Top auto met bijbehorende top service

Hele fijne service bij het bestellen en het ophalen van de auto. De heren namen voldoende tijd om alles uit te leggen en kwamen ook met leuke weetjes over de auto. Ik zou Zeeuw automotive zeker aanbevelen.

Met veel plezier de eerste 500 km gereden

DE eerste 50 km genoten van deze Fiat 500. Rijdt heerlijk.

Zeer prettig en fijn contact gehad vanaf eerste contact t/m aflevering van de auto!!

Fijne ervaring vanaf het eerste contact t/m aflevering. Hier voel ik me als klant gewoon thuis. Zeeuw heeft gewoon aandacht voor de klant maar ook voor zijn auto. Hier wordt je gewoon vrolijk van.

Goede ervaring, goede auto

Mijn eerste ervaring met Zeeuw automotive Spijkenisse, het aanschaffen van een ex-demo auto. In de huidige tijden is het aanschaffen van een auto wat lastiger, maar bij Zeeuw is er alsnog heel veel mogelijk. Uiteindelijk een eerlijke deal kunnen maken en ik ben zeer tevreden met de fijne en prachtige auto. Er wordt niet te moeilijk of bureaucratisch gedaan en je voelt je gauw op je gemak. De enige verbeterpunten die ik kan bedenken zijn de communicatie en de details. Soms miste ik wat terugkoppeling, maar wanneer ik zelf belde of mailde om dit te bevestigen kreeg ik wel altijd direct antwoord. Er waren initiëel een aantal details nog niet helemaal op orde, maar dit is zo snel mogelijk keurig kostenloos in orde gemaakt, zonder problemen.

Super advies

Na 3 Guilietta’s wilde ik graag een overstap maken naar een volgende Alfa. Kijkend naar mijn rijgedrag en wensen was ik heel blij dat de Tonale op de markt kwam. Wat een vooruitgang qua technologie!

Vriendelijk en fijn bedrijf!

De verkoper Corné penning is erg vriendelijk en heeft maar een half woord nodig om aan onze wensen gehoor te geven. Ik vind dit echt nog een bedrijf met een “ouderwetse” manier van werken, waar de klant echt nog klant is! Erg fijn gevoel!, ik vind dit bedrijf echt een aanrader!

Fijne auto, moet nog even verder wennen.

Zie tekst hierboven.

Warme organisatie met vakkundige medewerkers

Mijn ervaring met het merk Alfa Romeo is al meerdere modellen oud en ik ben nog nooit teleurgesteld in de beleving van de auto, het rijplezier en de betrouwbaarheid. Mijn eerste ervaringen met de nieuwe Tonale trekken deze lijn moeiteloos door, qua karakter en beleving een echte aanrader. Het team van Zeeuw Auto is deskundig en geeft vertrouwen voor de toekomst van Alfa Romeo.

Zeer betrokken personeel met de juiste service

Dit is wat een klant zoekt in een bedrijf. Betrokkenheid, vriendelijk, goede service en nazorg.

Gespecialiseerd, ervaren, klantvriendelijk en behulpzaam

Er wordt de tijd voor je genomen en er wordt goed meegedacht. Bij de aankoop worden je zorgen ontnomen en wordt ervoor gezorgd dat er een goede auto de deur uit gaat! Ben erg vriendelijk geholpen en ben zeer tevreden!

Geweldige service

geweldige service en afspraak is afspraak

Fijn en correct geholpen door Corné

Fijn en correct geholpen door Corné. Heeft er veel werk in gestoken en dacht goed mee. Aanrader.

Auto rijdt super.

Klein minpuntje is dat ik vaak last heb van beslagen ramen, moet de blower dan op vol zetten om dit te voorkomen.

Prima garage!!

Mensen zijn vriendelijk en behulpzaam en geven uitleg over de werkzaamheden. Er is altijd overleg als er iets bijzonders is. Wij zijn meer dan tevreden.

Prettige ervaring bij Zeeuw automotive

Aankoop jeep wrangler was snel beslist mede door de prettige samenwerking met De verkoop adviseur Corne Pennings

Vriendelijk personeel heel erg professioneel

Zeer goed geholpen door Pieter en Robert goede en duidelijke uitleg en ze denken met je vanaf bestelling goed op de hoogte gehouden tot aan de aflevering

Geweldige ervaring

De klant op de hoogte houden van de stand van zaken zou erg prettig zijn. Voor de rest goed geholpen!

Geweldige kar!

Gewoon een heerlijke auto met alles erop en dr'an. Stuurt fantastisch, pittig, zit comfortabel etc. etc. Als we een minpuntje moeten noemen is dat het ontbreken van een achteruit camera.

viel tegen

Niet wat ik er van verwachten.

Gewoon goed :)

Een zeer ervaren verkoper (Corne Penning ) ook toen ik mijn nieuwe auto al had nog even een belletje of alles naar teveredenheid ging.

Alfa Tonale

Zowel voor informatie, proefrit en aflevering ben ik keurig geholpen.

Alleen jammer dat bij het nieuw gekochte auto geen instructieboek word geleverd door Fiat

Voorbeeldige en persoonlijke service

Bij een APK keuring bleek een voor de keuring essentieel onderdeel defect en zou volgens de dealer waar mijn Brera was vervangen moeten worden. Ik kreeg te horen dat het onderdeel niet meer verkrijgbaar was met de mededeling succes met zoeken. In mijn zoektocht bij Automotive Zeeuw terechtgekomen waar een compleet andere aanpak duidelijk werd: eerst maar eens kijken of het onderdeel niet simpelweg gemaakt kon worden. Ik kon de auto zonder afspraak even langsbrengen. Uiteindelijk bleek het te fixen en heb ik de Alfa aldaar meteen een APK keuring laten geven. Al die tijd uitermate vriendelijk, persoonlijk en deskundig geholpen. Ook wat later toen door een samenloop van omstandigheden ik mijn Brera bij Zeeuw ingeruild heb voor mijn droom: Giulia 2.0 T Veloce spec. Eveneens zeer persoonlijke en ruimhartige behandeling. Niets dan lof voor dit bedrijf dat oprecht een voorbeeld mag zijn!

Open en eerlijke aanpak

Mijn tweede aankoop bij Zeeuw. De aankoop is prima verlopen. Heb een jonge gebruikte auto gekocht van 1e eigenaar. Eerlijk verkoopgesprek zonder trucjes. Ruim tijd voor de klant. Prima aflevering, waarbij de auto nog van nieuwe bandjes bleek voorzien. Inmiddels de eerste fijne km’s achter de rug. Kom zeker weer terug.

Heerlijke auto

Een fantastische auto om in te rijden, met een unieke uitstraling.

Ohmstraat 1

3335 LT Zwijndrecht