is gedaan en het resultaat was een aankoop van nog een 500 ( wel op andere locatie ) Ga zo door en wie weet totziens

slordig afgeleverd

Bijna nieuwe auto gekocht. Na aflevering bleken diverse slordigheden: * batterijen contactsleutels beide leeg * door montage stoelverwarming valse melding veiligheidsgordels * bandenpech kit ontbrak * deukje in portier wat niet eerder opgemerkt was; bij melding niet goed op gereageerd en onbevredigend afgehandeld * accu defect, deze wel zonder problemen vervangen * poetsbeurt zeer matig uitgevoerd, zelf maar door deskundig bedrijf over laten doen Zo’n slechte aflevering heb ik nog niet eerder meegemaakt.

gewoon goed

Gewoon goed en netjes geholpen

Klantvriendelijk en goed advies. Er wordt gecommuniceerd alvorens een reparatie uit te voeren wat ik altijd als prettig ervaar.

Vlot en transparant!

Ging snel , netjes en gelijk goed. Goed geholpen door corne penning! Bedankt

Soepel en zonder problemen: daar gaat het dus om.

Soepel bij maken afspraak, ook verder geen problemen. Netjes en beleefd geholpen aan de balie. Goed corona-proof.

Gewoon goed geholpen

Tevreden

Goed geholpen , super vriendelijke verkoper.

Ik ben heel tevreden

Heel goed geholpen door Dennis. Echt een plezierige eerlijke verkoper

Klantvriendelijkheid en deskundigheid

Prettige onderhandeling !

Positief

Vriendelijk, klantgericht, duidelijkheid over de reparaties

De sterren zeggen alles

Gewoon goed, van A tot Z. Meedenken, vriendelijk en snel.

Vriendelijk personeel

Goed en secuur

Geen hele zin maar PRIMA

Prima geholpen !

uitstekend

goed georganiseerd qua veiligheid. vriendelijke ontvangst uitstekende service .......en een geweldige auto natuurlijk !!!!!!!

Vriendelijke en efficiënte afhandeling

Zeer vriendelijke ontvangst en deskundige afhandeling van het technisch mankement.

Altijd een warm welkom

Vriendelijk personeel die je bij je naam begroeten en belangstellend zijn. Koffie of thee. Heb alleen een checklist gemist wat er exact gevierd is tijdens de zomercheck en is ook niet afgetekend in het onderhoudsboekje.

Goed werk met prettige behandeling

Zeer prettige ontvangst op beide vestigingen door zeer goede uitvoering.

Goede uitleg en fijne ontvangst

Netjes

Ohmstraat 1